Hydratačný nočný krém na problematickú pleť

Hurá! Našla som svoj nočný krem. Prečo sa teším? Ešte v septembri som totiž pochybovala o význame a prínose nočných krémov. Vedela som síce, že nočné krémy majú mať väčšiu koncentráciu účinných látok a ich úlohou je podporovať regeneráciu. Reálne som však nenašla nočný krém, ktorý by ma presvedčil o nevyhnutnosti ďalšieho výrobku, ktorý by zaberal miesto na mojej kozmetickej poličke. V septembri sa mi minul krém a v lekárni som narazila na akciové balenie nočného krému spolu s pleťovou vodou. Rozhodla som sa teda, že dám ešte nočnému krému šancu.

 Hydratačný nočný krém Eucerin Dermo PURIFYER
 
Čo hovorí výrobca: nočný krém má vysoko účinné zloženie s obsahom kyseliny mliečnej. Cielene dodáva kyselinu mliečnu priamo do folikulov, kde pôsobí proti tvorbe komedónov a podporuje vlastnú regeneráciu pleti počas noci. Neobsahuje olejové zložky. Pri pravidelnom používaní viditeľne redukuje nedokonalosti a prispieva k hladšiemu vzhľadu pleti už po troch týždňoch. Vhodný ako doplnková starostlivosť pri dermatologickej liečbe akné.

Zloženie: Aqua, Cyclomethicone, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerín, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Pantenol, PEG-150 Distearate, Bisabolol, Serine, Glycine, Lecithin, Alanine, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Parfum, CI 77891.

Podľa stránky EWG žiadna zo zložiek krému nepatrí do kategórie "Hight Hazard" látok. 

Cena: cca 15 €



Moje subjektívne hodnotenie: výborný výrobok, pričom popis výrobcu sa zhoduje s reálnymi účinkami. 

plusy:
  • viditeľná regenerácia pleti
  • redukcia začervenania pleti
  • hladšia pleť
  • hydratuje
  • neutrálna vôňa
  • pleť nie je po jeho použití mastná (ani večer a ani ráno) 
  • celkové zlepšenie pleti
  • bežne dostupný v lekárni

mínusy:

  • žiadne
Perspektíva produktu na mojej poličke: určite ho budem chcieť znovu a znovu


Celkové hodnotenie: výrobku udeľujem päť bodov z mojej päťbodovej hodnotiacej stupnice

Aké máte skúsenosti so značkou Eucerin?

Komentáre

  1. Neviem, či som skúšala aj nočný krém, ale denný krém je úžasný a presne ako píšeš má aj peknú vôňu a čo je najdôležitejšie pleť nezanecháva mastnú, nemám rada krémy, po ktorých som mastnejšia viac ako je to potrebné. A inak aj pleťová voda je podľa mňa úžasná, moju pleť aj hydratovala čo sa mi zatiaľ pri žiadnej pleťovej vode nestalo, ja by som ju nazvala aj tonikom. Plus pekne vonia. Navyše Eucerin nie je až tak drahý ako ostatné značky dostupné v lekárni.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky