Prírodná alebo konvenčná?

Značka Biopha predstavuje prvú prírodnú kozmetiku, s ktorou som sa stretla. Táto skúsenosť v podobe šampónu dopadla dosť zle a ja som vďaka tomu na prírodnú kozmetiku na nejaký ten čas zanevrela. Značka si to však u mňa vyžehlila gélom na intímnu hygienu, ktorý je stálicou v mojej kúpeľni. Biopha je vďaka DM drogérii bežne dostupná aj na Slovensku, ceny sú prijateľné, väčšina výrobkov spĺňa kritéria certifikátu prírodnej kozmetiky EcoCert. Výnimkou je micelárna voda. Niektorých zákazníkov môže pomýliť to, že micelárnu vodu nájdu v regáli s prírodnou kozmetikou, no zase na obranu výrobcu, nikde na obale sa neuvádza, že ide o produkt prírodný. Hoci uprednostňujem kozmetiku prírodnú, nebránim sa ani tej konvenčnej, pokiaľ neobsahuje vyslovene škodlivé látky. A tak som teda micelárnu vodu vložila do nákupného košíka.



Micelárna čistiaca voda Biopha je určená na odličovanie make-upu z tváre i z očí a môžu ju používať aj majiteľky citlivej pleti. Predáva sa v praktickom plastovom balení v množstve 400 ml za približne 6 €. Micelárna voda neobsahuje GMO, parabény, fenoxyethanol, silikón, polyethylenglycol, umelé farbivá a chlór. Z toho čo obsahuje podľa databázy EWG žiadna zložka nepatrí medzi "High Hazard" látky.
 

Micelárna voda je priehľadná, bez vône i bez zápachu. V očiach neštípe a dokáže pekne odlíčiť očné tiene i riasenku. Stačí micelárku naliať na tampón, pár sekúnd pridržať na očnom viečku a následne stiahnuť líčenie preč z očí. Pri odličovaní očí som s ňou bola spokojná a nemám jej čo vytknúť. Výhrady však už mám pri čistení tváre. Najskôr som ju začala používať na dočistenie, keď som pleť odlíčila čistiacim gélom. Pri takomto použití dokázala pleť dočistiť, no zanechávala po sebe nepríjemnú horkú chuť. Ak sa niekto rozhodne používať micelárku na dočistenie, rozhodne ju potom treba z tváre opláchnuť vodou. Tento spôsob mi nevyhovoval a tak som teda zmenila postup. Najskôr odlíčenie micelárkou a potom dočistenie gélom. Tak ako si výrobok pekne poradil s odlíčením očí, tak pri make-upe bol bezradný. Mala som pocit, že make-up trochu rozpustila a rozmazala po celej tvári. Keďže som ešte používala gél, tak to nebol až taký problém a balenie som spotrebovala, no nevidím dôvod kupovať ho znovu. Iba ak na odličovanie očného okolia. Odličovanie make-upu nie je silná stránka tohto výrobku.



plusy:
  • nedráždi a nevysušuje očné okolie
  • výborne odličuje očné tiene a riasenku
  • cena
  • dostupnosť
  • praktické balenie
mínusy:
  • zanecháva horkú chuť
  • priemerná schopnosť odlíčiť make-up z pleti

Celkové hodnotenie: priemerná

Aké sú vaše skúsenosti so značkou Biopha?

Komentáre

  1. Od Biopha som mala jedine tekutý dezodorant, ktorý bol nič moc. Ale uvažujem nad intímnou hygienou. Túto vodu mala kamoška a vravela, že jej čudne voňala...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gel na intimnu hygienu mozem odporucat. Vydrzi velmi dlho, je dostupny a cenovo priajatelny.

      Odstrániť
  2. Přesně tuhle jsem měla a nemůžu si stěžovat, mně makeup odlíčila bez problémů:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je fajn. Urcite sa na tom podiela aj druh make-upu.

      Odstrániť
  3. V nejakej recenzii som čítala, že sa podobá micelárke od Biodermy. Teraz o tom hodne pochybujem :D

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S Biodermou ma spolocne asi len nazov micelarna voda :-) .

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky