Áno a nie pre odličovacie obrúsky

Odličovacie obrúsky som používala veľmi dávno a postupne som od ich používania prešla k čistiacim gélom a pleťovým vodám. Občas však treba trochu zaexperimentovat a vyskúšať nové značky, produkty, či postupy. Všetky tieto experimenty sa u mňa zhmotnili do podoby odličovacích obrúskov od značky Bourjois Paris.


odličovacie obrúsky

Jedno balenie obsahuje 25 kusov obrúskov, ktoré sú relatívne hrubé ale zároveň aj jemné, tak aby nedráždili pokožku. Parfumácia je jemná, neutrálna tak aby vyhovovala takmer každému. Balenie sa dobre otvára a zatvára. Obrúsky nevysychajú. Na zadnej strane obalu je pigtogram s odporucanou spotrebou 6 mesiacov od dátumu otvorenia. Neviem či by vydržali tak dlho od otvorenia nevyschnuté, každopádne ja ich používam vyše mesiaca a žiaden náznak vysychania zatiaľ nepozorujem. 
Obrúsky som vyskúšala na večerné odličovanie make-upu, oči aj pier. Oči na pohľad odlíčia, no pri kontrolnom dočisténí micelárnou vodou zostávalo na tampóne pomerne dosť maskary. Používala som maskaru od značky Rimmel, ktorú zvyčajne nie je problém odlíčiť, takže ma to prekvapilo. Make-up podobne ako to bolo u oči zdanlivo obrúsky odlíčili, ale rozhodne treba pleť ešte dočistiť tonikom, alebo micelárnou vodou. Obrúsky (od akejkoľvek značky) určite neodporúčam používať ako jediný prostriedok na odličovanie a to ani na cestách. Pleť by sa určite v krátkom čase zaniesla nečistotami. Pri odličovaní make-upu teda zostávam pri mojom osvedčenom odličovacom géli a pleťovej vode. A aby som sa len nesťažovala, obrúsky dokážu odlíčiť dlhotrvajúce rúže a lesky. Konkrétne dlhotrvajúcu farbu a lesk na pery od Dermacolu som nevedela dať dole ničím a odličovacie obrúsky to zvládli. Ak by som mala zhrnúť použitie obrúskov na odličovanie tak sú fajn na odlíčenie pier. V ostatných prípadoch sa experiment neosvedčil a zostávam pri mojom overenom a tradičnom spôsobe odličovania.
Použitie obrúskov na domáce odličovanie som teda zavrhla a odniesla ich do práce. No a tu teda rozhodne svoje využitie našli. Až by som povedala, že v práci predstavujú univerzálny produkt takmer na všetko. Používam ich na odlíčenie oči, resp. zotretie rozmazanej maskary, ak mi po dlhom dni začnú oči slziť. Osvedčili sa tiež pri úprave rúžu na perách. Pri opakovanom nanášani rúže totiž začínajú na perách žmolkovať a hrudkovať. Riešim to tak, že zvyšky rúžov a leskov zotieram odličovacími obrúsami a následne nanášam úplne nanovo. Sú fajn aj ako osvieženie pred opakovaným nanesením deodorantu, či na očistenie rúk. Suma sumárum: nie pre domáce odličovanie a áno pre použitie v práci.


plusy:
  • balenie
  • cena
  • vôňa
  • praktické do kabelky alebo do šuflíka
  • skvelá prvá pomoc pri úprave líčenia v práci
mínusy:
  • nie sú vhodné ako jediný spôsob odličovania
  • pri použití vznika viac odpadu ako pri klasických kozmetických tampónoch

Celkové hodnotenie: dobré

Na aký účel používate odličovacie obrúsky?
 Ďakujem e-shopu Elnino za poskytnutie výrobkov na zrecenzovanie.

Komentáre

  1. Z času na čas ak idem na pár dní niekam na výlet tak si kupujem odličovacie obrúsky. Mala som Baleu grapefruit a momentálne mám Nivea micelárne obrúsky s vitamínom E. Obrúsky Nivea sa mi zdajú veľmi dobré, dokonca dokážu odličíť aj riasenku, na ktorú je momentálne krátky každý očný odličovač, mám nejakú takú zvláštnu, ktorá sa ťažko odličuje a jedine tieto obrúsky si s ňou dokážu ako tak poradiť. Vždy si však presne ako píšeš vo odlíčení obrúskami pleť ešte dočisťujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Make-up dokaze zajst do kazdeho poru, takze docistenie beriem ako nevyhnutnost. Pri akomkolvek sposobe odlicovania pouzivam vzdy dva prostriedky. Najcastejsie odlicovaci gel a pletovu vodu.

      Odstrániť
  2. Já tyhle vlhčené odličovací ubrousky tedy nepoužívám, přijde mi to zdlouhavé, protože pak je stejně třeba se odlíčit ještě nějakou odličovací vodou nebo mlékem.

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mas pravdu. V praci alebo na cestach vsak maju svoje vyuzitie.

      Odstrániť
  3. Taky ubrousky na odlíčení nepoužívám. Beru je jen jako pomocníka na cesty.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já zkoušela pouze micelární od Baley. Zvu tě na soutěž na mém blogu :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já moc odličovací ubrousky ráda nemám a používám je spíš, když nejsem nalíčená a někde cestuji, tak si jimi obličej jen vyčistím. Ale je to jen můj osobní názor. Vím, že hodně lidí je používá alespoň na odstranění toho nejhoršího a pak obličej dočistí dalšími produkty. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Casto to vidam na youtube. Kolko ludi, tolko sposobov odlicovania :-)

      Odstrániť
  6. tak pozerám, že obrúsky nejak všeobecne nemajú úspech..tak je to aj u mňa, nepoužívam ich na odlíčenie, ale tiež iba na cesty, na utretie rúk, alebo na také jemné opravy líčenia.. :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Akurát včera som si kúpila odličovacie obrúsky z Balei, taktiež žiadna sláva čo sa týka pravidelného odličovania ako tak pozriem, pretože riasenku som si odličovala aspoň 5 minút a taktiež ako píšeš - pri použití micelárky som odstránila ešte celkom veľké množstvo riasenky. Ale na chatovačky, stanovačky a podobne sa celkom hodia ☺

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky