Odličovač a peeling v jednom

S výrobkami značky Elizabeth Arden ste sa na mojom blogu už stretli. Zatiaľ ste si mohli prečítať o očnom, dennom a nočnom kréme. Ani jeden z nich sa nezaradil k mojím top produktom. Šlo skôr o priemerné výrobky, ktoré sú na Slovensku ťažšie dostupné a povedzme si pravdu aj predražené. Súčasťou cestovnej sady Visible Difference bol však aj exfoliating cleanser určený pre zmiešanú pleť. Tento výrobok bol v rámci USA najlepším peelingom roka 2013. V dnešnej recenzii vám prezradím, či bol z môjho pohľadu hodný tohto ocenenia.

Elizabeth Arden - Visible Difference






Čo hovorí výrobca: čistenie zmiešanej pleti je vyvážený proces: mastné plochy potrebujú vyčistiť bez straty vlhkosti. Mikročiastočky jemne eliminujú odumreté kožné bunky bez poškodenia pleti. Všestranná starostlivosť pre exfoliáciu a čistenie pleti. Zahŕňa antioxidačnú látku tokoferol acetát, ktorá poskytuje ochranu proti voľným radikálom. Obohatený o glycerín pre obnovenie optimálnej hydratácie pleti. Pleť zostane svieža, hladka, žiariaca a zdravo vyzerajúca.  Nekomedogénny. Masírujte navhčenú tvár a dobre opláchnite teplou vodou.


Cena: 22.50 $ za 125 ml


Zloženie: aqua, glycerin, sodium cocoyl glycinate, disodium lauryl sulfosuccinate, myristic acid, sodium methyl cocoyl taurate, sucrose polybehenate, cocamidopropyl betaine, tocopherol, tocopheryl acetate, arginine, bisabolol, cetyl hydroxyethylcellulose, stearic acid, butylene glycol, acrylates /C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, polyethylene, xanthan gum, lauric acid, disodium edta, sodium chloride, parfum, benzoic acid, methylparaben, phenoxyethanol, propylparaben, sorbic acid, chlorphenesin
Po skúsenostiach s inými výrobkami tejto značky som očakávala viacero "High Hazard" látok v zložení. Avšak nastalo príjemné prekvapenie, a podľa organizácie EWG patrí k "High Hazard" látkam iba  propylparaben . Aj ten je však na konci zoznamu, takže by ho tam nemalo byť veľa.

Elizabeth Arden Visible Difference Exfoliating Cleanser

Moje subjektívne hodnotenie: prípravok som používala približne raz týždenne ako formu peelingu, prípadne som si ho brávala vzhľadom na veľkosť balenia na predĺžené víkendy namiesto čistiaceho gélu.V oboch prípadoch mi vyhovoval. Na všetkých peelingoch, ktoré som doteraz mala, mi vadilo to, že pleť bolo treba najskôr odlíčiť a až potom "opeelingovať". Teraz odličovanie odpadáva, pretože tento skvelý výrobok odličuje a peelinguje zároveň. Akési dva v jednom. Pleť nie je podráždená, nie je vysušená a všetko je v poriadku. Úplne postačujúca je aj 50 ml veľkosť cestovného balenia. Ideálne na cestovanie i používanie jeden krát do týždňa.

plusy:
  •  odličuje a peelinguje zároveň
  •  nedráždi a nevysušuje pokožku
  •  fajn vôňa
  •  pekné balenie
  •  príjemná krémová konzistencia s mikročiastočkami


mínusy:
  • dostupnosť
  • cena
  • výskyt "High Hazard" látky v zložení
Perspektíva produktu na mojej poličke: Výrobok považujem za najlepší kúsok z cestovnej sady Visible Difference, ktorú vlastním. Peeling sa pomaličky míňa a sklamaním pre mňa je to, že som nenašla slovenský e-shop, ktorý by ho mal v ponuke. Takže riešením pre mňa zostávajú iba duty free shopy.

Celkové hodnotenie: jeden z najlepších


Poznáte aj iné peelingy, ktoré odličujú a peelingujú zároveň?

Komentáre

Obľúbené príspevky