Resumé 2016 | vlasy

Prelom rokov sa tradične nesie hodnotením a porovnávaním. Po zhodnotení a porovnaní vôni roka 2016 v dnešnom článku porovnám prípravky určené na starostlivosť o vlasy. Ide o moje subjektívne hodnotenie ovplyvnené porovnaním jednotlivých produktov medzi sebou. Porovnania vychádzajú zo stavu a kvality mojich vlasov, o ktorých môžem napísať, že sú v normálne, nepoškodené. Problém mám akurát s pokožkou hlavy, ktorá po niektorých šampónoch svrbí a tvoria sa lupiny. Vlastne ide o miernejšiu formu seboroicke dermatitídy. Ak máte s niektorým z výrobkov skúsenosť, budem rada ak sa podelíte v komentároch.

ŠAMPÓNY

 SUCHÉ ŠAMPÓNY


 MASKY NA VLASY
ÚPRAVA VLASOV

Komentáre

  1. Od Ziaji jsem zatím šampon nezkoušela. Od Cienu ano a jednu dobu mi celkem vyhovovaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šampóny som ani od jednej značky ešte neskúšala, väčšinou používam tie od Biosilku alebo šampuky z Lush, no zaujalo ma sérum od Keune. Možno sa po ňom poobzerám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celkovo znacka Keune je fajn. Pouzivala som od nej aj sampon a masku a cela tato rada je skvela.

      Odstrániť
  3. Já právě s lupy problém nemám, ale mám ráda šampony různě obmněňovat, mám jich vždy otevřeno víc...teď jsem dopoužívala Kerastase a ten byl super, jinak mám otevřený Bione Keratin a také fajný šampon, pak Avon šampon AT zelený také super a Elseve čistící ten zatím zkouším jaký bude...

    Jinak mám moc ráda Tvoje tabulky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :-) Este ich par pribudne. Take male nakupne zoznamy :-)

      Odstrániť
  4. U mna za minuly rok naj sapom od Aubrey organics s marockou kamilkou a arganovym olejom. Teraz pokukujem na ten sampuch, rozhodujem sa medzi Poniom a Naviou

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ponio mozem odporucit. S Naviou skusenost nemam, ale na blogoch ju tiez chvalia.

      Odstrániť
  5. teším sa na tohtoročný rebríček.ponio sú dobré,len po dlhšom používaní,musím prestriedať.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky