Konečne predĺženie, zahustenie a oddelenie v jednej maskare

Na trhu je nespočetné množstvo maskár, ale nájsť takú, ktorú by si človek kúpil opakovane je pomerne náročne. Minimálne u mňa to funguje tak, že opakovane si rovnakú maskaru kúpim len zriedka. Teraz sa mi však podarilo nájsť kúsok, ktorý používam už v druhom balení a to hneď po sebe. U mňa je to teda nanajvyš nezvyčajná situácia.




Podľa oficiálneho popisu má Growth Maskara od značky Gosh špeciálnu gumovú kefku, ktorá má riasy predĺžiť, zhustiť a krásne oddeliť. Obsahuje tiež patentovanú zložku pre predĺženie a posilnenie rias, pričom výsledok má byť viditeľný už po dvoch týždňoch aplikácie. Výrobok obsahuje: aqua,  CI 77499, cera alba, glyceryl stearate, cera carnauba, eicosene copolymer, pentylene glycol, candelilla cera, stearic acid, polyvinyl alcohol, triethanolamine, peg-8 distearmonium chloride, pg-Dimethicone, palmitic acid, hexylene glycol, propylene glycol, sodium dehydroacetate, glycerin, caprylyl glycol, 2 hexanediol, sodium benzoate, myristoyl pentapeptide-17, benzoic acid. Podľa databázy EWG nepatrí žiadna zložka výrobku k "High Hazard". Maskara sa podobne tak ako všetky výrobky značky Gosh predáva v Fann za približne 12 €.



Doteraz som si myslela, že gumové kefky mi nevyhovujú. Táto od Gosh je však skvelá a môj názor som teda prehodnotila. Maskara sa dobre nanáša. Hrdlo maskary je optimálne široké, tak aby sa maskary nenabralo ani veľa a ani málo. Maskara vydrží počas celého dňa. Neotláča sa, neopadáva, nedráždi oči. Zaujímavý je aj efekt, kde riasy sú naozaj ako sľubuje v popise výrobca predĺžené, hustejšie a oddelené. Koľko špirál vlastne slubuje takýto efekt? Aspoň ja registrujem vždy len jednú vec z popisu a tuna je to všetko v jednom. Asi ste zvedavé aj na sľubovaný rast rias - respektíve predĺženie. Poviem rovno, s mojimi riasami som spokojná a tento efekt som od špirály ani neočakávala a ani som to špeciálne nesledovala. Myslím však, že dĺžka rias zostáva po odlíčení rovnaká ako pred použitím výrobku. Možno by to skôr bolo viditeľné u niekoho, kto naozaj potrebuje riasy posilniť, u mňa tento efekt potrebný nebol. Výhradu mám však kvôli dostupnosti výrobku. Značka Gosh sa na Slovensku predáva výhradne v sieti Fann, čo mne sympatické nie je. Nič proti Fann konkrétne, ja mám výhrady voči všetkým podobným predajniam. Proste mi vadia nadhodnotené ceny, na ktoré následne dostane zľavu každý, kto má zákazníckú kartičku. Celý tento systém mi je teda viac ako nesympatický. 

plusy:
  • neobsahuje žiadne "High Hazard" látky
  • obal
  • gumenný aplikátor
  • riasy predĺži, oddelí, zahustí tak ako je to uvedené v popise


mínusy:
  • dostupnosť iba v jednej sieti predajni

Celkové hodnotenie: jedna z najlepších


Ktorú maskaru si kupujete opakovane?

Komentáre

  1. Vypadá hezky, gumový kartáček by mi taky vyhovoval. Souhlasím s tebou, taky nejsem moc velký milovník parfumérek, vždycky si tam přijdu spíš jako vetřelec.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U nás Gosh nemáme, ale v Anglii jsem se do stojanu koukala poměrně často a pár produktů jsem si od této značky koupila a jsem s nimi spokojená. Nicméně řasenka nevypadá špatně a plastový kartáček by mně osobně také vyhovoval. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevedela som, ze Gosh v Cechach nie je. Takze dodatocne ocenujem nasu Fann :-)

      Odstrániť
  3. Kefka sa mi pozdáva, celkovo vyzerá špirálka dobre. Rovnako ako u Teba, aj u mňa sa málokedy objaví rovnaká riasenka viackrát (výnimku má Chanel Sublime a Pupa Vamp). Ak budem mať niekedy cestu, skúsim sa po nej pozrieť. Ja do Fann a podobne chodím dosť málo, väčšinou si len pozrieť odtiene, prípadne ovoňať parfémy a zvyknem väčšinu potom objednať z netu. Je to omnoho výhodnejšie, hoci mám aj kartičku...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky