Hydratačný krém od Clarins

Nedávnom som na blogu básnila o podkladovej báze bez obsahu silikónov od značky Clarins, ktorá sa ku mne dostala ako súčasť cestovného balenia. Toto cestovné balenie okrem iného obsahovalo aj hydratačný krém, ktorý síce nebol primárne určený pre môj typ pleti a v samostatnom balení by som si ho teda určite nekúpila, avšak po vyskúšaní tohto krému môžem povedať, že moje sympatie k značke Clarins pretrvávajú.

HydraQuench Cream Clarins for normal to dry skin


Rada HydraQuench obsahuje krémy pre suchú, normálnu i zmiešanú pleť, pričom ku mne sa dostal denný hydratačný krém pre normálu a suchú pleť. Podľa popisu má tento krém dodať pleti vláčnosť a pocit pohodlia. Pleť má byť vyhladená a chránená, pričom krém sa má rýchlo vstrebať. Čiže taký všeobecný k ničomu nezaväzujúci popis. O niečo zaujmavejšie znejú aktívne látky z ktorých katafray (strom rastúci na Madagaskare) a kyselina hyalurónova hydratujú pleť vo všetkých vrstvách. Jarabina vtáčia pleť ošetruje a rozjasňuje, moruša pleť vyživuje a anti-pollution komplex pleť rozjasňuje a chráni.

Cena: cca od 22 € za 50 ml


Zloženie: aqua, caprylic/capric triglyceride, glycerin, silica, cetearyl alcohol, pentylene glycol, dipenta-erythrityl tetrahydroxystearate/tetraisostearate, glyceryl stearate, peg-100 stearate, trehalose, cetearyl glucoside, cetylalcohol, stearylalcohol, dimethicone, parfum, polyacrylamide, C13-14  isoparaffin, ethylhexylglycerin, tocopheryl acetate, disodium edta, sodium hyaluronate, sodium pca, butylene glycol, dimethiconol, glyceryl acrylate / acrylic acid copolymer, tocopherol, phenoxyethanol, laureth-7, alcohol, biosaccharide gum-4, rubus chamaemorus seed oil, methylisothiazolinone, thermus thermophillus ferment, helianthus annus (sunflower) seed oil, cedrelopsis grevei bark extract, lapsana communis flower /leaft/stem extract, pyrus sorbus bud extract, camelia sinensis leaft extract, potassium sorbate, rhodiola rosea root extract , sodium lauryl sulfate.
Podľa organizácie EWG k "High Hazard" látkam patrí methylisothiazolinone. Osobne ma na zložení zaujal výskyt dimethiconu (silikón), ktorý sa v kréme síce nachádza, ale ako vidíte nie je na prvých miestach v zložení, ako to žiaľ veľmi často býva pri iných krémoch. 

HydraQuench Cream Clarins for normal to dry skin

Moje subjektívne hodnotenie: hoci krém nebol primárne určený pre môj typ pleti, povedala by som, že mi sadol a že je to taký univerzálny krém použiteľný pre všetky typy pleti. Krém veľmi rýchlo vsakuje a je dobrým podkladom pod make-up. Vôňa je výraznejšia, ale nerušivá. Čo sa týka účinkov, počas používania krému sa stav mojej pleti nezhoršil. Neupchával póry a ani pleť nebola dehydratovaná. Čiže udržal pleť v rovnakom stave ako pred začiatkom používania krému, čo je fajn. Ak by som však mala problém s dehydratovanou pleťou skôr by som siahla po sére od Biodermy. Tento krém na mňa pôsobil skôr tak, že predchádza dehydratácií ako by ju primárne riešil.

plusy:
  • dobrý podklad pod make-up
  • rýchlo vsakuje
  • pekné balenie
  • udržiava pleť v dobrom stave
  • nezhoršuje stav pleti

mínusy:
  • cena
  • dostupnosť

Perspektíva produktu na mojej poličke: nie je to krém, ktorý by som musela nevyhnutne mať znovu (najmä vzhľadom na cenu), ale ak by som ho niekedy videla vo výhodnej akcii, prečo nie

Celkové hodnotenie: výborný

Aké sú vaše obľúbené výrobky od značky Clarins?

Komentáre

Obľúbené príspevky