BB krém, ktorý funguje

Ošiaľ s BB krémami už dávno opadol. Vďaka masívnym reklamám väčšina z nás už vie, že ide o produkty, ktoré majú snahu spájať funkcie niekoľkých prípravkov do jedného. Najčastejšie spájajú funkciu hydratačného krému, make-upu a opaľovacieho prípravku. Väčšina z nás tiež vie, že nájsť fungujúci BB krém je poriadne náročné. Ja osobne som po niekoľkých vzorkách a dvoch plných baleniach BB krémy úplne zavrhla a nevenovala im ďalej pozornosť. Postupne sa začali na blogoch objavovať pozitívne recenzie na BB krém od prírodnej francúzskej značky SO´Bio etic. Recenzie tento BB krém prirovnávali k make-upu. Výrobok som chcela vyskúšať. Najskôr som čakala, kým miniem make-up, ktorý som aktuálne používala. Potom som čakala, kým bude BB krém na sklade a potom som ho už konečne mohla vyskúšať. A dnes o ňom píšem recenziu.

BB krém 5v1 od značky SO´Bio etic podľa popisu sľubuje ľahké nanášanie a dokonalé zjednotenie, hydratáciu, vyčistenie a uzdravenie pleti, ochranu proti starnutiu a ochranu pred UV žiarením v podobe SPF10. Dostupný je v dvoch odtieňoch: svetlejšom 01 beige nude a v tmavšom 02 beige eclát. V množstve 30 ml sa predáva za cca 13 €. Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patrí vonná zložka geraniol.


SO´Bio etic: BB krém 5 v 1
INCI:
Popis:
anthemis nobilis flower water
voda z rumančeka
rozpúšťadlo, upokojuje pokožku
aqua
voda
rozpúšťadlo
dicaprylyl ether

olejová zložka
dicaprylyl carbonate

zmäkčovadlo
coco-caprylate/caprate
kokosový kaprylát
rozpúšťadlo olejových zložiek
cocoglycerides
kokosové glyceridy
stabilizuje emulziu
polyglyceryl-3 diisostearate

emulgátor
hydrogenated castor oil
hydrogenovaný ricínový olej
zlepšuje konzistenciu
acacia decurrens/jojoba/sunflower seed wax/polyglyceryl-3 esters

emulgátor
lauroyl lysine

stabilizátor, základ púdrov
zinc oxide
oxid zinočnatý
vstrebáva vlhko, pôsobí antibakteriálne, pôsobí proti zápachu, pôsobí proti zapareninám
magnesium sulfate

stabilizátor
sodium chloride
kuchynská soľ
zvyšuje viskozitu
trihydroxystearin

premasťuje
sodium levulinate

konzervant
iris germanica root
koreň kosatca nemeckého
pôsobí proti akné, stresu, poklesu kontúr
oryza sativa hull powder
ryžový prášok
súčasť púdrov, zlepšuje konzistenciu
parfum

vonné zložky
punica granatum seed oil
olej z granátového jablka
     účinná zložka
aluminum hydroxide
hydroxid hlinitý
rozjasňuje a udržiava vlhkosť
sodium benzoate

konzervant
bisabolol

účinná zložka na citlivú pleť
glyceryl caprylate
glyceryl kaprylát
starostlivosť o pokožku, emulgátor
glyceryl undecylenate

zmäkčovadlo
glycerin
glycerín
účinná zložka, viaže vodu
silica
kyselina kremičitá
želirujúci prostriedok
sodium lauroyl glutamate
tenzid
povrchovo aktívna látka, umývanie
phytosphingosine

pleťový kondicionér
lactic acid
kyselina mliečna
konzervant
lysine
aminokyselina
účinná, protizápalová zložka
magnesium chloride

upravuje viskozitu
geraniol

vonná látka
tocopherol
vitamín E
antioxidant, predlžuje trvanlivosť
citronellol

vonná látka
rosmarinus officinalis extract
extrakt z rozmarínu
starostlivosť o pokožku
MAY CONTAIN: CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77492 (IRON OXIDES), MICA, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES)

farbivá

BB krém 5v1 SO´Bio etic

Odtieň 01 má neutrálny podtón a dobre sa prispôsobí odtieňu pleti. Nie je to síce svetlá porcelánová farba s nádychom do ružova, ako potrebujem, ale prekvapivo vyhovuje mi aj tento neutrálny podtón. V lete ideálne, v zime o niečo horšie. Krytie je stredné a výdrž vysoká. Počas celého pracovného dňa nemám problém so strácajúcim sa a oxidujúcim líčením. Ak však chcem ísť ešte po práci do mesta, musím už make-up odlíčiť a nalíčiť sa znovu. Nie je vhodný na nanášanie štetcom, lebo sa musí najskôr teplotne prispôsobiť pokožke. Preto nanesiem na tvár viacero malých bodiek bb krému a následne rozotriem prstami. Spotrebováva sa veľmi pomaličky. Na jedno líčenie ho spotrebujem asi o tretinu menej ako klasického make-up, takže cenovo je vzhľadom na pomalú spotrebu výhodný. Pokojne by som ho označila za make-up, keďže svojimi vlastnosťami ničím nezaostáva za make-upmi. Jedinú výhradu mám iba voči vyhladeniu pleti, ktoré mi pri tomto výrobku chýba. To je však dôsledok toho, že neobsahuje silikóny ako konvenčná kozmetika.

plusy:
  • neutrálny podtón
  • stredné krytie
  • dobrá výdrž
  • ochranný faktor
  • prírodná kozmetika


mínusy:
  • dostupnosť
  • nevyhladzuje pleť

Celkové hodnotenie: výborný

Používate BB krémy?

Komentáre

  1. BB krémy som používala veľmi dávno, teraz používam Dermacol kaviárový make-up, ale na jar a leto by som určite chcela prejsť na niečo ľahšie a tento BB krém ma celkom zaujal :) akurát že sa bojím, že mi nesadne ten tmavší odtieň, lebo som snedý typ :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokial viem, da sa kupit len cez e-shop, takze to je vzdy risk.

      Odstrániť
  2. BB krém mám od Sante a mám ho rada, no teraz v zime je absolútne nepoužiteľný. Pripadá mi, že vysušuje a zvýrazňuje suché miesta... Tento vyzerá zaujímavo, bohužiaľ, netrúfnem si objednať BB krém bez vyskúšania odtieňa.


    Zvláštne dievča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BB krem od Sante som tusim ani nikde nevidela. Kde si mala moznost vyskusat si odtien?

      Odstrániť
  3. Ja som BB krémom nikdy neprišla na chuť. Teraz mám doma jeden ešte neotvorený z Avonu o ktorom ani neviem ako sa ku mne dostal. Ako je to s jeho zmatňovacou schopnosťou?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vysledny efekt po naneseni je matny. Pudrovat viac menej ani netreba, no ja zo zvyku pudrujem. Pocas dna sa lesknem podstatne menej ako pri inych make-upoch a bb kremoch. Ja som spokojna.

      Odstrániť
  4. Používam BB krémy od kórejských značiek - najčastejšie sa u mňa objavuje od značky The Face Shop. Mám dojem, že tie kórejské sú "premakanejšie" ako tie na našom trhu resp. dostupné v drogérii. Bohužiaľ skeptická som aj voči bio kozmetike (s výnimkou deodorantov). Navyše podľa fotografie mi príde naozaj hutný na BB krém a na moju pleť bohužiaľ prioranžový.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, je hutny. Ja mam taku konzistenciu rada :-). Po vytlaceni z tuby je taky prioranzovy ako pises, no po rozotreti sa prisposobi odtienu pleti. Ja si bezne kupujem najsvetlejsi odtien s podtonom do ruzova a preto som prekvapena, ze mi sedi aj tento. Azijske bb kremy som nikdy neskusala, takze neviem porovnat. Podla recenzii ich vsak zvacsa chvalia.

      Odstrániť
  5. Ja som našla jeden jediný BB krém, ktorý mi ako tak vyhovuje a to je BB krém od Rimmelu. Nedá sa však používať veľmi často, spôsobuje mi akné takže ani tento nie je na 100% úžasný, ale asi najlepší spomedzi tých, ktoré som skúsila. Má dobrý odtieň, je ľahký a dlho vydrží, ale tiež sa nedá nanášať štetcom, pri týchto krémoch to skrátka nie je možné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuha, ak sposobuje akne, tak by som ho nepouzivala. Bolo by dobre pozriet co obsahuje a skusit zistit, ktora latka moze sposobovat problemy.

      Odstrániť
  6. BB krém jsem používala od více značek, lae žádný mi nesedl. Nejhorší byl asi z Oriflame. Teď jsem si pořídila nějaký od Dermacolu v létě a ten je jediný, který mi sedl jak odstínem, tak funkcí.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám aj ja, dokonca aj ten istý odtieň, som s ním veľmi spokojná, na leto však rozmýšľam o odľahčenej verzií tohto BB krému :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítala som aj o jeho ďalšej verzií, len keď som robila objednávku, v e-shope ho nemali. S dostupnosťou je trochu problém.

      Odstrániť
  8. Pridavam sa k spokojnym uzivatelom, skusila som naslepo tiez na zaklade akejsi recenzie a z prirodnych bb aj makeupov je zatial naj aky som skusala. Tiez som sa bala ci mi sadne, zdal sa mi tmavy. Teraz v zime ked som uplne vyblednuta ho ale nepouzivam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kde ho zvyknes kupovat? Ja som ho nasla iba na Biokrase a aj tam je casto vypredany.

      Odstrániť
    2. U nas zial asi ani nikde inde sa zohnat neda. Tiez ked som ho zhanala tam, tak akurat nemali tak som ho objavila na greenstore.cz. Maju aj inu dekorativku sobioetic aj neobio, co je fajn

      Odstrániť
  9. Strašne som chcela vyskúšať bb krém ,ale čo som si kúpila 2 (nivea a garnier), tak ani jeden som nemohla používať ,lebo boli strašne tmavé. Tak si ich užili kamarátky, ale že by si ich kúpili znova, to nie. Ja by som chcela nejaké kórejské bb-čko vyskúšať, vraj tie sú úplne top.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Garnier bol aj pre mna prilis tmavy. Konzistencia mi ale tiez nevyhovovala.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky