BB krém na problematickú pleť

Pamätáte sa, keď sa pred približne desiatimi rokmi používali tónovacie krémy? Ja som sa vtedy ešte nelíčila, ale nejaké vzorky tónovacích krémov sa ku mne dostali prostredníctvom časopisov. Pamätám si však, že boli prezentované tak, že ich úlohou nie je kryť, ale iba zjednotiť farbu pleti. Po tónovacích krémoch sa zľahla zem, avšak zovšadiaľ sa na nás valia BB a CC krémy. CC krém som ešte neskúšala (myslím, že po skúsenostiach s BB krémom ani nemám dôvod), avšak viaceré BB krémy som vyskúšala prostredníctvom vzoriek, a jeden som mala v plnom balení. A moje dojmy?


Garnier BB krém Pure Active




Čo hovorí výrobca: Garnier BB krém Pure Active predstavuje novú generáciu komplexnej starostlivosti o pleť s akné. Účinné zloženie pre bleskový bezchybný vzhľad jedným ťahom. Koncentrovaná kyselina salicilová pôsobí proti nedokonalostiam, minerálne pigmenty zjednotia pleť, OF 15 chráni pred vplyvmi slnečného žiarenia. Preukázaná a pozorovaná účinnosť: pleť okamžite vyzerá krajšia, hydratovaná a sviežejšia, zmatňuje, znižuje výskyt nedokonalosti, redukuje výskyt čiernych bodiek, sťahuje póry, redukuje začervenanie, pocit sviežej a ľahkej pleti.


Cena: cca 4 €

Zloženie: AQUA / WATER, DIMETHICONE, ISODODECANE, GLYCERIN, DIISOSTEARYL MALATE, KAOLIN, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SALICYLIC ACID, PEG-9 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE/POLYGLYCERIN-3 CROSSPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, PARFUM/FRAGRANCE, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM DEHYDROACETATE, CHLORPHENESIN, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, ACRYLATES COPOLYMER, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, ALUMINUM HYDROXIDE, PEG-9, BENZYL ALCOHOL, DIPROPYLENE GLYCOL, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, CITRAL, [+/- MAY CONTAIN: CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES. (F.I.L. B163326/2).
Podľa stránky EWG patria k Hight Hazard látkam Benzyl salicylate a Citral.



Moje subjektívne hodnotenie: napriek tomu, že som si vybrala odtieň určený na svetlú pleť, bol pre mňa príliš tmavý. V lete sa dal trochu vykorigovať tým, že som na neho naniesla veľmi svetlý púder, ale na jeseň a v zime bol bb krém pre mňa úplne nepoužiteľný. Ďalším problémom bolo to, že do hodiny po nanesení sa moja pleť veľmi leskla a tretím problémom bolo to, že vôbec nezakrýval nedostatky pleti. Vzhľadom na to, že bol určený na problematickú pleť absolútne nespĺňal svoje určenie a popis na výrobku.

plusy:
  • cena
  • ochranný faktor OF 15 pred slnečným žiarením

mínusy:
  • príliš tmavý odtieň
  • nezmatňuje
  • nezakryva nedokonalosti pleti
  • nemá žiaden vplyv na výskyt čiernych bodiek a rozšírené pory (ako sa sľubuje v popise)
  • výskyt Hight Hazard látok v zložení
Perspektíva produktu na mojej poličke:  bb krém som používala iba z povinnosti, aby som ho nemusela vyhodiť a iba v tie dni, keď som nešla do práce. Na základe skúsenosti s týmto krémom a so vzorkami iných značiek si myslím, že bb krémy sú iba marketingovým ťahom, novinkou, ktorá nahradila tónovacie krémy o ktoré už nebol záujem. Nie sú náhradou za hydratačný krém a ani za make-up. A určite nie sú určené na problematickú pleť, ale skôr pre tie ženy, ktoré vôbec nepotrebujú make-up. Takže pre mňa určite nie.

Celkové hodnotenie: výrobku udeľujem dva body z mojej päťbodovej stupnice

Akú máte skúsenosť s BB krémami?

Komentáre

  1. Tento BB krém mi přijde obecně nejoblíbenější

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá vánoční giveaway
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě BB zklamal na plné čáře. Mám ráda když nemusím patlat na obličej make-up necítím se v něm, přijde mi, že každou chvilku někdo studuje jestli jsem si ho dobře rozmazala nebo tak. A tak jsem sáhla v drogerii po BB krému. Jediný co mi na něm přišlo OK byla vůně. Jinak je tmavý, není matný na mé pleti hrůza. Zkoušela jsem ale BB od nivei sice jen ze vzorečku, ale bylo to o hodně hodně lepší. Tak snad si ho pořídím. Jinak o5 dobrá recenze.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento som nemala, avsak dostal sa ku mne BB krem od Garnieru pre suchu pokozku. ale co sa tyka farebneho odtiena - mala som presne tu istu skusenost. napriek tomu, ze som mala tu najsvetlejsiu verziu, bol pre mna prilis tmavy a nedalo sa to zjemnit ani len pudrom, takze nakoniec som ho po jednom pouziti niekomu darovala. nepamatam si uz presne, ale tiez sa mi zda, ze ta farba bola akasi oranzova.

    a inak...BB kremy povodne nemali byt "drogeriova" zalezitost. boli vyvinute ako liecebny prostriedok - obsahovali nejake liecive latky a tak hojeniu po urcitych operacnych zakrokoch a sucasne poskytovali mierne krytie, aby hojace sa rany a jazvy nebolo az tak vidiet. az potom sa toho chytil nejaky marketer a spravil "biznis". povodne teda nemalo ist o nahradu za tonovacie kremy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, v Nemecku ich vyvinuli na liečebne účely a v Južnej Kórei ich dotiahli do dnešnej podoby. Akurát ten liečebný účinok sa niekde stratil.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky