Pomoc z lekárne (4. časť)

Ak človek vie, čo si má v lekárni pýtať, môže si odtiaľ priniesť priam kozmetický skvost. Dnešná recenzia bude teda venovaná lekárenskemu produktu, ktorý je určený na dennu liečbu stredne až extrémne vysušenej pokožky. Ak čítate môj blog pravidelne, viete, že takú pokožku nemám, ale napriek tomu tento produkt našiel u mňa využitie. Aj keď ho teda nepoužívam podľa návodu.

Excipial U Lipolotio - dermálna emulzia

Excipial U Lipolotio podľa informácií na príbalovom letáku zlepšuje a normalizuje stav pokožky hydratáciou a tvorbou prirodzeného ochranného filmu z lipidov. Tým vyhladzuje jej drsný povrch a napomáha jej udržiavať si svoju elasticitu a odolnosť voči vonkajším vplyvom.

Cena: 5 € bežná cena v lekárni, prípadne 1,20 € doplatok ak telové mlieko predpíše lekár

Zloženie: 
liečivo: urea (močovina) 40 mg v 1 ml lieku
pomocné látky:  natrii lactis solutio 60% (roztok mliečnanu sodného 60%), acidum lacticum (kyselina mliečna), triclosanum (triklosan), chlorhexidini dihydrochloridum (chlorhexidinium dichlorid), glycero- et sorbimacrogoli isostearas (glycerol- a sorbimakrogolisostearát), macrogoli ester (ester makrogolu) , methomacrogol-1000-dodecandioli copolymerum (kopolymer methomakrogolu s dodekandiolom), paraffinum liquidum (tekutý parafin), triglycerida saturata media (triglyceridy mastných kyselín), dimeticonum (dimetikon), myristylis lactas (myristyllaktát), parfum(parfém), aqua purificata (čistená voda)


Moje subjektívne hodnotenie: primárne určenie prípravku spočíva v liečbe vysušenej pokožky. Pri takomto použití by bežná používateľka, alebo bežný používateľ boli spokojní a prirovnali by ho k bežnému telovému mlieku, avšak bez parfumácie. Zhýčkané beauty-blogerky by však ohundrali pomalu dobu vsiaknutia a trochu dlhší pocit mastnej pokožky. Musíte si teda vybrať do ktorej kategórie patríte. Ako som už spomínala, ja tento prípravok používam na iné účely, ako určuje výrobca. A síce, zistila som, že ide o výborný prostriedok na odlíčenie očného make-upu. Stačí dať trochu emulzie na vatový tampón, trochu podržať na oku a potiahnuť. Oko je odlíčené, nepodráždené a očné okolie je hydratované aj bez následného použitia očného krému. Samozrejme, že prípravok nemôže súperiť s niektorými micelárnymi vodami, ktoré podľa recenzií oko odlíčia už len pohľadom na tú slávnu micelárnu vodu. Všetko treba brať v medziach reality, avšak kto zvykne na odličovanie používať odličovacie mlieka, určite by bol s touto emulziou nadmieru spokojný. Ak vám prípravok predpíše lekár (čo podľa mňa nie je problém poprosiť obvodného lekára aby vám predpísal Excipial, lebo máte na tele niekde suché miestečko), tak navyše aj dosť ušetríte.


plusy:
  • použiteľný ako telové i odličovacie mlieko
  • cena
  • dostupnosť

mínusy:
  • zatiaľ som neobjavila žiadne

Excipial U Lipolotio - dermálna emulzia

Perspektíva produktu na mojej poličke: prípravok používam už roky (samozrejme obmieňam ho s inými výrobkami, aby nezačal mojej pokožke vadiť) a nevidím dôvod, aby som na tom niečo menila.

Celkové hodnotenie: výborný

O ďalších skvelých  výrobkoch, ktoré sa dajú kúpiť v lekárni si môžete prečítať tu: IchtoxylSudocrem, RSB roztok, Forcapil.

Komentáre

  1. Od Spirigu toho poznám veľa, hlavne opaľováky Daylong, poopaľovacie mlieko a skúšala som aj Excipial U Hydrolocio, to vonia krásne, je to však dosť vodnatý produkt, ale na leto si myslím, že je ideálny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý typ děkuji, určitě vyzkouším, já mám oční okolí dost vysušené a ne každý odličovač očí mi sedí.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super typ, ja používam pleťové mlieko na rozpustenie makeupu na tvári tým že si ho nanesiem a následne roztieram po tvári a následne stiahnem vlhčenými obrúskami a ide to oveľa lepšie. Myslíš že by sa dalo využiť aj na to?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím že určite áno. Keď funguje na očný make-up, z tváre to pôjde určite tiež.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky