Ako severská žiara

Pri výbere očných tieňov vždy veľa premýšľam o farebných kombináciách, o univerzálnosti, o kvalite očných tieňov, ktoré kupujem. Je to preto, že už dlhšie zvyknem vlastniť viac-menej iba jednu paletku očných tieňov a teda univerzálnosť a kvalita sú v takomto prípade nevyhnutné. Pri mojom poslednom výbere to vyhrala legendárna značka Zoeva so svojou paletou očných tieňov s názvom cool spectrum. A ako tieto očné tiene po roku používania hodnotím?



ZOEVA sa pri tvorbe paletky očných tieňov cool spectrum inšpirovala severskou žiarou. Ľadové šedo-hnedé odtiene s ružovou, fialovou, či zelenou sú ako stvorené pre ženy, ktoré sa podľa farebnej typológie zaraďujú k tlmeným a chladným typom. 
Paleta očných tieňov obsahuje 15 tieňov a u výhradného distribútora značky Zoeva na Slovensku a v Čechách sa predáva za 36 €. Zloženie tieňov je obohatené o vitamín E a je bez parabénov, minerálnych olejov, parfémov a ftalátov. Kompletné zloženie sa uvádza priamo na stránkach e-shopu, kde si zároveň môžete pozrieť aj to, ako vyzerajú tiene pri nanesení na pokožku. Môžete sa však pokojne riadiť tým, že pigmentácia na pokožke je rovnaká ako v paletke. To sa stáva naozaj zriedkavo, no u Zoevy to tak funguje.


Očné tiene v paletke som si za rok používania rozdelila do troch skupín. Tie so symbolom háčika sú skvelé, fantastické, výborné. Dobre sa nanášajú, neprášia, vydržia počas celého pracovného dňa a to aj bez použitia podkladovej bázy. Dobre sa kombinujú a dajú sa s nimi vytvoriť pekné líčenia, ktoré spadajú do kategórie nude. Nemám voči ním jedinú výhradu. Tiene označené krúžkom sú trochu zvláštne. Čierny som nepoužila ani raz. K môjmu líčeniu sa skrátka nehodí a prenechávam ho nadšencom iných štýlov. Hnedý odtieň sa kvalitou nelíši od tieňov označených háčikom, no používam ho len zriedka. Dôvodom je jeho teplý podtón. Nehovorím, že by sa nedal použiť, no mám na výber z množstva pre mňa vhodnejších odtieňov hnedej. Štyri tiene označené krížikom sú veľmi pekné odtiene fialovej a zelenej. Viem si predstaviť krásne líčenie oživené týmto tieňmi. Presne by sa s nimi dal dosiahnť efekt severskej žiary, ako píše výrobca. Problémom je však to, že sa veľmi ťažko nanášajú. Dlho som ich nepoužívala, lebo viac tieňa bolo pod okom ako na očnom viečku. Neskôr som prišla na techniku vklepávania očného tieňa. Tak sa už použiť dali, no ich výdrž je podstatne kratšia ako pri zvyšných tieňov. Prakticky ich teda nepoužívam a musela som si dokúpiť menšiu paletku fialových očných tieňov. Škoda, lebo v paletke sú naozaj krásne. 
Paletka má ešte jeden väčší problém, ktorým je balenie. Na pohľad i na dotyk vyzerá papierový obal veľmi pekne, no nedá sa vyčistiť. Zostávajú na ňom odtlačky líčidiel, ktoré už neviem odstrániť. Napokon môžete to vidieť aj na fotografií. Pritom by stačilo tak málo. Potiahnuť obal rovnakou fóliou ako je vo vnútri. Tá je aj po roku používania v perfektnom stave.

plusy:
  • väčšina tieňov je kvalitná, nepráši a vydrží počas celého dňa
  • všetky očné tiene sa dajú navzájom kombinovať
  • pekný výber tieňov

mínusy:
  • fialové a zelené tiene opadávajú a majú krátku výdrž
  • obal sa nedá vyčistiť
Napriek istým výhradám som s paletkou spokojná a nevylučujem, že po tejto značke siahnem aj v budúcnosti. Ak rozmýšľate o kúpe kvôli šedo-hnedým odtieňom, choďte do toho. Ak ste paletku chceli kvôli výrazným zeleným a fialovým tieňom, radšej sa pozrite po niečom inom. Ja som to nakoniec vyriešila tak, že som si dokúpila menšiu paletku fialových tieňov a ešte hľadám niečo s peknými zelenými farbami. Celkovo teda hodnotím očné tiene pozitívne.

 Skúšali ste niečo od značky Zoeva?

Komentáre

  1. Škoda, že nemáš žádné swatche na rukou. Nedokáži si představit, jak odstíny vypadají. Ty zelené a fialové se mi líbí zrovna nejvíce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na strankach e-shopu maju velmi pekne a vierohodne nafotene swatche, tak som uz svoje fotky nevkladala. Vlastne vsetky tiene su pigmentaciou rovnake ako v paletke.

      Odstrániť
    2. To vím, ale někdo třeba ne. Podle mě kvalitní recenze má mít swatch. Promiň nechci rýpat. Beru to jen z pohledu čtenáře. Já třeba ty swatche preferuji, ale každý preferuje něco jiného. A je na každém, jak píše recenze :)

      Odstrániť
  2. Mne sa ich sortiment paletiek veľmi páči, žiadnu som síce ešte nemala, ale plánujem si sama na narodky podarovať buď Caramel Melange alebo Cocoa Blend. Neviem sa rozhodnúť. A pozerám, že obaly majú rovnaké ako Sleek paletky. Škoda, že sa tak špinia... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Medzi tymi dvoma by som si tiez nevedela vybrat. Obe su pekne, podobne a predsa ine :-) Som zvedava, ktoru si vyberies.

      Odstrániť
  3. veľmi zaujímavá paletka je toto :) škoda toho balenia.to už aby sme nosili všetky produkty v púzdierku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru skoda. Pritom by stacilo tak malo, aby bolo trvacnejsie.

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Na blogoch o nich pisu len pochvalne recenzie. Niekedy v buducnosti by som ich tiez chcela vyskusat.

      Odstrániť
  5. NESNÁŠÍM ty obaly, co nejdou vyčistit a ty proto vypadáš jako hroznej zevlák. :D
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  6. božia recenzia! myslím,že si tu napísala úplne všetko čo treba, strašne sa mi páči aj to rozdelenie. jednoduché rýchlo :))

    Na mojom blogu práve prebieha súťaž o Nars Duo lícenku a bronzér, ak by si mala záujem, bola by som rada ak by si sa pozrela:)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám od Zoevy metalickú paletku (v maskáčovom obaly) a určite si chcem ešte nejakú. Majú krásne kombinácie paletiek. Aj táto je pekná, škoda tých 4 tieňov, čo nie su také dobré, ale inak je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky