Peeling s morskými riasami

Úlohou peelingov je vyhladzovať a zdokonaľovať pokožku tváre, či tela. Ako často ich však používať? V návodoch na používanie môžeme nájsť rôzne odporúčania od každodenného, cez týždenne až príležitostné použitie pár krát mesačne. Hmm. Čo je teda optimálne? Momentálne čítam knihu "Prírodní kosmetika - Jak na to", v ktorej sa uvádza odporúčanie v závislosti od typu pleti. Autorka odporúča peelingovať zmiešanú, citlivú a suchú pleť raz týždenne a normálnu a mastnú pleť dvakrát až tri krát týždenne. Interval peelingovania u mňa však vždy závisel nielen od typu a stavu pleti, ale i od druhu peelingu, ktorý som aktuálne vlastnila. Musím sa priznať, že na pravidelné peelingovanie som nikdy nekládla dôraz, lebo som nikdy nemala peeling, ktorý by ma bavil. Buď mal divnú vôňu, príliš veľké balenie, ktoré ma po čase prestalo baviť, prípadne inú závadu. Prvý peeling, ktorý naozaj používam v pravidelných intervaloch som objavila až teraz a o ňom bude i dnešná recenzia.

peeling Alverde


Podľa popisu výrobcu má komplex z hnedých a zelených rias, stopových prvkov a minerálov z morskej vody zabezpečiť osvieženie a rastlinný glycerín má chrániť pleť pred vysušením. Jemné peelingové častice a umývacia substancia majú oslobodiť pleť od znečistenia a čistiť upchaté póry.

Cena: cca 2 € za 75 ml

Certifikáty: Vegan, Natrue

Zloženie: aqua, alcohol, glycerin, coco-glucoside, xanthan gum, silica, jojoba esters, fucus vesiculosus extract, maris aqua, chlorella vulgaris extract, hydrolyzed algin, lactic acid, glyceryl oleate, disodium cocoyl glutamate, sodium lactate, sodium cocoyl glutamate, parfum, Alcohol, CI 77007. Podľa organizácie EWG sa v zložení nenachádza žiadna "High Hazard" látka.

peeling Alverde
peeling Alverde
Moje subjektívne hodnotenie: peeling vonia podobne ako celá "morská rada" rada riasami, ale vôňa je menej výrazna ako pri čistiacom géli, či pleťovej vode z rovnakej rady. Peelingovacia hmota je priehľadna s modrými zrniečkami. Z hľadiska konzistencie by som peeling zaradila k jemnejším. Na tvári nelepí, dobre sa oplachuje. Už upchaté póry síce neodstráni, ale pôsobí preventívne voči ich upchávaniu. Používanie tohto peelingu ma skutočne baví.

plusy:
  • cena
  • vôňa
  • konzistencia
  • preventívne pôsobí proti upchávaniu pórov

mínusy:
  • žiadne
Perspektíva produktu na mojej poličke: určite to nebude jediné balenie tohto peelingu na mojej kozmetickej poličke. Ak ho porovnám s čistiacim a gélom a tonikom z rovnakej rady, tak zrejme ide o najlepší produkt na normálnu a zmiešanú pleť z rady "Morské riasy"

Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

Používate kozmetiku z morských rias?


Komentáre

  1. škoda ja pílingy na tvár nemôžem vôbec používať, ale morskú vôňu milujem, tak skúsim aspoň na telo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Primadne mozes vyskusat dalsie vyrobky z tohto radu. Morska vona je v nich dost vyrazna.

      Odstrániť
  2. Neviem, či som mala nejakú kozmetiku s morskými riasami, teraz sa mi nič v pamäti nevybavuje. Peelingy som kedysi používala často, dnes asi tak raz mesačne, nevidela som nejaký extra prínos, takže som s ich používaním prestala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokial to Tvojej pleti tak vyhovuje, nevidim dovod to menit. Netreba si to s pletou rozhadzat :-)

      Odstrániť
  3. Docela mě zaujal, hlavně proto, že píšeš, že je jemnější, to by mi mohl vyhovovat :) Podívám se na něj až budu v DM drogerii :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý tip, na něj se musím mrknout :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ten musím vyskúšať :) keď dopotrebujem tých milión, čo mám doma :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To poznam. Ale rozhodla som sa nehromadit kozmetiku a nove kusky kupujem az ked su stare tesne pred minutim. To potom clovek ani nema radost ked si nieco kupi a pouzivat to zacne az o pol roka.

      Odstrániť
  6. Vidíš, tak skúšala som z tejto rady pleťový gél aj vodu, ale peeling zatiaľ nie, vďaka za tip. Momentálne stále používam peeling Marilou Bio, recenziu som písala už fakt dávno, a akosi nie a nie ho minúť... čo je na jednej strane dobré :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prave peeling je podla mna z celej rady najlepsi. Ostatne veci boli tiez fajn, ale gel sa mi tazko oplachoval a v pletovej vode bolo dost alkoholu, takze bolo treba hydratovat. Pri dalsom nakupe nevylucujme kupu peelingu a tonika. Gel skor asi nie. Od znacky Marilou Bio som estr nic neskusala, ale registrujem ju na e-shopoch. Skoda, ze v drogeriach je tak uzky sortiment prirodnej kozmetiky.

      Odstrániť
  7. Nic z tejto morskej rady som nemala. Peelingujem momentalne jedine enzymatickym peelingom(Ziaja), nie je to tak agresivne pre moju plet

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Alverde jsem nezkoušela! Ale mám velice ráda peelingy od Avonu. Doma mám dva, jeden s vůní čokolády a druhý s vůní jahod :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Z tejto línie som si najprv kúpila len čistiaci gél a bola som s ním veľmi spokojná, takže som si po spotrebovaní kúpila ďalšie balenie a k tomu som prihodila aj peeling a hydratačný gél.. ale zatiaľ čakajú na začiatok používania, keďže ešte mám načatá nejaké iné produkty.. Každopádne som veľmi zvedavá ako mi peeling sadne, ale rada počujem, že ty máš pozitívnu skúsenosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čistiaci gél som mala aj ja, ale na ňom mi vadilo, že sa z tváre ťažko oplachoval. Ak si bola spokojná s gélom, peeling podľa mňa nemá čo pokaziť :-)

      Odstrániť
  10. kozmetika od Alverde vyzerá super! toto je ďalší článok, ktorý ma presvedčuje o tom, aby som si od tejto značky niečo zakúpila:) a ak budú mať niečo proti čiernym bodkám, určite to bude moje, haha!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja za seba na čierne bodky odporúčam Tariku. Nie je síce od Alverde, ale dá sa objednať na bionatural.sk. Na blogu mám aj recenziu ak Ťa to zaujalo.

      Odstrániť
  11. Nikdy som si v dmke tento rad s morskými riasami nevšimla. Ja peelingy na tvár používam pomenej, ale tento ma celkom zaujal. Omrknem ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ho všimla najmä vďaka peknému modrému baleniu :-)

      Odstrániť
  12. Ty jo, koukám, že jsem se v DM dlouho neorzhlížela po Alverde. Jak je možné, že jsem tuhle sadu opomíjela. Bude to nejspíše tím, že celý život jsem hledala trockene haut, teď je má pleť přesně opačná, takže myslím, že by mi mohl sednout :) Navnadila si mě, takže rozhodně zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja myslím, že kozmetikou na zmiešanú pleť sa nedá nič pokaziť. Mala by predsa fungovať na všetky typy pleti :-)

      Odstrániť
  13. Vyzerá dobre, už som naň kukala v drogérií, ale doma mám asi 3 peelingy ,musím minúť najprv tie :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky