Lekárenský produkt proti poteniu

Problematika antiperspirantov, deodorantov a iných rôznych prípravkov proti poteniu je dosť široká a komplikovaná téma. O kontroverznosti látky s názvom alumínium, ktorú obsahuje väčšina týchto výrobkov, počul a čítal asi každý. Niekto sa tejto látke snaží vyhýbať a niekto nad jej obsahom mávne rukou. V každom prípade potiť sa a smrdieť v práci alebo v škole nie je nič príjemné. Takže aj keď sa snažím vo voľnom čase používať deodoranty bez obsahu hliníka, do práce predsa len používam antiperspirant. Úlohou antiperspirantov je dočasne zmierniť vylučovanie potu a redukovať vlhkosť a zápach. Redukovať vylučovanie potu sa nedá úplne, avšak každý určite hľadá a skúša čo najúčinnejší antiperspirant, ktorý by fungoval počas celej pracovnej doby. Aktuálne som používala antiperspirant od Biodermy, takže vám prinášam moje dojmy.


Sensibio Déo anti-transpirant roll-on



Čo hovorí výrobca: účinne redukuje nadmerné potenie, zanecháva príjemný pocit 24 hodín, neobsahuje alkohol. Je vhodný najmä na citlivú a depilovanú pokožku.

Cena: cca 6,50 €

Zloženie: aqua, aluminium, clorohydrate, propylene glycol, pentylene glycol, polysorbate 20, mannitol, xilitol, rhamnose, fructooligosaccharides, laminaria ochroleuca extract, glycyrrhetinic acid, sclerotium gum, ceratonia siliqua gum, caprylic/capric triglyceride, spdium hydroxide, fragrance
Zloženie uvádzam, tak ako sa nachádza na oficiálnej stránke Biodermy, aj keď zrejme obsahuje preklepy a malo by byť uvedené chlorohydrate a sodium hydroxide. Čo sa týka zloženia, tak podľa organizácie EWG k "High Hazard" látkam parí aluminium. 


Sensibio Déo anti-transpirant roll-on


Moje subjektívne hodnotenie: u antiperspirantov ťažko hodnotiť účinnosť, nakoľko je u každého individuálna. Od tohto lekárenského produktu som však očakávala lepší účinok ako od drogériovýh antiperspirantov, ktoré som používala doposiaľ a to sa aj splnilo. Účinnosť by som odhadla tak na cca 6 hodín v závislosti od počasia, stresu, pracovného vyťaženia. Určite to nebol celý pracovný čas. Prekvapila ma vôňa, ktorú by som zaradila skôr do kategórií vôni určených pre mužov, ale dala sa akceptovať. Antiperspirant určite neúčinkuje 24 hodín. Vlastne neviem načo to vôbec výrobcovia uvádzajú, keď to aj tak nefunguje. Prekvapuje ma, že v popise výrobku sa uvádza, že je vhodný na depilovanú pokožku. Výrobky obsahujúce alumínium sa určite nemajú používať na depilovanú resp. oholenú časť podpazušia, nakoľko drobné mikroskopické ranky umožňujú preniknutie hliníka priamo do tela.

plusy:
  • účinnejší ako antiperspiranty, ktoré som mala doteraz
  • nerobí škvrny na oblečení
 mínusy:
  • určite neúčinkuje 24 hodín 
  • keď sa už človek spotí, je to cítiť
  • vôňa
  • alumínium

Perspektíva produktu na mojej poličke: napriek tomu, že som uviedla viac mínusov ako plusov, v celku som bola spokojná. Pokiaľ nenájdem niečo účinnejšie vrátim sa k nemu znovu.

Celkové hodnotenie: dobrý

Máte skúsenosť s týmto anti-transpirantom?

Komentáre

  1. Nemám s ním skúsenosti, nejako ma neláka vyskúšať antiperspirant z lekárne... Stačí mi Rexona Linen dry, alebo Maximum protection ;-)
    Inak - a to neber vôbec v zlom, máš na začiatku textu gramatickú chybičku, nepíše sa Antiperspirantov,ale Antiperspirantov ;-) Nevadí, aj mne sa stane :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto som nikdy neskúšala, takže neviem hodnotiť, ale lákalo ma to úpirmne povedané. Ja som dlhý čas spokojná s Garnier, zloženie veľmi nehodnotím, nerozumiem sa do toho, ale svoj účel plní výborne, počas zimy si s ním vystačím celú pracovnú dobu, ak som viac vystresovaná tak to je iná vec, ale bežný pracovný deň zvládne plus nerobí fľak na oblečení, takže ja mu ostávam verná.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky