Májové | prázdne obaly

S menším oneskorením tu znovu máme rubriku o spotrebovanej kozmetike, takže kozmetické voyerky si prídu na svoje. Pripravte si šálku kávy alebo čaju a začítajte sa.


V máji šlo do smetného koša celkovo 16 obalov. Z celkového počtu spotrebovaných výrobkov 9 kusov spadá do kategórie prírodnej kozmetiky.


Minerálny púder Alverde - 01 Porcelain používam ako púder na make-up, prípadne samostatne na podkladový krém. Nanášam ho širokým štetcom a pri samostatnom použití bez make-upu štetec navlhčím dermálnou vodou. Poskytuje stredné krytie, avšak pri nanášaní veľmi práši a balenie nie je vhodné sa nosenie v kabelke. Po kauze s mastencom (talc), by vás mohlo zaujímať, že minerálny púder ho ako jeden z mála neobsahuje.
Cena: cca 4,50 €
Celkové hodnotenie: výborný

Catrice - camouflage cream - 010 Ivory je des a hrôza a vyhadzujem ho nespotrebovaný. Použitie na zakrytie akné, prípadne iných nedokonalosti pleti je prakticky nemožné. Síce nedokonalosti dobre zakryje ale zároveň vďaka rozjasňujúcemu efektu na tvári žiari. Používala som ho teda ako korektor, prípadne rozjasňovač pod oči. Efekt bol vcelku fajn. Začalo ma však trápiť vysušené očné okolie a prehĺbili sa mi vrásky pod očami. Zmenila som odličovací prípravok, očný krém a problém stále pretrvával. Našťastie som v jednej diskusii čítala príspevok, že tento korektor vysušuje. Prestala som ho teda na skúšku používať a problém zmizol. Keďže tento príravok je na blogoch veľmi chválený, neviem čo si mám o tom všetkom myslieť, každopádne mne absolútne nevyhovuje.
Cena: cca 3 €
Celkové hodnotenie: nevyhovujúci

Ceruzkám Miss Sporty skončila doba spotreby. Vlastne neviem či sa ešte vyrábajú. Voľakedy som ich používala veľmi rada a často. Už dlhší čas však ceruzky pri líčení nepoužívam vôbec, takže zostali zabudnuté. Ak by som znovu chcela podobnú ceruzku, určite by som sa do stojanu Miss Sporty znovu pozrela.
Cena: ? odhadom 2 €
Celkové hodnotenie: dobré


7 dňová wellness kúra pre žiarivú a sviežú pleť Balea je balená vo forme ampuliek, pričom v 1.,2. a 7. deň sa používa hydratujúca ampulka, v 3. a 4. deň anti-stresová a v 5. a 6. deň osviežujúca ampulka. Kúra je určená pre pokožku tváre, krku a dekoltu. Ja som ju však používala iba na krk a dekolt. Nevedela som ako pleť zareaguje a nechcela som si to na tvári pokaziť, ak by bol nejaký problém. Po absolvovaní tejto kúry bola pleť regenorovaná a hydratovaná. Za tú cenu určite stojí za vyskúšanie. Podrobnejšiu recenziu na tento výrobok si môžete prečítať u Veroniky.
Cena: 4,50 €
Celkové hodnotenie: dobrá

Dermálna voda Hydrabio Brume Bioderma je určená na osvieženie. Ja som ju však počas zimného obdobia používala na aplikáciu prírodného deodorantu od Ponio, ktorý bol v chladnejšom období dosť tuhý. Vodu som niekdy dávnejsie vyhrala a chcela som ju uz kvôli končiacej záruke spotrebovať. Sama by som si ju vzľadom na vyššiu cenu asi nekúpila.
Cena: 4 €
Celkové hodnotenie: dobrá


Antipesprirant maximum protection Dove má typickú pre mňa dusivú Dove vôňu. Použila som ho iba párkrát. V chladnejšom počasí požívam skôr deodoranty a antiperspirant som používala iba keď som vedela že mám v práci ťažký záťažový deň. Proti poteniu účinkoval skvelo. Až kým. Až kým som ho nepoužila dva dni za sebou a ošúpla sa mi v podpazuší pokožka a spravila hrčka (predpokladám že upchatá potná žľaza). Keď som prípravok prestala používať zmizla asi do dvoch dní, ale ďalej samozrejme už neriskujem.
Cena: cca 5 €
Celkové hodnotenie: nevyhovujúci

Antiperspirant ivisible dry v spreji Dove občas nechával biele fľaky na oblečení. Praním však z oblečenia zmiznú a vlastne mi počas celej doby používania antiperspirant nezničil žiadne oblečenie, takže to nepovažujem za problém. Účinok proti poteniu je priemerný. V lete by mi určite nestačil a vzhľadom na to, že ide o antiperspirant som aj počas chladnejšieho počasia očakávala lepší výsledok. Navyše v prípadoch, keď som sa spotila sa zvýraznila vôňa antiperspirantu a oblečenie bolo potrebné vždy prať práve kvôli tejto vôni prípravku.
Cena: cca 2,30 €
Celkové hodnotenie: priemerný

Ponio - verzia pomaranč a eukalyptus má príjemnú vôňu a praktický obal z tvrdého plastu pripomínajúci sklo. Deodorant sa z obalu vytláča a aplikuje sa do podpazušia buď "nasucho" ako sme navyknutí pri tuhých deodorantov, alebo sa odporúča navlhčiť prípravok napríklad dermálnou vodou a až potom naniesť do podpazušia. Vtedy sa lepšie rozotrie a lepšie vsiakne do pokožky. Pri používaní prípravku ho treba používať s mierou, lebo ak som ho použila veľa, zostával na oblečení. Pri praní však bez problémov z oblečenia zmizol. Prípravok eliminuje pach potu a dokonca sóda a kaolín pohlcujú vlhkosť potu, takže výrobok počas chladnejšieho počasia úplne môže nahradiť antiperspiranty. S účinkom som bola teda spokojná.
Cena: cca 5 €
Celkové hodnotenie: výborný



Sprchový gél roter Mohn od bi good je umiestnený v tube, ktorá sa trochu horšie zatvára a ku koncu používania sa gél z tuby horšie vytláča. Gél je priehľadný a pomerne výrazne parfumovaný. K vôni mám neutrálny postoj. Nie je to nič čo by mi vadilo a zároveň nič z čoho by som bola nadšená. Gél čistí dostatočne a moju normálnu pokožku nevysušuje.
Cena: cca 2,30 €
Celkové hodnotenie: priemerný

Telové mlieko roter Mohn od bi good je bielej farby s vôňou podobnou sprchovému gélu. Ťažšie sa rozotiera a pomaličky vsakuje. Priznám sa, že časť telového mlieka sa zotrela do pyžama, lebo som nemala trpezlivosť tak dlho čakať. Hydratácia je priemerná. Mojej normálnej pokožke nič nechýbalo, ale suchá pokožka by podľa mňa spokojná nebola.
Cena: cca 2,80 €
Celkové hodnotenie: priemerné


Borievkové / jalovcové pleťové tonikum od Karla Hádka je priehľadné s jemnou vôňou borievky, ktorá nie je vôbec rušivá. Trochu som sa obávala 7 % denaturovaného alkoholu v zložení, ale ostatné látky alkohol vyvážili tak, že absolútne pleť nevysušuje a ani ju nijako nedráždi. Tonikum dočisťuje pleť priemerne, tak ako akékoľvek iné tonikum. Zaujímavý je však jeho vplyv na opuchy, ktoré naozaj pomáha eliminovať. Ak by som to mala zhrnúť, iba kvôli tomuto toniku by som objednávku nerobila, ale keď budem objednávať ďalšie výrobky, určite ho do nákupného košíka prihodím znovu.
Cena: cca 4,40 €
Celkové hodnotenie: výborné

Čistiaca pena 3 v 1 Alverde na zmiešanú pleť patrí k stáliciam v mojej kúpeľni. Pena dokonale odlíči, pričom nevysušuje a nedráždi pleť. Je vhodná i na odlíčenie očného make-upu.  Ide o moje tretie a určite nie posledné balenie tohto výrobku. No a nakoniec tá limetková vôňa je skvelá.
Cena: cca 3 €
Celkové hodnotenie: jedna z najlepších

Osviežujúci čistiaci gél Lavera má priehľadnú želatinovú konzistenciu a krásne banánovo vonia aj keď v zložení žiaden banán nie je. Make-up odstraňuje výborne. Pri dočistení micelárnou vodou alebo tonikom zostáva na kozmetickom tampóne už len minimum líčenia. Z pleti sa oplachuje bez problémov a vlastne okrem vysokej ceny mu nie je čo vytknúť. Vlastne ešte by som mu vytkla nereálny popis na obale. Osvieženie, povzbudenie, omladenie, či renegeráciu som nezaznamenala, ale to by som od prípravku na čistenie pleti ani nečakala. Takže suma sumárum.
Cena: cca 7 €
Celkové hodnotenie: výborný


Lipio sérum Céder Atlas od Karla Hádka  je mliečnej farby a má výraznú cédrovú vôňu. Vôňa mi nebola veľmi sympatická, ale dá sa na ňu zvyknúť. Od polovice balenia som sa ňou už nezaoberala. Sérum sa dobre rozotiera. Vsakuje priemernou rýchlosťou. Možno by som to prirovnala väčšine nočných krémov. Pri použití séra som nemala pocit, že musím použiť ešte krém. Účinok séra bol viditeľný už od prvého použitia. Nedokonalosti pleti do rána na 80 percent zmizli a pleť bola regenerovaná. Označila by som to za zázrak, lebo s tak účinným výrobkom som sa ešte nestretla. Časom síce vyskočil problém, že pleť bola suchšia, ale to som vyriešila tak, že som začala používať aj nočný krém. Všeobecne sa to pri sérach aj odporúča. Okolo ôsmej som po odličovaní použila sérum a o dve hodiny pred spánkom ešte nočný krém. Potom už bolo všetko úplne v poriadku. Cena sa môže zdať na prvý pohľad síce vyššia, ale vzhľadom na zloženie a priam zázračný účinok je to podľa mňa úplne v poriadku. Určite to nie je moje posledné balenie.
Cena: cca 13,60 €
Celkové hodnotenie: jedno z naljlepších

Kosatcový nočný krém od Weledy nádherne vonia. Má hustú konzistenciu, ale rozotiera sa dobre. Na pleti zostáva akási ochranná vrstva, avšak pleť ráno nie je mastná. Ak mám vychádzať z oficiálneho popisu, tak pozorujem vyrovnanie obsahu vlhkosti. Regenerácia je úplne priemerná. Používala som už viacero výrobkov, ktoré tento krém v regenerácií predbehli. Problémom bolo to, že pri pravidelnom používaní každý deň som pozorovala zvýšený výskyt podkožných akné. Keď som krém prestala používať, podkožné akné sa prestalo tvoriť. Celkom mi vyhovovalo aj použite 2 - 3krát do týždňa, keď som krém striedala buď s lipio sérom od Karla Hádka, alebo s olejom Tea Tree - Manuka od Saloos. Pri použití na dekolt som tento problém nepozorovala a tam som ho mohla používať každý deň. 
Cena: cca 14 €
Celkové hodnotenie: priemerny
Celkovo som za uplynulý mesiac spotrebovala kozmetiku v celkovej hodnote 77,40. Po odrátaní zliav, výhier a darčekov sú reálne náklady cca 56 €.


Komentáre

  1. toto je asi prva zla recenzia na Camouflage korektor aku som kedy videla :) ja stale odolavam, a po tvojej recenzii asi viac smerom k nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho urcite odporucat nemozem. Legendy blogosfery ocividne nefunguju u kazdeho :-)

      Odstrániť
    2. Mne teda tiez nevyhovuje, strasne vysusuje, lezie do vrasok a nevyzera vobec na pleti prirodzene :)

      Odstrániť
  2. camouflage som i ja vyhodila.najprv parada,potom som ho nemohla zniesť.zamaskuje kruhy pod očami ale zlieza do vrások,nevydrží dlho na mieste.kašlať ho.ale na ten puder sa pojdem pozrieť.aj ked u nás dlhodobo alverde zíra prázdnotou.tu som človekom,ale asi nakupim tam kde som zviera a maju plnšie regale.tolko k logu dm..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alverde sa dovaza 1 - 2krat rocne, takze ja to robim tak, ze overene kusky kupujem do zasoby.

      Odstrániť
  3. Na Hádka mám tiež zálusk, len som si nebola istá, vzhľadom na tú cenu. Tak snáď konečne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oplati sa vyskusat. Ja budem robit coskoro dalsiu objednavku.

      Odstrániť
  4. Dove vůni taky nesnáším. Moc mě zaujala ta 7-denní kůra, asi ji zkusím :) Díky za tip.

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V poslednom case ma Dove naozaj skor odradil ako zaujal. Kura Balea je urcite zaujimava. Za tu cenu je to prijemne spestrenie kozmetickej starostlivosti.

      Odstrániť
  5. Deodoranty od Ponia jsou mi velmi sympatické :) Momentálně používám deodorant Jason s levandulovou vůní a s tím jsem maximálně spokojená. Pokud ale budu chtít vyzkoušet nové vůně, určitě půjdu do Ponia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O deodorante Jason som citala viacero pozitivnych recenzii, len som ho stale nevidela v ziadnom obchode. Okrem Ponia odporucam aj deodoranty od Dulcie.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky