Obľúbené výrobky tohto leta

Tak a už to pôjde len k horšiemu. Dňom jesennej rovnodennosti začala jeseň a od zajtrajšieho dňa budú noci stále dlhšie a dlhšie a dni kratšie a kratšie. Ak by som bola medveď, uložila by som sa rovno na zimný spánok. Biela Mačka to však musí nejako pretrpieť, ale aspoň si to spríjemní oceneniami pre obľúbené kozmetické výrobky tohto leta.
zdroj

DEKORATÍVNA KOZMETIKA
Minerálny púder Alverde je skvelá vecička, ktorú určite musíte mať, avšak treba ju vedieť používať. Na obale absentuje návod na použitie a kým som našla ten najvhodnejší, tak mi to nejaký čas trvalo. Neodporúčam použitie na sucho - to znamená, že na nakrémovanú tvár sa nanesie púder. Pri takomto spôsobe použitia vydrží maximálne štyri hodiny a začne opadávať a robiť mapy. Výborný je pri nanesení na make - up. Vtedy aj so slabšie, či stredne krycím make-upom vytvorí efekt silného krytia. Najviac sa mi osvedčilo použitie na mokro - to znamená, nakrémovať tvár, na široký štetec nastriekať dermálnu vodu, resp. nejakú vodu v rozprašovači, na vlhký štetec nabrať púder a naniesť na tvár. Dostanete efekt veľmi prirodzeného a trvácneho líčenia. Problémom je balenie, v ktorom chýba úzaver na púder, čiže balenie nie je absolútne vhodné na cesty a tiež treba akceptovať prašnosť. To už teraz tiež však riešim tak, že púder už nevysypávam do uzáveru, ale priamo na široký štetec.


TVÁR

Očný gél Clarins je určený proti opuchom a tmavým kruhom, pričom sa aplikuje ráno po zobudení. Pravdu povediac, nečakala som od neho nič extra, nakoľko tmavé kruhy pod očami a opuchnuté oči nemám, resp. nemám ich také, aby som to považovala za problém. Gél sa dobre nanášal a rýchlo vsakoval. Hydratáciu by som označila za priemernú, ničím sa nelíšiacu od očných krémov, ktoré som doteraz používala. Po asi troch týždňoch som si však všimla, že pokožka okolo oči je spevnená, vypnutejšia a tým pádom i jemné vrásky sa strácajú. Nečakala som, že taký očný krém existuje, ale naozaj sú účinky pozorovateľné. Vzhľadom na zloženie verím, že by si poradil i s opuchmi a tmavými kruhmi.


VLASY
V lete som mala problém s pokožkou vo vlasovej časti hlavy. Okrem lupín, ktoré sú mojím dlhodobým problémom sa objavilo nepríjemné svrbenie hlavy. Začali mi vadiť všetky šampóny, s ktorými som bola doteraz spokojná. Vo fórach a na blogoch tento problém pripisujú sulfátom. Viete, že je pomerne náročné nájsť šampón, ktorý žiadne sulfáty neobsahuje? A to dokonca i medzi prírodnou kozmetikou? Už som sa začala pohrávať aj s myšlienkou na no - poo metódu umývania vlasov. Podarilo sa mi však nájsť dva šampóny, z ktorých voľba padla na moju obľubenú značku. Šampón proti lupinám od Anne Marie Borlind obnovil rovnováhu pokožky hlavy, úplne odstránil svrbenie a vyzerá to tak, že i lupiny sú na ústupe. Z hlavných účinnych zložiek spomeniem zinc pca, ktorý má anti-mikrobiálne účinky a reguluje maz a pšeničný proteín, ktorý viaže vlhkosť, posilňuje, dodáva lesk a pružnosť. Vôbec sa neprejavil problém, ktorý som mala vždy s prírodnými šampónmi - a síce ťažko upraviteľné a rozčesateľné vlasy. Takže aj s prírodnými šampónmi sa dá veľmi dobre fungovať.
 TELO
S letom sa určite spájajú krémy s ochranným faktorom. Mne sa už druhý rok osvedčili krémy od značky Cien. Sú lacné, dobre sa rozotierajú a hlavne ma ani raz, keď som bola krémom natretá nespálilo. Čo sa nedá povedať o predražených opaľovacích krémoch, ktoré som si dlhé roky kupovala v lekárni a vždy som mala problém so spálením.

 HYGIENA A RELAX
V sieti drogéri Muller som objavila ich privátnu prírodnú značku Terra Naturi, ktorá je cenovo veľmi výhodna. Väčšina výrobkov je lacnejšia ako Alverde, ktorú možno kúpiť v DM. Jedným z výrobkov, ktoré som si vybrala, bol sprchový gél s veľmi príjemnou vôňou pomaranča a mäty. Umýval, nevysušoval, osviežoval. Pomaranč a mäta sú podľa mňa ideálne letné vône.


ABSOLÚTNY VÍŤAZ

Beauty Flash Balm od Clarins má zabezpečiť "okamžitú krásu" a eliminovať všetky znaky únavy. Má hydratovať, rozjasňovať, odstraňovať známky únavy a pleť má celkovo vyzerať odpočinuto a rozjasnene. Môžu ho používať majiteľky suchej, normálnej, zmiešanej i mastnej pleti. Je antialergénny a nekomedogénny. Na stránkach značky Clarins som sa dočítala, že ide o najpopulárnejší výrobok tejto značky. Ja som ho používala ako podkladovú bázu pod make-up, pričom som ho nanášala na denný krém, ktorý bežne používam. Tu musím spomenúť prvé veľké plus. Tak skvelú vôňu a konzistenicu som nevidela pri žiadnej podkladovej báze a žiadnom kréme. Aj keby nič iné nerobil, tak len tou skvelou vôňou a konzistenciu si ma získal. Beauty Flash Balm veľmi rýchlo vsiakol a následne som hneď nanášala make-up. Make-up sa veľmi dobre nanášal. Dokonca sa dobre nanášali i make-upy, ktoré inak hrudkovali a mala som problém ich rovnomerne rozotrieť. S použítím tejto podkladovej bázy sa dalo v pohode (s menším prepúdrovaním) fungovať od siedmej do siedmej. Čiže ideálny na použitie pred náročným dňom v práci. Čo sa týka rozjasnenia, svetožiaru okolo tváre našťastie nespôsoboval, ale bolo viditeľné, že tvár je jasnejšia, oddýchnutejšia. A na záver musím zdôrazniť, že neobsahuje žiadne silikóny, čo pri bázach pod make-up je skôr výnimkou.


Čo je vaším absolútnym víťazom tohto leta?

Komentáre

  1. Drogérie Muller? O takých som zatiaľ ešte nepočula, aspoň v Bratislave som ich nejako nezaregistrovala a ani doma. Púder Alverde je skvelý, len ho už neviem nikde zohnať, dokonca som to skúšala aj v Prahe, ale nič, avšak v Prahe mali aspoň tmavé odtiene, čo je mi síce nanič, ale aspoň niečo, na Slovensku každá DMka trpí výpadkom tohto produktu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Muller je siet drogerii v Nemecku a v Polsku. Maju velmi slusny vyber lacnej, drahej, konvencnej i prirodnej kozmetiky. Na FB stranke DM drogerie mi odpisali, ze v septembri by mali doplnit tovar, ale pravdu povediac som skepticka.

      Odstrániť
    2. Aj ja, ten výpadok je podozrivo dlhý, opäť raz odstránili z trhu niečo, čo sa dobre predávalo, fakt nechápem, kde na takéto nápady chodia.

      Odstrániť
    3. S Alverde je to fakt podozrivé lebo k nám ani limitky už nechodia

      Odstrániť
  2. Z těchto produktů jsem nevyzkoušela ani jeden teda :) Já jsem ráda používala dermální vodu od Biodermy, opalovák od Garnieru, který jsem dostala v Rossmannu jako dárek k nákupu, jinak se u mě asi oproti normální péči nic moc neměnilo :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejvíc se mi líbí věci od Clarins. Snad je jednoho dne vyzkouším. Do Mullera bych se vydala hned, je to ráj pro lidi, co milují kosmetiku :-) Mým vítězem tohoto léta je minerální makeup LilyLolo
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Clarins je pre mna velmi sympaticka znacka. Ma dobre zlozenie, ucinky, je dostupna a aj cenovo je este stale v prijatelnej rovine.

      Odstrániť
  4. Od Clarins chci už dlouho něco zkusit.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/moji-podzimni-pomocnicci.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Este stale sa da kupit sada vyrobkov v cestovnom baleni. Myslim, ze na Slovensku sa predava za 40 €.

      Odstrániť
  5. Drogerii Müller mám moc ráda :) Seženu tam dekorativku Lavera, Santé a i výrobky Terra Naturi. Nejvíc se netěším na změnu času chjoo :/ už teď jezdím do práce za tmy a za chvíli i z ní budu chodit. To je nejlepší na jaře, když se dny prodlužují, to si říkám, že je všechno krásné ještě před námi. Teď už je to bohužel z námi, ale letošní léto bylo úžasné, to se musí nechat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najhoršie je to vstavanie po tme a cestovanie po tme do prace. Skoda, ze Muller nie je aj na Slovensku.

      Odstrániť
  6. Flash Balm mam doma a jo... Presvedcila jsi me, ze ho zacnu pouzivat :)
    Muj letni top je asi bronzer a Bb od Clarinsu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem zvedava ci aj Ty budes taka nadsena :-) Citam dost blogov, ale na tento vyrobok som recenziu este nikde nevidela.

      Odstrániť
  7. Hrozně moc mě překvapilo, jak byli všichni tento rok moc spokojení s přípravky na opalování značky Cien :) Myslím, že příští rok bych do nich měla také jít :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som mala cez leto radosť najmä z Weleda kozmetiky. V každom prípade ťa nesmierne chválim za opaľovacie krémy a značka Cien je tiež super :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky