Moje prvé stretnutie s regeneračným olejom

Už od staroveku boli rastlinné oleje základom každého kvalitného kozmetického prípravku. S rozvojom chemického priemyslu boli tieto oleje na istý čas vytlačené zložkami, ktoré výrobcovia získali spracovaním ropy. S nárastom výskytu alergii, ekzémov, precitlivenej pleti sa niektorí ľudia snažia o návrat k prírode a rastlinné oleje naberajú na popularite. Keďže som rovnako ako 99 % z vás človek podliehajúci reklame, zákonite som nejaký prírodný olej chcela vyskúšať aj ja. V mojom nákupnom košíku tak skončil Bio regeneračný tvárový olej Tea Tree-Manuka od českej značky Saloos.
 
Saloos - bio regeneračný olej



Čo hovorí výrobca:  mimoriadná kombinácia Tea tree a manuky blahodárne pôsobí predovšetkým na mastnú, mladú a problematickú pleť. Pomáha pri akné, nevysušuje, dezinfikuje. Má antibakteriálne, antimykotické a antiseptické účinky. Je vhodný pri ekzémoch, dermatitídach a oparoch. Vyrobený z bio olejov lisovaných za studena a 100 % prírodných esenciálnych olejov.

Zloženie:  oleje Saloos lisované za studená jojobový a borákový, bio-šípkový olej Saloos, esenciálne oleje Saloos Tea tree a manuka, vitamíny A, E, F, lecitín

Certifikát: CPK Bio

Cena: cca 6,50 € za 20 ml


Saloos - bio regeneračný olej
Saloos - bio regeneračný olej




Moje subjektívne hodnotenie: ide o moje prvé stretnutie s prírodnými olejmi a keďže na fľaštičke chýbal návod na použitie, musel pomôcť vševediaci google. Dočítala som sa, že niekoľko kvapiek oleja treba jemne vmasírovať do vyčistenej a navlhčenej pokožky. Olej som teda používala ako náhradu nočného pleťového krému približne každý tretí až štvrtý deň. Tvár som si pred nanesením oleja zvlhčovala dermálnou vodou v spreji, ale myslím, že by postačovala aj bežná voda z vodovou. Vôňa je jemná, nevýrazná. Cítiť v nej čajovník, ale určite to nie je nič rušivé a nepríjemné. Pleť bola po nanesení oleja určite mastnejšia ako pri použití nočného krému. Čo sa týka výsledkov, nespochybniteľná bola regenerácia pleti. Olej tiež urýchľoval hojenie pozostatkov po akné. Tomu, aby sa vyhodilo ďalšie akné však napriek spomínaným antiseptickým účinkom nezabránil. Vzhľadom na to, že je určený aj na ekzémy a rôzne dermatitídy, používala som ho aj na vysušenú a šupinatú pokožku v okolí uši. Tej však nepomohol, naopak mala som dojem, že pokožka sa šúpala ešte viac. Preto som ho používala iba na tvár a viac menej som bola spokojná.

plusy:
  • prírodná kozmetika za priaznivú cenu
  • viditeľný regeneračný účinok
  • príjemná vôňa


mínusy:
  • neúčinkoval na vysušenú a šupinatú pokožku
  • po minutí 2/3 sa zvyšný olej zle naberal do kvapkátka


Saloos - bio regeneračný olej
Saloos - bio regeneračný olej
Perspektíva produktu na mojej poličke: ide o môj prvý olej, takže neviem porovnať s inými olejmi, prípadne značkami, ale v zásade som s olejom spokojná. Saloos ma tak širokú ponuku olejov, že pri najbližšom nákupe v e-shope budem mať čo vyberať. 

Celkové hodnotenie: výrobku udeľujem päť bodov z mojej päťbodovej hodnotiacej stupnice.

Aké sú vaše skúsenosti s pleťovými olejmi a ako často ich používate?

Komentáre

  1. Na olej jsem už koukala a ráda bych ho vyzkoušela hlavně kvůli tomu akné. Pěkná recenze. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Možno vyskúšam, nevyzerá to zle, hlavne ma zaujalo to hojenie zostatkov po akné... Smiem sa spýtať, o aké pozostatky išlo? Nejaké škvrny, červené fliaciky,...? Ďakujem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Supinky resp. chrasty po akne. Zaujimalo by ma vsak, ci ho niekto pouzival kazdy den. Mozno by sa vtedy ukazali aj dalsie ucinky.

      Odstrániť
    2. Idem do toho, budem isto používať denne, dám Ti vedieť... ;-)

      Odstrániť
  3. Co vím z vlastní zkušenosti tak mi olej na suchou pleť nikdy nepomohl. Vždycky jsem radši sáhla po krému, hlavně teď když se mi pleť z mastné změnila na suchou a v okolí nosu a čela se mi kůže nepříjemně loupe a dělá mi to problém i s makeupem. Naučila jsem se ale nanášet na obličej poměrně hutnou vrstvu nočního krému od rimmelu a světe div se, zabírá to. Každopádně na tuhle značku bych nezavřela, dělá krásně vonící levandulové oleje a hlavně vůni do bytu, kterou si stříkám polštář a je to paráda :) Hezká recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milujem tie ich oleje, tento som ešte nemala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala zatial iba tento. Urcite budem chciet vyskusat minimalne arganovy.

      Odstrániť
  5. S olejmi mám zatiaľ minimálne skúsenosti, doma ma chystá jeden na odličovanie, tak možno začnem experimentovať :-)
    rada by som ťa pozvala na svoju zamilovanú GA http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2015/02/zamilovana-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za komentár, no tvoj blog som bohužiaľ objavila až dnes a už aj sledujem cez bloglovin´. Ten článok o hypertextoch si hneď aj pohľadám, vďaka za tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som mala od Saloosu Sipkovy a bol uzasny - pacilo sa mi, ze bol nielen na vnutorne ale aj vonkajsie pouzitie, takze som ho pouzivala aj aj. No vedia to v tom Saloose ako na to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na pleť jsem zatím používala jenom kokosový olej, někde jsem narazila na to, že pomáhá na kruhy pod očima, tak jsem to samozřejmě musela hned vyzkoušet, i když účinky jsem zatím tedy moc nezpozorovala :-D Tenhle mě zaujal hlavně kvůli tomu akné, tak se po něm možná podívám, chci si pořídit i nějaký peeling od této značky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kokosovy som este neskusala. Vsetci ho chvalia, aj som na neho viac krat v drogerii pozerala, ale zatial caka na svoju prilezitost :-)

      Odstrániť
  9. Já jsem takový blázen do olejů, ale jestli ti vyhovoval tento, tak nevím, co bys říkala na nějaký arganový olej, třeba ten od Ryoru či jiný (mám o nich seriál na blogu). Zkusila jsem hodně olejů, ale na arganový prostě žádný nemá :) Takže doporučuji zkusit :) Na druhém místě je u mě olej kokosový.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Arganovy olej mam v plane vyskusat. Zrejme vsak zostanem pri znacke Saloos. Je to prirodna kozmetika a je cenovo dostupna.

      Odstrániť
  10. Nejaké Saloos olejčeky používam a som veľmi spokojná. Ale aj tak som najlepšie výsledky zaznamenala s olejčekom Dr. Hauschka. Mám zmiešanú pleť a pred asi 9 mesiacmi som zistila, že oleje omnoho lepšie vyžije. Krémy (aj prírodné) mi spôsobujú akné :(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj. To vypadá zajímavě. Já teď zkouším na akné přípravek Effaclar. http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=85 Tak jsem zvědavá jestli to pomůže.
    Už jsem vyzkoušela kde co a zatím mi nic dlouhodobě nepomohlo. Teď jedna moje známá změnila stravu a říká, že akné jí naprosto zmizelo. Nepije mléko a nejí cukr. Nezkoušeli jste to někdo?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky