Ružová Lavera

Nemecká značka prírodnej kozmetiky Lavera má už za sebou 28 ročnú históriu a ponúka širokú škálu výrobkov od dekoratívnej kozmetiky, cez starostlivosť o tvár, telo, vlasy, zuby, či ochranu proti slnku. Ja som sa s ňou zoznámila až tento rok. Z niekoľkých výrobkov, ktoré som vyskúšala musím pochváliť zubné pasty a balzam na pery - sensitive. Neutrálny postoj mám k hydratačnému fluidu a sklamaná som bola z balzamu na pery s ochranným faktorom a z korektora. Najvyšší čas pozrieť sa na očný krém, ktorý je posledným výrobkom z mojej veľkej marcovej objednávky Lavera produktov.


vyživujúci očný krém Lavera - divoká ruža a zelený čaj



Vyživujúci očný krém bio divoká ruža a bio zelený čaj od značky Lavera má podľa popisu na obale výrobku osviežovať a spevňovať jemnú pleť v okolí očí, redukovať tvorbu drobných vrások a línií, zanechávať pleť hladkú, pevnú a žiarivú. Jednoducho podľa popisu by to mal byť ideálny očný krém s certifikátom Natrue. Krém obsahuje: Water, Alcohol, Tricaprylin, Glycerin, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Tocopheryl Acetate, Hydrogenated Palm Glycerides, Rhizobian Gum, Sodium Hyaluronate, Sambucus Nigra Flower Extract, Dipotassium Glycyrrhizate, Hydrogenated Lecithin, Rosa Canina Fruit Extract, Camellia Oleifera Leaf Extract, Tocopherol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Lysolecithin, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Xanthan Gum, Fragrance (Parfum), Citral, Geraniol, Citronellol, Limonene, Linalool. Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patria citral a geraniol, ktoré môžu vyvolať alergickú reakciu. Výrobok možno nájsť v rôznych e-shopoch v cenovom rozmedzí 12 - 15 €.

vyživujúci očný krém Lavera - divoká ruža a zelený čaj

Zabaliť výrobok do ružového obalu, tak aby to nebolo gýčové je poriadne náročné a takéto obaly by som vedela spočítať možno na prstoch jednej ruky. Lavere sa obal však podaril a nemám mu čo vytknúť. Očný krém, resp. skôr gél má pomerne riedku konzistenciu, ktorá veľmi rýchlo vsakuje a nezanecháva lepkavý pocit. Vôňa je príjemná, nie príliš silná, aby nepôsobila rušivo a po nanesení ju necítiť. To by boli prvotné dojmy od ktorých prejdem k účinkom a zhodnoteniu toho, čo výrobca sľubuje na obale. Hydratáciu by som označila ako priemernú. Pri očných krémoch sa mi však často stáva, že po pozitívnych prvých dojmoch mi krém na konci používania začne vysušovať očné okolie. Pri Lavere sa to nestalo a účinky boli počas používania celého balenia rovnaké. Osvieženie, spevnenie a rozžiarenie sľubované v popise výrobku som však žiaľ neregistrovala, čo ma vzhľadom na cenu sklamalo. Predsa len od krému za cca 12 - 15 € už človek očakáva nejaký ten wau efekt aspoň v niektorej oblasti. Zostáva už len veriť, že naozaj preventívne pôsobí proti vráskam, lebo to sa nedá overiť. Ak by ste ho chceli vyskúšať odporúčam ho vzhľadom na ľahšiu gélovú konzistenciu skôr na jar a leto.

plusy:
  • pekný obal
  • príjemná vôňa
  • rýchlo vsakuje
  • nespôsobuje žiadne problémy počas celej doby používania
mínusy:
  • cena
  • žiaden wau efekt

Celkové hodnotenie: dobrý 

Vyskúšali ste nejaké očné krémy od Lavery?

Komentáre

  1. Ja som tento konkrétny spotrebovávala po mame a naozaj je taký ľahší. Ale mne nejak nesadla asi tá parfemácia slzila som po ňom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne vona nastastie nevadila, ale aspon vies, ze lepsie Ti vyhovuju neparfumovane pripravky, aj ked ich je zatial mensina.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky