Krásne očné okolie so zeleným čajom, rumančekom a pohánkou

Aby si zákazník zapamätal konkrétny e-shop a nakupoval v ňom častejšie, musí byť obchod niečím osobitý. Predsa len e-shopov je v dnešnej dobe množstvo a človek sa v tých bio názvoch občas aj stratí. Dlhší čas takto sledujem e-shop Krásna každý deň, ktorý sa okrem originálneho názvu vyznačuje aj osobitým spôsobom balenia zásielok a pripojením lístočka s poďakovaním. Ide o český e-shop, vďaka ktorému sa do Čiech dostali slovenské značky ako Dulcia, Ponio, Mylo či Soaphoria. Od kliknutia na tento e-shop ma však vždy odradilo to, že som sa obávala výšky poštovného a spôsobu platby, keďže ide o zahraničný e-shop. Na moje prekvapenie, ceny poštovného sú len o niečo málo vyššie, ako pri objednávke zo Slovenska a možno zvoliť dopravu poštou, kuriérom, či vyzdvihnutie v zásielkovni. V podstate teda žiaden problém.

obnovujúci očný krém Skin Blossom

Z e-shopu Krásna každý deň som si vybrala obnovujúci očný krém Skin Blossom. Ide o britskú značku prírodnej kozmetiky, ktorá vyrába produkty za viac ako prijateľné ceny. Väčšina výrobkov tejto značky sa pohybuje v cenovej kategórií 8 - 11 €, pričom výrobky obsahujú 98,85 % zložiek prírodného pôvodu a neobsahuju prísady ako sú SLS, SLES, ALS, phylates, parabeny, phenoxyethanol, DMDM, PEGS, DEA, MEA, TEA, glycoly, silikóny, umelé vôna a farbivá, urea.

obnovujúci očný krém Skin Blossom
Podľa popisu výrobcu má obnovujúci očný krém vďaka antioxidačným účinkom zeleného čaju, rumančeka a pohánkového extraktu oživovať a obnovovať jemnú pokožku očného okolia a poskytovať anti-aging efekt. Krém obsahuje aqua, cetearyl alcohol, glycerin, caprylic / capric triglyceride, glyceryl stearate, cetearyl glucoside, butyrospermum parkii, prunus amygdalus dulcis oil, polygonum fagopyrum seed extract, benzyl alcohol, aloe barbadensis leaft juice powder, tocopherol, sodium benzoate, xanthan gum, dehydroacetic acid, camellia sinensis leaft extract, euphrasia officinalis extract, potassium sorbate, citric acid. Zloženie je podľa databázy EWG priam ukážkové a v kréme sa nenachádza žiadna "High Hazard" látka. Výrobok spĺňa kritéria certifikátu Vegan, ktorý zaručuje, že kozmetický výrobok neobsahuje živočíšne zložky a tiež kritéria certifikátu Soil Association. Tento certifikát garantuje, že 85 % zložiek očného krému je organického pôvodu a výrobok spĺňa kritériá pre organické produkty starostlivosti a o pleť a očné okolie britskej organizácie Soil Association Certification Limited. Balenie vo veľkosti 15 ml sa predáva za cca 8,50 €.


obnovujúci očný krém Skin Blossom

Krém je v praktickom balení s pumpičkou. Takéto "tučnejšie" balenie padne do ruky oveľa lepšie ako "štíhle" balenia väčšiny iných očných krémov. Farba aj font písma sú rovnaké pre všetky výrobky značky Skin Blossom. Ide teda o tmavo zelenú farbu, ktorá sa v závislosti od dopadu svetla môže javiť aj ako čierna. A aký je obsah? Tu mal krém výhodu, lebo spadá presne do tej hraničnej cenovej kategórie, keď od neho neočakávam zázraky. Ak ma krém, ktorý stojí menej ako tých približne deväť eur sklame, tak nevystrájam a ak sa prejavia jeho pozitívne účinky, teším sa, že som našla krém za dobrú cenu, ku ktorému sa ešte určite vrátim. V prípade Skin Blossom je to teda druhý prípad. Krém má bielu až priehľadnú farbu, ľahšiu konzistenciu a je bez vône. Rýchlo sa vstrebáva a je teda použiteľný ako nočný i denný očný krém. Bez problémov môžno naňho aplikovať make-up. Ľahšia konzistencia však nie je prekážkou hydratácie. Krém som začala používať v zime a nemala som problém s vysušeným očným okolím, ani počast tých dvoch týždňov, keď bol mráz. A čo je po hydratácií ďalším dôležitým prejavom tohto krému, je že redukuje opuchy. Z mojej strany musím teda povedať, že po dlhšom čase som znovu používala výborný očný krém.

plusy:
  • dostatočná hydratácia
  • redukuje opuchy
  • rýchlo vsakuje
  • použiteľný ako nočný i denný očný krém 
  • prírodná kozmetika

mínusy:
  • žiadne
Celkové hodnotenie: výborný

Krásna každý deň


Poznáte e-shop Krásna každý deň?


Ďakujem e-shopu Krásna každý deň za poskytnutie výrobku na zrecenzovanie.

Komentáre

  1. Vyzerá teda zaujímavo, len mám nejakú smolu na prírodné očné krémy a po všetkých slzím a mám pocit, že v mnohých za to môže alkohol v spojení s niektorými prírodnými extraktmi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som s nim spokojna. Moze byt, ze mas na nieco alergiu. Bolo by treba odpozorovat konkretnu zlozku.

      Odstrániť
  2. Mne sa už míňa petržlen od Ziaje, tak hľadám nejakého nástupcu :) Len teda keďže ide jar, zas ma láka môj obľúbený kvetinkový Nuxe, no, tak uvidím...
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. KKD poznám, majú úžasné výrobky. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky