Očné sérum s výťažkami z góje


Pred časom som vám písala o mojej nie práve najpríjemnejšej skúsenosti s očným krémom. Očného krému som sa úspešne zbavila a našla som za neho skvelú náhradu. Je ním očné sérum s poriadne dlhým názvom Alverde Anti Aging Q10 Vitaminaugenserum Gojibeere.
Ide o prírodnú kozmetiku, ktorú možno kúpiť v DM drogériach. Hneď v úvode by som vytkla príšerne slovenské preklady, ktoré distribútor lepí na výrobky Alverde. Ak by toto náhodou čítal niekto kompetentný, mám len jednu prosbu, ak už neviete zohnať lepšieho prekladateľa, aspoň nelepte ten príšerný preklad na originálny popis výrobku. Takto si aspoň my, čo rozumieme nemecky budeme môcť prečítať, čo vlastne kupujeme. A teraz už k samotnému produktu.

Čo hovorí výrobca: Extrakt z góje a prírodný vitamín C podporujú pokožke vlastnú regeneračnú funkciu proti vplyvom životného prostredia ako sú voľné radikály, a tak pomáhajú predchádzať predčasnému starnutiu pokožky. Prirodzený koenzím Q10 má antioxidačné účinky a pôsobí proti voľným radikálom. Starostlivosť a ochrana.Vysokokvalitný komplex zložený z glycerínu, kyselíny hyalurónovej a betaínu, zásobuje pokožku trvalou a intenzívnou vlhkosťou. Prírodný Bio-sézamový a Bio-marhuľový olej rovnako ako prírodné zložky olív vyživujú pokožku a zanachávajú zamatovo mäkký pocit.

Zloženie: Aqua, Sesamum Indicum Seed Oil, Glycerin, Sorbitan Stearate, Alcohol, Glyceril Citrate/Lactate/Linoleate/ Oleate, Glycine Soja Oil, Betaine, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Ubiquinone, Cera Alba, Sorbitol, Xanthan Gum, Persea Gratissima Oil, Butyrospermum Parkii Butter , Glycerin, Olus Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopherol, Sodium Hyaluronate, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Lycium Barbarum Fruit Extract, Phytosterols, P-Anisic Acid, Alcohol, Sodium Hydroxide, Magnesium Aluminum Silicate, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Sucrose Cocoate, Sodium Lauroyl Lactylate. Prekvapilo ma, že napriek tom, že ide o prirodnú kozmetiku, v zložení sa nachádza látka,  ktorú EWG zaraďuje do kategórie "Hight Hazard". Geraniol je však na konci zoznamu ingrediencií, takže ho bude v kréme máličko.


Použitie: naniesť ráno a večer na vyčistené očné okolie a zľahka vklepať

Cena: cca 3,50€

Alverde Anti Aging Q10 Vitaminaugenserum Gojibeere


Moje subjektívne hodnotenie: jednoznačne skvelý očný krém

plusy
  • prírodná kozmetika
  • priaznivá cena
  • príjemná vôňa
  • pocit hydratácie pretrvával dlho po nanesení 
  • pekný obal


mínusy
  • žiadne
Perspektíva produktu na mojej poličke: výborný krém na jarné a letné obdobie. V zimnom počasí používam mastnejší krém, ale na jar si určite znovu zaobstarám tento od Alverde

Celkové hodnotenie: výrobku udeľujem päť bodov z mojej päťbodovej hodnotiacej stupnice


Komentáre

  1. Super tip, já většinou kolem regálu s Alverde jen tak projdu, ale vidím, že občas bych se tam měla pozastavit :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je super, že jsi našla jen samé +, ten bych mohla vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To Goji je fakt super, my doma máme dokonca aj krík s tými bobuľkami a nielen že je to dobré na pleť a podobne, ale aj to super chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak už som našla ;)
    Aká je konzistencia? Je to normálne krém?
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky