Obľúbené výrobky tejto jari

Pomaly, ale iste sa blíži slnovrat, jasný znak toho, že jar prejde do leta. Aj keď teploty posledných dní napovedajú tomu, že leto tu už nejaký čas máme. A to je najvyšší čas na článok o mojích obľúbených výrobkoch za posledné obdobie. Takže Biela Mačka udeľuje ocenenia.

zdroj


DEKORATÍVNA KOZMETIKA

Lipcolor butter od Astor má síce svoje muchy, ale zaujal ma najmä jednoduchosťou a praktickosťou aplikácie. Ide asi o prvé "patlátko" na pery, ktoré aj reálne používam. Prestný odtieň vám žial nenapíšem, pretože obal sa po veľmi krátkom čase ošúchal, avšak ide o jemný, neutrálny odtieň s obsahom trblietok. Myslím, že v blízkej dobe si zakúpim ďalší odtieň.


TVÁR

Pleťový krém na problematickú pleť od Anne Marie BÖRLIND odsunul do úzadia všetky doterajšie krémy. Ide o prírodný krém, ktorý hydratuje a zároveň stabilizuje tvorbu mazu. Má dezinfekčné a antibakteriáne účinky. Je použiteľný ako nočný krém a zároveň je vhodný i ako podklad pod make-up. Vlastne celkovo pozorujem zlepšenie pleti.



 VLASY


Regeneračná maska na vlasy Keune má príjemnú vôňu i konzistenciu. Posilňuje vlasy od korienkov ku končekom, zvonka aj zvnútra a to za veľmi krátky čas (3-5 minút). Vlasy sa sú po použití masky leské, dobre sa upravujú a hlavne za celý čas používania tejto masky nemám problém s poškodenými vlasmi. Viac informácií sa dočítate v samostnej recenzii.



TELO

Telový peeling Clinique obsahuje jemné čiastočky, ktoré vyhladzujú, stimuluju a osviežujú pokožku tela. Prežijete to bez neho, ale ak ho už máte, určite ho budete používať s radosťou.
  




HYGIENA A RELAX

Bylinkový kúpeľ v podobe kombinácie damiánu, kvetu ruže, kvetu jasmínu a ružového esencálneho oleja jednoznačne odsunul do úzadia všetky peny a iné chemické záležitosti. Bylinky pôsobia upokojujúco a relaxačne. Dobrý pocit z tohto kúpeľa a uvoľnené a zrelaxované svaly som vnímala ďalšie dva dni, čo sa o klasickej pene do kúpeľa určite nedá povedať. Podrobnejšiu recenziu si môžete prečítať tu.




ABSOLÚTNY VÍŤAZ

Čistiaca pena 3 v 1 Alverde dokonale odlíči, pričom nevysušuje a nedráždi pleť. Je vhodná i na odlíčenie očného make-upu. Čo viac si môžem želať? Používam už druhé balenie a vyzerá to, že som našla môj výrobok roka. Pena prešla i mojím odličovacím testom s bielym uterákom a na bielom uteráku nezostávajú po odlíčení žiadne stopy make-upu. 



Čo je vaším absolútnym víťazom tejto jari?

Komentáre

  1. Celkom zaujímavé a niektoré aj mne doposiaľ neznáme produkty. Inak tú penu Alverde som na tvoje odporúčania musela tiež vyskúšať, ešte ju používam len nejaký druhý deň, ale zdá sa mi fakt dobrá, pleť je po nej hydratovaná, akurát na oči sa mi zdá slabá alebo som tomu ešte neprišla celkom na zub ako sa vraví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite budem zvedava na recenziu a dojmy po dlhsom pouzivani. U mna tato pena vedie na celej ciare :-)

      Odstrániť
  2. Zajímavé produkty, určitě jsem si nějaké tipy nabrala. Tu pěnu bych ráda zkusila.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ked vkladas odkazy na svoj blog, odporucala by som vkladat priamo hypertextovy odkaz, lebo takto to aj tak nik nebude kopirovat a posobi do odstrasujucu. A tiez celkom nerozumiem, preco vkladas odkaz na nieco, co nesuvisi s clankom (to som si vsimla aj na inych blokoch). Neber to v zlom, je mi jasne, ze chces prilakat citatelov, ale ak uz vkladat odkaz, tak na nieco co suvisi s clankom, ktory komentujes, pripadne vloz hypertextovy odkaz na cely blok.

      Odstrániť
  3. Ten telovy peeling bol dobry, ale nepacila sa mo vona... ja u Clinique ocakavam neparfumovane veci a toto ma dost zaskocilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až som ho išla ovoňať, lebo vôňa mi neutkvela v pamäti. Cítim ju, až keď strčím nos priamo k tube. Asi budeš mať vyvinuté citlivejšie čuchové bunky ako ja :-)

      Odstrániť
  4. Dúfam, že si tú odličovaciu penu Alverde nezabudnem kúpiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky