Kozmetické nákupy | marec

Článok o kozmetických nákupoch, ktorý som publikovala vo februári sa vám podľa počtu zobrazení článku a aj podľa komentárov páčil. Prečo z neho teda nespraviť pravidelnú rubriku? V marci na mojej kozmetickej poličke pribudlo viacero zaujímavých kozmetických kúskov. Doplnila som si osvedčené produkty a budem skúšať i niekoľko noviniek. Kým vo februári dominoval nákup v kamenných predajniach, marci naopak takmer všetko priniesol kuriér z internetových obchodov.
KOZMETICKÉ STÁLICE

Ichtamolový šampúch Ponio používam už niekoľko rokov a vždy kupujem viacero balení do zásoby. Veď čo ak by ho prestali vyrábať.  Ideálny kúsok na vlasovú pokožku trpiacu lupinami a seboroickou dermatitídou. Podrobnejšiu recenziu ste si už na blogu mohli prečítať, no pre nových čitateľov pripájam i link. Doteraz som šampúch skladovala v plastových obaloch, ktoré mi zostali z krémov a telových masiel. Konečne som sa však rozhodla objednať si k nemu hliníkovú prenosku s motívom zelených listov. Je pekná, praktická, zmestí sa do nej i väčšie 60 g balenie šampúcha. Už som ju mohla mať dávno. Akurát ma prekvapilo, že motív listov je v podstate papierová nálepka. Tak dúfam, že sa používaním neošúcha. Všetky tieto moje stálice som objednávala z e-shopu Krásna každý deň.


KOZMETICKÉ NOVINKY

Návrat k používaniu ceruziek na oči i pery si vyžiadal zadovážiť nové strúhadlo. Nakupovala som v DM drogérií a jediné strúhadlo, na ktoré som pri mojom rýchlom nákupe natrafila bolo od značky Essence v peknej zelenej farbe. Spokojná som tak na 80 %, pretože moju obľúbenú ceruzku Max Factor neostrúha úplne dokonale. S ostatnými ceruzkami si však poradí, takže možno to bude skôr chybou ceruzky. Míňajúce sa čierne mydlo spôsobilo, že som do nákupného košíka v Krásna každý deň pridala Čiernu ovcu od Mylo. Možno ste si na sociálnych sieťach všimli, že Mylo prišlo s novými obalmi. I Čierna ovca na fotografií je už zabalená v inovovanom obale. Mne sa viac páčila stará verzia. Uvidíme však aké bude mydlo samotné. Dôležitejšia je vždy kvalita ako obal. Zvyšné produkty som už dostala od e-shopov na zrecenzovanie. Dobrá skúsenosť so značkou Nuxe spôsobila, že som si na Elnino vybrala micelárnu vodu tejto francúzskej značky. Micelárka prišla ešte začiatkom mesiaca, takže čoskoro budem publikovať i samostatnú recenziu. Fanúšikovia tejto značky sa majú na čo tešiť. Zvyšok je už od Mišky z Krásna každý deň. Znovu som sa vrátila k argánovému oleju. Teraz ide o olej od slovenskej značky Navia. Ako podklad pod oleje som chcela vyskúšať kadidlovú vodu od Balm Balm. Možno registrujete, že vo februárových nákupoch sa objavilo šípkové Little Miracle sérum od tejto značky, takže recenzie na produkty sa objavia v spoločnom článku. Značka Joik ešte nikdy nesklamala a inak to nie je ani teraz. Rozjasňujúca maska Joik mi urobila obrovskú radosť. No a nakoniec prírodný deodorant Rúžová záhrada od českej značky Biorythme. Tieto deodoranty sa v poslednom čase začali objavovať na všetkých možných sociálnych sieťach, pričom zákazníčky ich dosť chvália. Som teda zvedavá, ako to s dezodorantom bude u mňa.


To je za mesiac marec všetko. Ja sa teším na používanie a vy sa určite môžete tešiť na recenzie noviniek. Prípadne ak máte s niektorým produktom skúsenosť, budem rada, ak vaše postrehy zanecháte v komentároch.

Komentáre

  1. Šampúchy od Ponia milujem najviac, užívala som si ich hlavne na jeseň a v zime pri viacdňovom cestovaní, ozaj praktická (a funkčná) vecička. Akurát prenosku nemám originál od Ponia, lebo v čase poslednej objednávky boli bohužiaľ vypredané, nakoniec som ale v rámci recyklácie využila kovovú krabičku s mopslíkmi, v ktorej boli pôvodne tuším kancelárske spinky :D

    Mojimi poslednými prírastkami sú ďalšie Mydlá z farmy, som na nich proste závislá, kto nevyskúšal, nepochopí. Aktuálne používam "Zimné" so škoricou a zázvorom, krásne vonia a trošku aj prehreje, ideál do týchto chladných daždivých dní keď človek po práci potrebuje zresetovať hlavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ponio sampuchy su veru moje oblubene. Mydlo z Farmy som si kupila na zaklade Tvojich odporucani. Konkretne verziu s ciernym uhlim. No vadia mi v nom zrniecka uhlia. Mydlo je dost draplave. Plet vsak nevysusuje a cisti tiez dobre. Som zvedava ake bude Mylo mydlo.

      Odstrániť
  2. Zatiaľ som skúšala len tuhý šampón od Soaphoria a z neho som bola veľmi sklamana, takze odvtedy som tak trochu opatrná, hoci ma tie od Ponio veľmi lákajú :) skôr by som si od nich ale asi chcela zadovážiť nejaký deodorant :)
    Čo sa týka mydla na tvar, nedokážem sa vzdať Carbone od Soaphoria, to mi veľmi vyhovuje a už ho používam vyše 2 rokov.. prednedávnom som si kúpila arganovy olej od Renovality, čo je pravdepodobne nejaká nová značka z Česká a musím povedať, že som zatiaľ spokojná :)
    Nakupove články mám rada, takze pokojne pravidelnú rubriku :)

    deerly lost / blog instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka tých šampúchov, tak z mojej skúsenosti má Ponio omnoho lepšie šampúchy než Soaphoria ;)

      Odstrániť
    2. S mydlom Soaphoria som bola spokojna i ja. Tato znacka vsak casto meni zlozenia, takze clovek zväcsa nevie ci bude spokojny i s dalsim kuskom. Ponio je super znacka a sampuchy si neviem vynachvalit. Do deodorantov od tejto znacky by som ale nesla kvoli obsahu kontroverzneho mastenca - talcu. Dufam, ze ho casom nahradia niecim inym.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky