Nočný krém od Elizabeth Arden

Veľa ľudí váha, či je potrebné používať nočný krém. Priznám sa, ja som tiež dlho nemala v otázke krémov jasno. Mala som pocit, že stačí používať rovnaký krém ráno i večer. Môj názor však zmenil jeden veľmi dobrý nočný krém od značky Eucerin. Na tomto kréme som videla rozdielne účinky medzi nočnými a dennými krémami. Kým denné krémy majú pleť chrániť, zmatňovať a byť dobrým podkladom pod make-up, nočné krémy majú pleti poskytnúť hydratáciu, regeneráciu, prípadne omladenie. Obľúbený nočný krém som minula a teda logicky som siahla po nočnom kréme od Elizabeth Arden, ktorý som dostala ako súčasť darčekového balenia (už ste si mohli prečítať o očnom a dennom kréme). Priznám sa, pôvodne som ho chcela iba vyskúšať a vykryť čas, kým si kúpim osvedčený krém od Eucerinu a potom som ho mala v pláne posunúť ďalej. Podľa popisu je predsa len určený pre suchú pleť, ktorú ja určite nemám. Čuduj sa svet, minula som ho však celý a o tom určení pre suchú pleť by som s výrobcom určite mohla polemizovať.

Elizabeth Arden - Visible Difference


Čo hovorí výrobca:  Pleťový krém ELIZABETH ARDEN Visible Difference Gentle Hydrating Night Cream je kozmetický prípravok pre nočnú hydratačnú starostlivosť o suchú pleť. Tento šetrný a ľahký nočný krém s bohatým zložením intenzívne a do hĺbky hydratuje suchú pokožku. Obsahuje bambucké maslo, trehalóza, hyaluronát sodný a glycerín . Tieto účinné látky zaisťujú okrem iného dlhodobú hydratáciu pokožky. Pupalkový a borákový olej zaisťuje dôkladné ošetrenie pokožky. Zloženie je obohatené o extrakt Apium prostratum pre celkové osvieženie pokožky. Vašej pleti zaisťuje úľavu a celkové upokojenie. Po použití tohto luxusného prípravku pre nočnú starostlivosť bude vaša pokožka upokojená, pevnejšia a vláčnejšia, hladšia a dokonale zjednotená. Nočné relaxácie dodá pokožke pružnosť a eliminuje jemné linky a vznik drobných vrások.



Cena: cca 30 € za 50 ml

Zloženie: aqua, di-c12-15 alkyl fumarate, diisopropyl dimer dilinoleate, dimethicone, methylheptyl isostearate, cyclopentasiloxane, steareth-2, butylene glycol, butyrospermum parkii, glycerin, steareth-21, stearyl alcohol, oenothera biennis oil, aloe barbadensis leaf juice, borago officinalis sees oil, citrus aurantium amara peel extract, humulus lupulus extract, lavandula angustifolia extract, lonicera caprifolium flower extract, palmaria palmata extract, panax ginseng root extract, sodium hyaluronate, tocopheryl acetate, propylene glycol, sodium pca, trehalose, urea, allantoin, panthenol, PEG/PPG-20/15 dimethicone, polyquaternium-51, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, polyethylene, triethanolamine, disodium edta, phenyl methicone, parfum, benzyl salicylate, citronellol, linalool, butyl methoxydibenzoylmethane, ethylhexyl methoxycinnamate, ethylhexyl salicylate, methylparaben, phenoxyethanol, propylparaben, chlorphenesis, red 33 (CI 17200), EXT. Violet 2 (CI 60730).
Zloženie je pomerné dlhé, rovnako ako pri očnom a dennom kréme tejto značky, ktoré som už mala. V zložení vidíme okrem extraktov z rastlín aj parabény a silikóny, ktorým sa niektoré používateľky vyhýbajú. Podľa organizácie EWG obsahuje výrobok aj "High Hazard" látky: benzyl salicylate a propylparaben . Výskyt takýchto látok ma určite neteší, avšak musím povedať, že ich je menej ako v očnom a dennom kréme.     

ELIZABETH ARDEN Visible Difference Gentle Hydrating Night Cream
Moje subjektívne hodnotenie: od nočného krému očakávam v ideálnom prípade hydratáciu, regeneráciu, omladenie, zlepšenie stavu problematickej pleti. Prípadne očakávam aspoň jednu z týchto vlastnosti. V noci naopak vôbec nepotrebujem zmatnenie a vyhladenie. Od týchto mojich požiadaviek sa odvíja i recenzia. Takže krém by bol dobrým denným krémom, nakoľko pleť skvele vyhladil a zmatnil. Verím tomu, že make-up by na ňom skvele držal. Netrúfla som si ho však použiť cez deň, nakoľko nie som chemik a netuším, či neobsahuje látku, ktorá zle reaguje napr. so slnečným svetlom. Držala som sa návodu výrobcu a používala som ho večer. Nepozorovala som na mojej pleti ani regeneráciu a ani omladenie. Hydratácia bola priemerná až slabšia. Neviem si predstaviť, ako by mohla stačiť suchej pleti, pre ktorú je krém určený.

plusy:
  • vyhladí pleť
  • zmatnenie pleti
mínusy:
  • slabšia hydratácia
  • nevšimla som si, že by pleť bola upokojená a regenerovaná
  • vysoká cena
  • výskyt "High Hazard" látok

Perspektíva produktu na mojej poličke: výrobok by mohol byť fajn denným krémom (vyhladenie a zmatnenie), avšak ako nočný krém mi svojím účinkom nepostačuje. Som rada, že som krém vyskúšala avšak plné balenie by som si nekúpila. Poznám lacnejší a účinnejší nočný krém.


Celkové hodnotenie: výrobku udeľujem tri body z mojej päťbodovej hodnotiacej stupnice.


Aký nočný krém sa vám osvedčil?

Komentáre

  1. Podľa mňa je to s touto značkou tak trochu lotéria... Niečo super, niečo fail, ale tak je to vlastne asi so všetkým ;-) Mne sa ako super krémy, či už na noc, deň, očný krém osvedčili krémy od NATURA SIBERICA, skús poobzerať, podľa mňa ta zaujme aj zloženie... ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Natura Siberica som este neskusala nic. Zacinam sa teraz viac pozerat po prirodnej kozmetike, takze urcite pride rad aj na nu.

      Odstrániť
    2. Určite sa oplatí, neváhaj ;-)

      Odstrániť
  2. Pleťová kosmetika od Elizabeth Arden mě zajímá už docela dlouho pokukuju po hydratční masce, ale zatím trošku váhám. Cena mi přijde docela vysoká :(. Já používám noční krém od Syncare je to bio kosmetika a je vážně super. Jsem s ní moc spokojená :)
    Všedně a nevšedně o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hm:( pri kreme za tu cenu to nahneva. Clovek ma totiz vyssie ocakavania ako od kremu alverde ci cien:) ale dakujem, lebo po tejto znacke dlhsie pokukujem, tak si asi necham zajst chut:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky