Resumé | telová kozmetika



Prelom rokov sa tradične nesie hodnotením a porovnávaním. Na kozmetický blog teda určite patrí porovnanie a zhodnotenie kozmetických produktov, ktoré som v priebehu roka používala. Ide o moje subjektívne hodnotenie ovplyvnené požiadavkami mojej pleti a tiež porovnaním jednotlivých produktov medzi sebou. Môže sa totiž stať, že človek až dodatočne pri porovnaní s inými výrobkami docení  vlastnosti výrobku, prípadne ak používateľ nájde lepší produkt začne mať voči predchádzajúcemu výhrady. Dnes si môžete pozrieť moje porovnanie telovej kozmetiky, ktorú som v priebehu roka používala.




Telové mlieka, masla a oleje

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
*****
17 €
2.
Urtekram: telové mlieko s aloe vera
*****
8 €
3.
*****
1,40 €
4.
****
4 €
5.
****
4 €
6.
****
5 €
7.
***
7 €
8.
Cien: telové maslo s vôňou manga
***
4 €
9.
***
26 €
10.
Nivea: telové mlieko Smooth Sensation
***
3,50 €
11.
*
26 €


Telové peelingy

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
Perfecta Spa: body sugar peeling
*****
3 €
2.
*****
25 €


Starostlivosť o nohy

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
Cien: pena na popraskanú a zhrubnutú pokožku
*****
1 €
2.
***
1,20 €
3.
***
1,50 €
4.
Balea: masť na popraskanú pokožku nôh s 25 % obsahom urea
***
2,50 €
5.
Balea: krém na nohy s obsahom urey
**
1,50 €
6.
**
1 €


Starostlivosť o ruky

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
MyBody: krém na ruky s 5,5 % obsahom urey a bambuckého masla
*****
1,50 €
2.
Indulona: s obsahom nechtíka
*****
1,20 €
3.
***
1,20 €




Obľúbená kozmetika 2015: jar  leto  jeseň  zima


Komentáre

  1. Cien tělové máslo je skvělé :-) Mango je můj favorit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dodam este, ze aj obal je super a da sa vyuzit aj na skladovanie veci ci na doma vyrobenu kozmetiku.

      Odstrániť
  2. Cien pena na nohy ma zaujala, nikdy som si ju nevšimla. Za mňa už dlhodobo je na prvom mieste krém s 10% ureou od Balea.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Penu maju tak raz za rok a vtedy nakupujem do zasoby.

      Odstrániť
  3. Cien je celkově skvělá značka kosmetiky, nemůžu si vynachválit :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ked o tom premyslam, v podstate som od tejto znacky nemala zly vyrobok.

      Odstrániť
  4. Prehľadne spracované, to sa mi páči. Uf, ale telovej kozmetiky si vyskúšala/spotrebovala toľko, čo ja za tri roky :D Ešte tak krémy na ruky, tie u mňa idú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidis a to ju ani nepouzivam pravidelne kazdy den :-)

      Odstrániť
  5. U mňa zatiaľ vo všetkom vyhrala Weleda. Neviem, či si už skúšala sprchový gél od Weledy, ale ak nie, určite vyskúšaj. Stavím sa, že to bude tvoja TOP-ka :) Teda, podľa mňa je to neporovnateľné s ničím :) Ja momentálne používam granátové jablko

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky