Očný krém Alverde s extraktom svetlíka lekárskeho

Nedávno som na jednom kozmetickom blogu čítala názor, že nemá zmysel písať recenzie o očných krémoch, pretože sú aj tak všetky rovnaké. Očné krémy používam pravidelne asi iba rok, ale nájsť dobrý krém, ktorý dostatočne hydratuje, nevysušuje, nespôsobuje pnutie je naozaj problém. Takže buď som náročná, alebo mám na rozdiel od danej blogerky smolu na výber očných krémoch. Zatiaľ mi najviac vyhovovalo očné sérum s výťažkami z góje od značky Alverde. Práve začínalo zimné obdobie, keď sa mi sérum minulo. Aj keď som bola so sérom spokojná, predsa len na tuhé mrazy a silný vietor som chcela mastnejší a výživnejší krém. Môj výber padol znovu na značku Alverde, konkrétne na očný krém s extraktom svetlíka lekárskeho. Očakávala som, že s nim budem minimálne tak spokojná ako s očným seróm.

Alverde - očný krém s výťažkom svetlíka lekárskeho




Čo hovorí výrobca: očný krém vyživuje jemné očné partie. Komplex účinných látok zo vzácnych, čistých rastlinných olejov, hydratačných látok dodáva pleti dokonalú vláčnosť a potrebnú starostlivosť. Jemná receptúra sa rýchlo vstrebáva a dlhodobo vyrovnáva prirodzenú vlhkosť a mastnotu pokožky. Zmierňuje pocity pnutia. Vhodné aj pre používateľsky kontaktných šošoviek.

Cena: cca 4 €

Zloženie: Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycerin*, Glyceryl Stearate Citrate, Glycine Soja Oil*, Alcohol*, Cera Alba, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Sorbitan Stearate, Euphrasia Officinalis Extract*, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Helianthus Annuus Seed Oil, Xanthan Gum, Glycerin, Bisabolol, p-Anisic Acid, Tocopherol, Calcium Alginate, Sodium Hydroxide, Parfum**, Sucrose Cocoate, Alcohol, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**
*ingredients from certified organic agriculture
**from natural essential oils
Podľa organizácie EWG patrí k "High Hazard" látkam geraniol .


Alverde - očný krém s výťažkom svetlíka lekárskeho
Alverde - očný krém s výťažkom svetlíka lekárskeho


Moje subjektívne hodnotenie: od očného krému očakávam hydratáciu a preventívne pôsobenie proti vzniku vrások. Pôsobenie proti vzniku vrások sa nedá posúdiť, takže sa budem vyjadrovať iba k hydratácií. Ta bola pre mňa dosť slabá. Očné sérum, ktoré som používala predtým, malo oveľa lepší hydratačný účinok. Pri pravidelnom používaní spôsoboval dokonca tento krém jemné pnutie pokožky, takže som ho používala iba asi každý druhý deň.
plusy:
  • pekný obal
  • pekná vôňa
mínusy:
  • slabá hydratácia
  • pri pravidelnom  používaní spôsoboval pnutie pokožky
  • výskyt "High Hazard" látky v zložení
Perspektíva produktu na mojej poličke: krém mi svojimi hydratačnými vlastnosťami nevyhovoval, takže budem používať očné sérum s výťažkami z góje od rovnakej značky a popritom tom budem na striedačku hľadať ďalšie dobré očné krémy.

Celkové hodnotenie: vzhľadom na moje potreby a požiadavky hodnotím krém ako podpriemerný

Máte skúsenosť s týmto očným krémom?

Komentáre

  1. Tak to je škoda, že nehydratuje moc dobře. Zrovna nějaký oční krém sháním, tak budu hledat dál. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám doma oční krém od Ziaji, ale jsem hroznej lenoch na pravidelné mazání :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tenhle jsem (naštěstí) neměla, ale doporučuju kofeinový od 100% Pure :). Mně už došel a jsem taková sušenka, že teď už jdu na oční okolí rovnou s bezvodým, hutným balzámem, zatím top!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 100% Pure nepoznam, zatial sa v prirodnej kozmetike iba zacinam orientovat a dost mi pri tom pomaha aj Tvoj blog.

      Odstrániť
  4. Ja nikdy nepochopím to ako môže byť alverde prírodná kozmetika a zároveň mať zlé látky v zložení :) no mám rada ich nechtíkový balzam na pery :) .. očné krémy nepoužívam zatiaľ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Riziko latky geraniol je v oblasti alergie a imunotoxicity. Prirodna kozmetika moze tiez sposobovat alergie. Pri vybere kazdej prirodnej i neprirodnej kozmetiky sa treba riadit zoznam ingrediencii /sledovat latky sposobujuce alergie, upchavanie porov a podobne .../. Aspon tolko moj laicky pohlad na zlozenie. Ak ma o tom niekto viac poznatkov, budem rada, ked nam rozsirii nas obzor :-)

      Odstrániť
  5. Alverde jsem nikdy nepoužila..., a asi nepoužiju :)
    Děkuji za recenzi... :)
    Krásný den, Mačka :) Kat....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alverde je zaujimava prirodna a cenovo dostupna kozmetika s dobrymi aj menej dobrymi vyrobkami. Mozno by Ta nieco zaujalo :-)

      Odstrániť
  6. Ja som v očných krémoch začiatočníčka, tento mám a je to snáď ešte to lepšie čo som vyskúšala, ako po jednom z mála mi neslzeli a nepálili oči...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si myslela, ze mam smolu na ocne kremy, ale vidim, ze to so mnou nie je az tak zle. Oci mi zatial nastastie neslzili zo ziadneho.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky