Letný špeciál - zamerané na tvár

Priznám sa, že opaľovacie krémy na tvár som nikdy nepoužívala. Dôvod bol jednoduchý. Na trhu neexistovali žiadne krémy s ochranným faktorom, ktoré by boli vhodné na mastnú pleť so sklonom k tvorbe nedokonalostí. Všetci si asi vieme predstaviť, ako by taká pleť dopadla po nanesení mastného univerzálneho opaľovacieho krému. Ochranu tváre som riešila make-upom s ochranným faktorom a skrývaním sa pod slnečník. Posledný rok - dva sa však už kozmetické značky doslova spamätali a vyplnili túto dieru na trhu. Môj prvý pokus s opaľovacím krémom určeným na problematickú pleť sa realizoval so značkou Eucerin. Krém som si kúpila na konci minulého leta a odvtedy ho úspešne používam. Moja pleť neprotestuje.



Ochranný krémový gél na opaľovanie na tvár OIL CONTROL SPF 50+ EUCERIN je určený na dennú ochranu mastnej a aknóznej pleti pred slnkom. Podľa oficiálneho popisu na obale má vysoko účinné UVA/UVB filtre, vytvára matný efekt na pokožke, má ultra ľahkú nemastnú a nelepiacu textúru, je nekomedogénny, rýchlo sa vstrebáva, je vhodný pod make-up, pomáha predchádzať slnkom vyvolanej hyperpigmentácií a predčasnému starnutiu pokožky. Krém sa bežne predáva v každej lekárni, pričom za množstvo 50 ml zaplatíme približne 14,50 €. Podľa databázy EWG žiadna zo zložiek nepatrí k "High Hazard" látkam.

eucerin: sun gel-creme oil control anti-glanz efekt
INCI:
Popis:
aqua
voda
rozpúšťadlo
homosalate

ochranný faktor proti slnečnému žiareniu
polymethylsilsesquioxane
silikón
vyhladzuje
butyl methoxydibenzoylmethane

ochranný faktor proti slnečnému žiareniu
ethylhexyl salicylate

ochranný faktor proti slnečnému žiareniu
octocrylene

ochranný faktor proti slnečnému žiareniu
alcohol denat
denaturovaný alkohol
rozpúšťadlo, konzervačné účinky
tapioca starch
tapiokový škrob
zahusťovadlo
phenylbenzimidazole sulfonic acid

ochranný faktor proti slnečnému žiareniu
cyclomethicone
silikón
vyhladzuje
behenyl alcohol

stabilizátor
cetearyl alcohol

starostlivosť o pokožku, chráni pred vlhkosťou
methylpropanediol

rozpúšťadlo
silica dimethyl silylate

stabilizátor
glycerin
glycerín
účinná zložka, viaže vodu
carnitine

antistatický prostriedok
glycyrrhetinic acid

starostlivosť o pokožku
glycyrrhiza inflata root extract
extrakt zo sladkého drievka
upokojuje pokožku
sodium stearoyl glutamate

kondicionér
acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer

tvorí ochrannú vrstvu
sodium carbomer

zahusťovadlo
xanthan gum
xantánová guma
zahusťovadlo a spojivo
phenoxyethanol

konzervant
ethylhexylglycerin

deodorant
trisodium edta

chelačné činidlo
sodium chloride
kuchynská soľ
zvyšuje viskozitu



Krém je skvelý. Neupcháva póry, nezhoršuje stav pleti a zároveň chráni pleť pred UV žiarením. Po nanesení rýchlo vsiakne, pleť zmatňuje. Dá sa naň bez problémov použiť make-up. Robí všetko, čo sľubuje výrobca v popise. Ja som z neho nadšená. Konečne opaľovací krém na problematickú pleť. Malú výhradu mám iba voči baleniu. Je síce praktické a hygienické, no nevidieť koľko krému zostáva vo vnútri. Keďže som ho začala používať ešte koncom minulého leta, dúfam, že jedného pekného slnečného dňa nezostanem nemilo prekvapená. Je však bežne dostupný v lekárňach, takže na druhej strane netreba čakať na objednávku z e-shopu. Ja som s ním nadmieru spokojná.

plusy:
  • rýchlo vsakuje
  • chráni pleť pred UV žiarením
  • zmatňuje pleť
  • použiteľný pod make-up
  • nezhoršuje stav pleti
  • nezanecháva bielu vrstvu
  • vysoký ochranný faktor
mínusy:
  • žiadne
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších


Ako chránite pred UV žiarením svoju tvár?

Komentáre

  1. Aj ja som mala problém nájsť opaľovací krém vhodný na moju mastnú pleť. Našťastie som našla Cleanence od Avene s SPF 30, ten je na moju pleť ideálny. Rovnako nezanecháva mastný povlak, je ľahký a na pleti ho vôbec necítim.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá tabuľka je dokonalá! Alee k tomu úvodu čo si písala musím poznamenať, že ti ekozmetické výrobky s SPF sú síce proti slnečným lúčom ale len proti UVB, existuje ešte ďalšia zložka, ktorá viac škodí a to je UVA, no a proti nej chránia ozaj len opaľováky :) Eucerin je mega značka, síce troška drahšia ale toto je veľmi užitočná recenzia pre tie s mastnou pleťou, ktoré netúžia ešte viac zmasťňovať efekt :)

    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam Eucerin velmi rada. V porovnani s inymi znackami lekarenskej kozmetiky nie je ani nejak extra draha, je dostupna a kvalitna.

      Odstrániť
  3. Já používala od Astridu a od Nivey, naštěstí na mastnou pleť netrpím, ale o Eucerinu už jsem taky slyšela :)

    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to by asi u mna nedopadlo najlepsie. Tieto znacky tak maximalne na telo. Tvar urcite nie.

      Odstrániť
  4. Ja som spokojna s kremom so zelenym cajom od 100% pure s spf 30. Nechava sice zo zaciatku troska biely povlak, ale postupne sa vytrati a ked dam rovno make up, tak nevidno nic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vdaka za napad s nanesenim make-upu. Takto som sa na to nepozerala. To by potom slo aj s balzamom na pery. Biela farba by nevadila, ak by som nan dala nejaky lesk.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky