Moje prvé stretnutie s Laverou

Poznáte ten pocit keď nejaký výrobok veľmi chcete a priam na vás volá z poličky, aby ste ho dali do nákupného košíka? Takto na mňa asi vyše roka "volal" mätovo-lopúchový krém od Lavery. Odolávala som statočne. Predsa len dať 10 € za 30 ml krém, na ktorý nemám žiadne referencie a s danou značkou žiadnej skúsenosti sa mi zdalo veľa. V januári mi však takáto suma chýbala pri nákupe v jednom e-shope k tomu, aby som neplatila poštovné, takže tento Lavera krém skončil v mojom nákupnom košíku. Kým bol v rukách slovenskej pošty Lucka o ňom napísala pozitívnu recenziu, takže som sa tešila na super krém.

Zjemňujúci hydratačný fluid Bio mäta a Bio lopúch Lavera






Čo hovorí výrobca /popis na obale/: intenzívna hydratácia pre viditeľne jemnejšiu pleť. Redukuje nečistoty a podporuje rýchle uzdravenie zapálených miest. Upravuje produkciu kožného mazu a zanecháva pleť zamatovo hebkú. Pre zdravú a žiarivú pleť bez akné. Bio lopúchový výťažok má zjemňujúci, hojivý a adstrigentný účinok. Vyrobené z BIO surovín podľa zásad NATRUE pre kontrolovanú kozmetiku, 100 % BIO čisté rastlinné účinné látky a esencie, 100% bez syntetických konzervantov, parfémov, farbív a prísad na báze ropy. Proti testovaniu na zvieratách. Dermatologický testované.

Účinky /popis na strankach e-shopu/:

  • obsahujú prírodné tónovacie látky, ktoré dodajú pleti prirodzene opálený vzhľad. Má upokojujúci a hojivý účinok
  • v kombinácii s ostatnými účinnými látkami viditeľne osviežuje a prejasňuje pleť
  • esenciálne mätové oleja pôsobí proti zápalom a vírusom
  • prináša pleti intenzívnu hydratáciu
  • revitalizuje a upokojuje podráždenú pleť a hojí drobné zanietenie
  • bio lopúchový výťažok má zjemňujúci, hojivý a adstringentné účinok

Zloženie: Water (Aqua), Alcohol*, Glycerin, Myristyl Alcohol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Tricaprylin, Zinc PCA, Squalane, Oryza Sativa (Rice) Germ Powder*, Xanthan Gum, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Tocopheryl Acetate, Hydrogenated Palm Glycerides, Hydrogenated Lecithin, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract*, Arctium Lappa Root Extract*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Tocopherol, Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid, Lysolecithin, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Lecithin, Chlorophyllin-Copper-Complex (CI 75810), Helianthus Annuus, (Sunflower) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)**, Limonene**, Citral**, Linalool**, Citronellol**, Geraniol**
*zložky z certifikovaného organického poľnohospodárstva
** prírodné esenciálne oleje
Podľa organizácie EWG k "High Hazard" látkam patria citral  a geraniol.

Cena: cca 9 - 10 €

Certifikáty: VEGAN a NATRUE

Zjemňujúci hydratačný fluid Bio mäta a Bio lopúch Lavera
Moje subjektívne hodnotenie: návod na použitie je dosť stručný. V podstate sa píše, že fluid treba použiť na vyčistenú pokožku tváre, krku a dekoltu. Keďže nikde nebolo uvedené či ide o nočný, alebo denný krém, používala som ho aj aj. Pri použití na noc nastal problém. Na pleti sa prejavil sľubovaný adstringentný (sťahujúci) účinok. Určite nie je nič príjemné mať po nanesení krému stiahnutú a napätú pokožku. Takže som usúdila, že na noc sa nehodí a vyskúšala som ho ráno pod make-up. Tam to už bolo lepšie, lebo make-up ten sťahujúci účinok potlačil. Make-up sa dobre nanášal a počas dňa sa pleť oveľa menej leskla. Sľubovaný hojivý účinok sa u mňa žiaľ neprejavil a sľubovaný tónovací účinok sa našťastie u mňa neprejavil. Mimochodom o tónovacom účinku sa na obale nehovorí nič. Píše sa o ňom iba na stránkach e-shopu. Nejako si aj tak myslím, že zrejme pôjde len o nejaký vedľajší účinok a nie je prioritou krému tónovať pleť.

plusy:

  • naozaj upravuje produkciu kožného mazu a pleť sa menej leskne
  • príjemná vôňa
  • dobre vsakuje
  • vhodný ako podklad pod make-up


mínusy:

  • adstringentný účinok
  • nevšimla som si, že by podporoval hojenie
Perspektíva produktu na mojej poličke: napriek tomu, že ide o vcelku dobrý podklad pod make-up, ktorý naozaj redukuje produkciu kožného mazu, asi si ho už nekúpim. Vnútorný pocit mi napovedá, že tie sťahujúce adstringenté účinky pri samostatnom použití, nie sú pre moju pleť to najlepšie. Lucka však vo svojej recenzii nič také nespomínala, čiže je možné, že sa to neprejavuje u každého.

Celkové hodnotenie: dobrý

Ktoré výrobky od Lavery odporúčate?

Komentáre

  1. Ja už mám druhý na poličke :) Mne stiahol póry, ale pleť som napnutú nemala, je dosť mastná a len zriedka sa u mňa objaví pnutie. Od Lavery som mala zubnú pastu, tá bola fajn, ale podstatne spokojnejšia som bola so šampónom, ten bol super aj na môj ekzém.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nejako tak tusim, ze to asi bol u mna vedlajsi ucinok a ze by to tak nemalo byt /aj ked z kratkodobeho hladiska to nemalo nejaky negativny dopad na plet/. Preto som na porovnanie dala linky aj na Tvoju recenziu.

      Odstrániť
  2. Ten stahující účinek znám, to mi taky dělal jeden krém, když jsem ho používala na noc.
    Od Lavery jsem zkoušela zatím jen vzorečky :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky