Trochu iná skúsenosť

Zase som sa raz nechála zlákať na kúpu výrobku, o ktorom sa v blogosfére píšu hotové ódy. Pravidelní čitatelia vedia, že u mňa nejako tie blogolegendy nefungujú tak, ako sa o nich píše. Inak to nebolo ani v prípade tohto krému. Nemôžem povedať, že by bol zlý, ale tých ale má teda dosť. Každopádne je to skvelý príklad, ako blogy ovplyvňujú naše nákupy.


Podľa popisu výrobcu je očný krém s kofeínom od značky Dulcia určený na zmiernenie a zabránenie vzniku opuchov v okolí očí. Má stimulovať a obnovovať bunkovú štrukútru, pomáhať k lepšej cirkulácií krvi a tým zdravšiemu a mladisvejšiemu vzhľadu pokožky okolo očí. Má tiež podporovať prekrvenie pokožky a zosvetlenie kruhov pod očami. Balnie s váhou 10 g sa predáva v kamenných predajňách za cca 10 €. V internetových obchodoch ho možno kúpiť o niečo lacnejšie.




dulcia: očný krém s kofeínom
INCI:
Popis:
persea gratissima oil
avokádový olej
starostlivosť o pokožku
coffea arabica seed oil and hydogenated vegetable oil
olej zo semien kávovníka arabského a hydrogenovaný (stužený) rastlinný olej
aktivuje látkovú premenu, zlepšuje konzsistenciu
persea gratissima
avokádo
starostlivosť o pokožku
theobroma cacao seed butter
kakaové maslo
zahusťuje, hydratuje
butyrospermum parkii
bambucké maslo
zahusťuje, hydratuje
triticum vulgare germ oil
olej z pšenice siatej
obsahuje výživné látky, tvorí základ
mangifera indica
mango
tvorí ochranný film
caprylic / capric triglyceride
kaprylové / kaprinové trigliceridy
starostlivosť o pokožku, premasťuje
simmondsia chinnensis oil
jojobový olej
starostlivosť o pokožku
tocopherol
vitamín E
antioxidant, predlžuje trvanlivosť
coffea arabica seed oil
olej zo semien kávovníka arabského
kofeín pomáha znižovať opuchy a zápaly spojené s tmavými kruhmi, znižuje hromadenie krvi pod očami
panthenol
pantenol              (provitamím B5)                                    
podporuje obnovu buniek a regeneráciu
citrus grandis seed extract
extrakt zo semien graperfruitu
vonná látka
rosemarinus officinalis leaf extract
extrakt z rozmarínu lekárského
prekrvuje
lecithin
lecitin
starostlivosť o pokožku, emulgátor


Podľa databázy EWG nepatrí žiadna zložka výrobku k "High Hazard" látkam. Takmer všetky látky sú používané aj bežne v kuchyni, takže ide o naozaj zaujímavý kozmetický kúsok.




Krém je balený vo veľmi peknom tmavomodrom plechovom obale, s ktorým sa pri aplikácií dobre manipuluje. Viečko sa dobre otvára i zatvára. Po otvorení sa z obalu začne uvoľňovať vôňa kávy. Škoda, že nejde o denný krém, lebo takto v noci by už šálka kávy nemala dobrý vplyv na môj spánok. Statočne som teda odolávala pripraviť si voňavú kávu. Krém je veľmi mastný. Stačí ho nanesiesť iba veľmi málo. Problémom však je to, že pomerne zle vsakuje. Ráno som často mala zvyšky krému nevsiaknuté v okolí oči. Pri očných krémoch je dôležitý účinok. Ja teda od krému očakávam aby pomáhal predchádzať vráskam a aby hydratoval. Myslím, že to by mal byť štandard u každého očného kŕemu. To, že výrobca sľubuje zmiernenie opuchov a zosvetlenie kruhov pod očami beriem ako bonus. Hydratáciu by som teda pri tomto kréme označila za veľmi slabú až žiadnu. Keď som používala iba tento krém, mala som pocit, že pokožke v okolí očí niečo chýba. Keď som ho používala v kombinácií s očným sérom od Alverde, ktoré som do očného okolia nanášala ráno, bolo všetko v poriadku. Tam však hydratačný účinok zachránilo práve sérum. Opuchnuté oči mávam iba zriedkavo a v tomto prípade počas používania krému som ich našťastie nezaznamenala. Kruhy pod očami tiež nejak výrazne nemám, takže zmeny farby očného okolia som tiež nepozorovala. Počas používania krému sa mi však v okolí očí vytvorilo niekoľko mílií - malých bielych zapuzdrených bodiek, s ktorými som sa predtým ešte nestretla. Upodozrievam zo vzniku teda práve tento krém, ktorý má naozaj hutnú konzistenciu a mohol by mať podiel na zapuzdrení.
Ak by som to teda mala zhrnúť, krém krásne vonia a je v krásnom balení, ale za tú cenu to v mojom prípade nestojí. Ak by stál možno nejakých maximálne šesť - sedem eur, možno by som si ho kúpila na pochmúrne zimné večery, aby mi vôňou zlepšoval náladu. Ak hľadáte krém na zmiernenie vrások a hydratáciu, tak ho odporučiť nemôžem. Ak hľadáte niečo na opuchy a kruhy pod očami, tak skúste. Keď ho skoro všetci v recenziách chvália, tak snáď na tom niečo bude. Ja mám však momentálne na očné krémy iné požiadavky.

plusy:
  • prírodná kozmetika
  • krásna vôňa kávy
  • pekný a praktický obal

mínusy:
  • cena
  • slabá hydratácia
  • zle vsakuje

Celkové hodnotenie: dobrý



Komentáre

  1. Škoda, že ti nesedl. Jinak já jsem tedy o něm neslyšela, ale zase to nemůžeš brát tak, že ty blogerky lžou :) Třeba jim to prostě vyhovovalo, tak to tak podaly, víš co.. :D :))

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslim ze neklamu. Len to vsetko moze byt sposobene tym, ze maju ine naroky a ciastocne ich podvedobie mohla ovplyvnit pozitivna reklama na blogoch.

      Odstrániť
  2. Pekná recenzia. Musím povedať, že aj ja som voči nemu bola skeptická práve kvôli tomu, že je ako mastný balzam a na základe mojej skúsenosti, keď som používala mastný arganový balzam od Saloos, viem, že až takéto mastné konzistencie v okolí očí neznesiem. Tiež nemám rada keď sa krém v okolí očí nevstrebe, pretože často sa mi potom stáva, že ma z neho štípu oči. No škoda ho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem. Ja som takyto mastny krem este nemala, takze som netusila do coho idem. Myslim vsak, ze podobnym vyrobkom sa v buducnosti vyhnem.

      Odstrániť
  3. avokádové a mangové maslo sú z tých, ktoré můžu práve takto upchávať póry, ako sa to stalo tebe, tiež s mám tú skúsenosť, ale s inou omnoho drahšou značkou...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa s tymito zlozkami este nikde nestretla a ani informacie o upchavani porov som nevedela. Takze dakujem. Budem si tieto zlozky v dalsich vyrobkoch vsimat.

      Odstrániť
  4. U mna je tento krem uz pase. Tiez som sa dala ovplyvnit blogosferou, statocne mazala pod oci. Po cca 10 minutach ma zacalo stipat ocne okolie, zacala som slzit a oci mi opuchli. Nieco z tych zloziek mi evidentne nesadlo. Davala som si poctivo predtym von kontaktne sosovky.
    Za mna NIE.
    Minule som ho videla v jednom bio obchode a mozno to bol len moj dojem, neviem, ale zdalo sa mi, ze obal je o trolinku mensi. Cena zostala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po masivnej reklame a narastu predaja mu zvysili cenu. Velkost balenia som si nevsimla. Kazdopadne predava sa urcite dobre. Za tu cenu su vsak podla mna lepsie kremy.

      Odstrániť
    2. Ja som po tomto neúspechu s bio očnými krémami dala na odporučenie inej, českej, staršej blogerky, dopriala si od Clinique All about eyes (verziu rich) a to je teda iná káva ! Dávam si ho na noc a je úplne skvelý, už po 3 dňoch som cítila očné okolie neskutočne. Určite investujem aj do jeho dennej ľahšej verzie.

      Odstrániť
    3. Ten som neskusala, ale ked hovoris ze je dobry, davam si ho do wishlistu a sledujem akcie.

      Odstrániť
  5. Škoda, u mě je krém na noc číslo jedna. Ohledně vstřebávání pokud se aplikuje na navlhčenou pokožku a opravdu pidi množství vstřebá se mi , sice za delší dobu, samozřejmě je to bezvodný balzám , nic jiného od něj ani člověk čekat nemůže,ale vstřebá se a na pokožce mi "nesedí" a ráno kromě hebkého očního okolí nic jiného nenajdu a není třeba ho stírat. A to nemám suché oční okolí. Co se týče milíí jeden z důvodů vytvoření může být i alergie na produkt nebo ucpání póru, takže vzhledem k oblasti očního okolí bych se asi spíše přikláněla k té alergii. Takže ti krém prostě nesedne a určitě bych ho poslala dál. To , že ostatní holky chválí je jen dané tím, že každá máme na krém jiné požadavky a také jinou pleť a věk :) Navíc tento je určený opravdu spíše pro oční okolí ,které trápí hodně kruhy nebo otoky, takže přesně pro mě, proto mi také vyhovuje. Mě třeba takto nesedne většina makeupů co jsou chválené a nebo krémů od alverde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snazila som sa ho posunut dalej, ale vdaka (ne)vsakovaniu sa mi vratil spät. Zaujimave je vsak to, ze ked som pozerala recenzie na tento krem, bud mu ludia davali maximalny pocet bodov alebo potom nula. Ziadna stredna cesta.

      Odstrániť
  6. Tak ja našťastie nijaký nočný krém nepotrebujem, ale už dlhšie uvažujem nad kúpou prírodného krémového deodorantu od tejto značky. Osobne som si však myslela, že keď je niečo prírodné, malo by to sadnúť viac menej každému typu pleti, lebo ju nemá čo iritovať, u mňa to tak zatiaľ vždy bolo. Inak ono efekt prírodnej kozmetiky asi nikdy nebude taký dychvyrážajúci, ale o to menej škodlivý.

    http://fluffyacerbity.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od tejto znacky mozem odporucit pansku verziu deodorantu. Je ucinny a vona je velmi podobna panskej kozmetike od Alverde.

      Odstrániť
  7. Také jsem na něj četla pozitivní recenze. Jednu dobu jsem uvažovala o koupi (hlavně díky složení), ale myslím si, že takhle mastný produkt by mi na oční okolí nevyhovoval, jelikož ho mám hodně citlivé. A to nevstřebávání se by mi taky hodně vadilo.
    Momentálně používám oční roll-on od Baley. Sice není přírodní, ale je naprosto úžasný :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky