Clinique - riasenka a ceruzka na oči

Ak sledujete Kaviareň u mačky i na instagrame, možno ste zaregistrovali ako som sa v decembri pochválila adventným kalendárom mojej obľúbenej značky Clinique. Zohnať ho nebolo práve najjednoduchšie. Objednávala som ho až z Veľkej Británie, no oplatilo sa. Dvadsaťštyri cestovných balení mi urobilo obrovskú radosť. Paradoxne však dnes začnem recenziou dvoch kúskov, ktorým by ste sa radšej mali vyhnúť. Pôjde o riasenku a ceruzku na oči. Pýtate sa v čom bol problém? Čítajte teda ďalej.

V jednom z okienok adventného kalendára sa skrývala lash power mascara v odtieni 01 black onyx Clinique. Išlo o 2,5 ml balenie, ktoré však vydržalo približne dva a pol mesiaca. Bežne zvyknem používať riasenku tri mesiace. To mi vnuklo myšlienku, že veľké balenia riaseniek teda skôr uschnú ako sa spotrebujú. Ak teda uvidím niekde v ponuke menšie balenia maskár, budem vedieť, že sa oplatia. V prípade, že by ste maskaru chceli vyskúšať v plnom 6 ml balení, predáva sa za cenu približne 24 €. Podľa popisu výrobcu je určená na predĺženie rias a má sa odličovať iba vodou. A aká maskara bola? Pomocou klasickej tenkej štetinkovej kefky sa vcelku dobre nanášala, no efekt bol dosť priemerný. Nijaké extra zvýraznenie rias som si veru nevšimla. A to ja osobne s mojimi prirodzene peknými riasami ani nie som na maskary príliš náročná. Pekný efekt na riasach mi totiž urobí väčšina z nich. Pri Clinique sa to však nekonalo. Je pravda, že oči nedráždila a ani sa neotláčala. No to mi nestačilo. Problém nastal pri odličovaní. Nefungovala na ňu žiadna micelárka, olej, či odličovač. Už som ju chcela po dvoch dňoch ťažkého boja pri odličovani vyhodiť, keď som si na internete našla, že presne tento kúsok sa odličuje iba čistou vodou. Zvláštne, no fungovalo to. Maskara na riasach vytvorila akési trubičky, ktoré sa pomocou teplej vody dali stiahnuť dole. Dosť som si však pri tom oči šúchala a nemyslím si, že pre citlivú pokožku v okolí oči to je práve najvhodnejšie. Navyše mám vo zvyku po príchode z práce micelárnou vodou odlíčiť oči, pričom make-up si ešte nechávam. V tomto prípade to nebolo možné, lebo vodou sa samozrejme zdevastoval zvyšok líčenia. Po tejto maskare teda v budúcnosti určite nesiahnem.
 

Líčenie očí dopĺňala ceruzka cream sharper for eyes 01 black diamond Clinique, ktorá tvorila obsah ďalšieho okienka adventného kalendára. Podobne ako riasenka ma tiež nezaujala. No kým riasenku som dopoužívala do zdarného konca, ceruzku musím vyradiť po niekoľkých použitiach. Je totiž strašne tvrdá a veľmi zle sa mi s ňou líči. Očné viečko doslova škriabe. Zle sa strúha a po zastrúhaní sa láme. Ak by sa vám s ňou podarilo nalíčiť, tak môžete čakať čiernu farbu s trblietkami, ktorá je pomerne trváca. Tvrdosť ceruzky ma však od ďalšieho používania odrádza. Cena za plné balenie je na môj vkus dosť vysoká. Plné 1,2 g balenie sa predáva za cca 19 €. Videla som ju i v rôznych zľavách, no i tak ide stále o vyššiu sumu.

Aká je vaša skúsenosť s dekoratívnou kozmetikou Clinique. Ja túto značku používam rada, no teraz som žiaľ narazila na produkty, ktoré sa značke nepodarili.

Podobné články na blogu:

Komentáre

Obľúbené príspevky