Kozmetika s minerálmi z Mŕtveho mora

Kozmetika s minerálmi z Mŕtveho mora má pomerne dobré recenzie. Keď zadáte tento výraz do vyhľadávača, nájde vám viacero značiek. Nie každá z nich však pochádza priamo od Mŕtveho mora a teda soľ musí často dovážať. Priamo v Jordánku, kde sa Mŕtve more nachádza, sídli značka Kawar. Kúpeľovej soli a očnému krému tejto značky bude venovaná dnešná recenzia.


Kúpeľová soľ z Mŕtveho mora Kawar má podľa popisu upokojujúci a relaxačný účinok na celé telo. Odporúča sa pri kožných problémoch, reumatických a kĺbových bolestiach. Od soli z iných morí sa podľa výrobcu odlišuje tým, že minerálne látky v Mŕtvom mori dosahujú koncentráciu až 32 %. Predáva sa v rôznych veľkostiach. Ja zvyčajne kupujem to najväčšie 3 kg balenie za cca 11 €.


Mňa na samotnej soli zaujalo najmä to, že neobsahuje farbivá, či iné látky, ktoré by mohli potencionálne škodiť organizmu. Tiež do nej nie sú pridávane oleje, takže poskytuje voľnosť pripraviť si kúpeľ podľa vlastnej nálady a chute. Samotná soľ je hrubozrnná. Rozpúšťa sa pomaly. Ak pravidelne sledujete blog a rubriku o spotrebovaných výrobkov, viete, že túto soľ kupujem pravidelne a zmeniť sa to v najbližšej dobe nechystám. Je to jedna zo stálic v mojej kúpeľni. 



plusy
  • hrubozrnná
  • cena
  • obsahuje minerálne látky 
  • neobsahuje farbivá

mínusy:
  • žiadne
Celkové hodnotenie: jedna z najlepších




Očný krém Kawar je určený na prehlbujúce sa očné vrásky a na ochranu tenkej pokožky v okolí očí pred postupne pribúdajúcim známkami starnutia. V netradičnom množstve 30 ml sa predáva za približne 7 €. Zloženie je pomerne zaujímavé. Na prvý pohľad vidieť, že nejde o prírodnú kozmetiku. Dokonca obsahuje propylparaben, ktorý databáza EWG zaraďuje k "High Hazard" látkam. Preto som trochu váhala, či krém používať. Parabénom sa zvyknem vyhýbať. Keďže však ide o jediný produkt s parabénmi, ktorý aktuálne používam, povedala som si, že nevytváram koktailový efekt s inými produktmi, tak to s krémom skúsim. Morská soľ, extrakty z ovocných kyselín, extrakt z rumančeka, extrakt z mrkvy, či močovina, predsa nepatria k bežným zložkám očných krémov. Čo ak bude krém zázračný?

Samotný krém je bielej farby, pomerne ľahkej konzistencie a dobre vsakoval. Oči nedráždil. Hydratácia bola priemerná. Vzhľadom na to, že som ho používala v zime, tak možno až nadpriemerná. Nepociťovala som žiadne pnutie, či vysušenie. S vráskami, či so spevnením očného okolia však neurobil nič. Vôňu spočiatku nebolo cítiť. V polovici balenia sa však s krémom niečo udialo a začal prerážať pach parafínu. Možno to bolo spôsobené tým, že záruka mu končila o dva mesiace. Ktovie. Každopádne však oceňujem to, že vôbec záruku na kréme uvádzajú. Na 99 % výrobkoch sa dá nájsť len spotreba od otvorenia, čo je podľa mňa málo.


plusy:
  • hydratácia
  • zaujímavé látky v zložení
  • cena
  • na obale uvádzajú dátum spotreby
mínusy:
  • obsahuje parabény
  • nespevnil očné okolie a nemal viditeľný vplyv na očné vrásky
Celkové hodnotenie: dobrý




Ak by som mala zhodnotiť tieto dva výrobky. Soľ je stálicou a plánujem ju kupovať stále a stále. Očný krém so vyskúšala, no nezaujal ma tak, aby som si kúpila ďalšie balenie. Aká je vaša skúsenosť s kozmetikou s minerálmi z Mŕtveho mora? Boli ste pri Mŕtvom mori?

Komentáre

  1. Pri Mŕtvom mori som nebola, ale kozmetiku s týmto obsahom mám. Momentálne mám sprej na vlasy s morskou soľou na vytvorenie plážových vĺn a 100% bahno od Manufaktury. To bahno síce nevonia, ale zamilovala som si ho ako pleťovú masku. Pomerne dobre vyčistí pleť a upokojí ju, nezdá sa mi, že by ju nejako extra vysušovalo. Jediné s čím nerobí nič sú klasika - čierne bodky. Na tie je ale krátky takmer každý produkt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S ciernymi bodkami si poradi asi len profesionalne cistenie u kozmeticky.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky