Štatistické okienko /december 2015/


Milí čitatelia, prajem vám všetko krásne v Novom roku a aby som vám nezostala dlžná žiadnu recenziu z roku starého, môžete si dnes na poslednú chvíľu prečítať obľúbenú rubriku o spotrebovaných výrobkoch. Nepatrí sa predsa do Nového roku vkročiť s "dlhmi" voči čitateľom.


V decembri poputuje k smetnému košu celkovo 12 obalov.



Šampón proti lupinám Cien je klasikou, ktorú používam na prvé umývanie vlasov, aby som ušetrila drahšie šampóny, prípadne dobre poslúži aj na umývanie kozmetických štetcov. Momentálne má moja vlasová pokožka horšie obdobie, takže som ho priamo na pokožku nedávala, ale svoju funkciu plní. Zvyšok domácnosti je s ním tiež spokojný.
Cena: 1,20 €
Celkové hodnotenie: dobrý

Šampón proti lupinám Annemarie Börlind je skvelý prírodný šampón, ktorý efektne pomáha v boji proti lupinám a svrbeniu hlavy. Pekne vonia, pení a vlasy sú hladké, lesklé a dobre sa rozčesávajú. Ani by ste nespoznali, že ide o prírodný šampón. Už používam druhé balenie,
Cena: 11 €
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších 


Telové maslo Deep comfort Clinique sa veľmi rýchlo míňa a konzistenčne skôr pripomína krém, ako telové maslo. Hydratačným účinkom mojej normálnej pokožke vyhovovalo. Čo mi ale nevyhovovalo a až iritovalo bola chemická vôňa - nevôňa. Značka Clinique je typická tým, že vo svojich výrobkov nepoužíva parfumáciu, ktorá môže niektorým ľuďom s citlivou pokožkou prekážať. Takže ak chcete zistiť, ako "voňajú" všetky tie chemické látky, ktoré na seba dávame v kozmetike, treba určite ovoňať Clinique.
Cena v prepočte na cestovné balenie: 9,75 €
Celkové hodnotenie: priemerné

Telový peeling Sparkle Skin Clinique obsahuje jemné, avšak ostré čiastočky, ktoré vyhladzujú a stimulujú pokožku tela. Vzhľadom na ostré čiastočky, by som ho neodporúčala na citlivú pokožku, moja normálna pleť s ním však nemá žiaden problém. Čo sa týka použitia na telo, prežijete to aj bez neho, ale ak ho už máte, určite ho budete používať s radosťou. Oveľa väčšie nadšenie však budete mať pri použití na päty, prípadne ak ma niekto zrohovatenú kožu na kolenách a lakťoch. Tam sa totiž naplno prejaví ostrý tvar peelingujúcich čiastočiek a zrohovatenú kožu poriadne obrúsi. Mojím chodidlám určite používanie tohto peelingu prospieva. Sľubovanú mentolovú vôňu a osvieženie však nejako neregistrujem, resp. je taká slabá až je zanedbateľná.
Cena v prepočte na cestovné balenie: 9,30 €
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších


Sprchový gél Cien sa v rubrike o spotrebovaných výrobkoch objavuje v rôznych variantach opakovane. Ako som už písala, gély umývajú a nevysušujú pokožku. Sú o niečo tekutejšie ako klasické Cien sprchové gély a teda sa aj rýchlejšie míňajú. Vôňou zatiaľ vedie u mňa pomarančový.
Cena: cca 0,70 €
Celkové hodnotenie: výborný

Šumivá bomba do kúpeľa Soaphoria s citrusovou vôňou ma prekvapila v tom zmysle, že som od nej očakávala úplne niečo iné. Mala som predstavu, že je to skôr taká zábavka pre detí, ktorá bude šumieť a bublinkovať počas celého kúpeľa. Vyšumí a vybublinkuje však za maximálne päť minút, ale zanechá po sebe príjemnú vôňu a vo vode trochu oleja. Nie je zlá, ale príjemný kúpeľ sa dá spraviť aj z byliniek, soli a pár kvapiek voňavého oleja. Nevylučujem však, že občas si ju kúpim, aby bola nejaká tá zmena.
Cena: cca 2 €
Celkové hodnotenie: výborná

Antiperspiračný krém Rexona Maximum Protection - verzia stress control: vôňa je klasická, typická pre tieto prípravky. Po aplikácií ju napriek sľubom výrobcu o dlhotrvajúcej vôni nie je veľmi cítiť. To by mi aj vadilo, lebo na to, aby som voňala určite nepoužívam antiperspriranty. Po aplikácií asi treba prípravok nechať dlhšiu dobu "zaschnúť". Z hľadiska účinku môžem povedať, že ide o najúčinnejší antiperspirant (prípravok zabraňujúci poteniu), aký som kedy mala. Na jeseň a v zime sa po jeho použití nepotím vôbec. V lete počas horúčav som sa síce ako každý človek potila, ale iba v miernej forme. Nemyslím si však, že tento výrobok je vhodný na každodenné použitie. Ja som ho v lete používala iba počas pracovnej časti týždňa a na konci týždňa som mala podpazušie vysušené a začínalo jemne svrbieť. Odkedy sa ochladilo používam ho 2 krát do týždňa a striedam ho s deodorantom. Tak sa mi to zdá lepšie a ono v podstate ten antiperspirant trochu pôsobí aj ďalší deň po aplikácií, takže deodorant to už zvládne.
Cena: cca 6 €
Celkové hodnotenie: výborný


Krém na ruky Clarins má veľmi pekný obal a je to pre niekoho taká "imidžovka" do kabelky. Vôňa je neidentifikovateľná, nie veľmi príjemná. Vsakuje rýchlo, ruky nie sú veľmi mastné, možno po dvoch - troch minútach pracovať. Hydratácia je priemerná. Nie je zlý, ale za tú cenu sa dajú kúpiť aj lepšie krémy na ruky.
Cena v prepočte na cestovné balenie: 8 €
Celkové hodnotenie: výborný


Krém na ruky MyBody s obsahom urey a bambuckého masla vidíte v spotrebovaných výrobkoch opakovane. Kupujem v rakúskej BIPE do zásoby. Hydratuje, ošetruje ruky, príjemne vonia a čo je hlavné hneď po nanesení vsakuje, takže človek môže okamžite pokračovať v práci. Škoda, že sa nedá kúpiť na Slovensku.
Cena: cca 1 €
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších


Vyživujúci očný krém Lavera - divoká ruža a zelený čaj má veľmi pekný obal, príjemnú výraznú vôňu. Rýchlo vsakuje a počas celého používania nespôsobuje žiadne problémy. Hydratáciu by som označila ako priemernú. Za tú cenu by som však čakala aj nejaký ten menší wau efekt, ale nič také sa žiaľ nekonalo.
Cena: cca 15 €
Celkové hodnotenie: dobrý

Čistiaca maska Annemarie Börlind hoci nesľubuje hydratačné účinky, ja by som ich kľudne do popisu doplnila. Tým že maska pleť nevysušovala, nenasledoval klasický kolobeh vysušujúcich výrobkov a síce mastenie pleti. Na už existujúce nedokonalosti pleti nemala viditeľný vplyv, ale zato výborne pleť regenerovala. Vôňa i konzistencia mi tiež vyhovovali. Určite to nebolo moje posledné balenie.
Cena: cca 15 €
Celkové hodnotenie: jedna z najlepších

Alverde kompaktný púder 010 Naturelle by som označila ako transparentný. Ja vlastne tento púder na tvári vôbec neregistrujem ani farebným odtieňom a ani štruktúrou. Zo začiatku som si vôbec nevedela zvyknúť, že stále tým štetcom púder naberám a naberám a na tej tvári vôbec nič nie je. Už som z neho začínala byť tak trochu zlá. Proste žiaden viditeľný efekt sa nekonal. A tu som si uvedomila, že nejako sa mi v práci nemíňajú vreckovky na odstránenie prebytočného lesku, že nejako nepotrebujem prepúdrovať, a že tento púder napriek tomu, že ho nie je vidieť, dokonale zmatňuje.
Cena: cca 3,75 €
Celkové hodnotenie: výborný


V decembri som minula kozmetiku za cca 82,70 €. A keďže máme koniec roka 2015, tak som si dala námahu s spočítala celkovú hodnotu minutej kozmetiky, ktorá dosahuje hodnotu 997,73 € .Hmm, čo k tomu dodať.

Spotrebovaná kozmetika 2015:
január | február | marec | apríl | máj | jún | júl | august | september | október | november | december

 

Komentáre

  1. Parádne štatistické okienko. Budem sa musieť naozaj popozerať po tom šampóne od Aničky, lebo ja mám tiež zase zlé obdobie a musela som si kúpiť znova šampón od Khádi. A cenu má v podstate porovnateľnú s Aničkou. Urtekram mi nesadol a skončí na čistenie štetcov :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak treba to zobrat tak, ze i stetce potrebuju adekvatnu starostlivost :-) Anicka mi sadla skvele a dufam, ze sa to nezmeni, tak ako sa mi to stalo po piatich rokoch pouzivania Bioderma samponu.

      Odstrániť
  2. Ty ses docela činila :) Díky za tip, co musím koupit v BIPĚ (krém) a že musím konečně ozkoušet nějaký Lídlácký sprcháč. Přeji happy new year a spoooustu spotřebovaných a skvělých kosmetických produktů! :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keby som počítala svoje výdavky na kozmetiku, tiež by to bol zaujímavý a určite žiaľ dosť vysoký údaj. Kompaktný púder Alverde asi vyskúšam, máme podobný typ pleti, zatiaľ mi dosť sedí ten minerálny, ale no predsa len celý deň po ňom matná nie som. Na Vianoce som dostala od Alverde kompaktný make-up, zatiaľ som ho ale veľmi neskúšala, čiže ťažko povedať, aký je.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po skusenostiach s kompaktnym make-upom od Biodermy sa desim uz len oznacenia kompaktny make-up :-). Co sa tyka vydavkov, nedavam si sice ziadne novorocne predsavzatia, ale aspon v tejto oblasti sa budem snazit neprekrocit tuto sumu.

      Odstrániť
  4. Skvelý článok! Prajem všetko dobré v novom roku ♥

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kks, ja to za ten celý rok radšej rátať nebudem :D
    ANTIgiveaway 2

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Praveze by si mala pekne vyhodnotit, kolko Ta tvoja zaluba stoji :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky