Bourjois Paris | zamatový matný tekutý rúž

Značka Bourjois Paris nie je na našom kozmetickom trhu žiadnym nováčikom. O výrobkoch Bourjois čítam takmer vždy pozitívne recenzie a i ja sama som nadšená z tekutého rúžu verzie Rouge Edition Velvet, o čom ste si pred vyše rokom mohli prečítať i na blogu. Rúž sa mi už dávnejšie minul a ja som opäť zavítala na stránky e-shopu Elnino. Pôvodný plán bola kúpa rovnakej verzie a rovnakého odtieňa. Musela som však trochu rozdýchavať, že v tom čase bol e-shop totálne vypredaný. Poznáte to. December, Vianoce, ľudia nakupujú a obchody nestíhajú dopĺňať tovar. Tak som sa rozhodla dať šancu novšej verzií matných rúžov z verzie Souffle de Velvet. Zvolila som odtieň 04 Ravie en Rose a tešila som sa na príchod kuriéra.




A aký je tekutý rúž Bourjois verzie Souffle de Velvet? Úplne iný ako jeho kolega Rouge Edition Velvet. Spoločný majú vari len priehľadný hranatý obal a penový aplikátor. Líšia aplikáciou, sýtosťou, výdržou i hydratáciou. Vo väčšine vlastností vyhráva jeho starší brat, no poďme sa na to pozrieť postupne. Pochválim hydratačné vlastnosti. Tekutý rúž pekne hydratuje a je tak priam predurčený na toto mrazivé zimné obdobie. Nekonali sa žiadne vysušené pery so šupinkami. V tomto je skvelý. Menší problém však nastal pri aplikácií. Očakávala som, že po nanesení prvej vrstvy budu pery krásne nalíčené. Tu sme sa museli trochu skamarátiť a musela som si nájsť spôsob nanášania. V skratke - jedna vrstva nestačí. V takom prípade sa robia šmuhy a farba nepokrýva celé pery. Rúž treba nanášať v dvoch vrstvách, pričom ešte treba chvíľočku počkať, aby tá prvá uschla. Potom už pery vyzerajú pekne. Rúž sa nerozpíja a neprechádza do okolia pier. Výdrž je o niečo kratšia, ako som očakávala. V dobrom stave vydrží približne dve hodiny. Potom treba líčenie upraviť. Opakované nanášanie však problém nerobí. Nevznikajú žiadne žmolky a ani nič podobné. A aký je odtieň. Presne akurát do práce. Je dostatočne sýty aby ho bolo vidieť a zároveň nepriťahuje pohľady iba na pery. Pokojne sa dá použiť i na dôležité schôdzky či iné meetingy.

plusy:
  • hydratuje
  • pery nevysušuje
  • dá sa nanášať opakovane
  • pekný obal a praktický aplikátor
mínusy:
  • nanášanie
  • priemerná výdrž
Celkové hodnotenie: dobrý


Ak by som to mala zhrnúť, tak ak chcete hydratačný sýty rúž siahnite po verzií Souffle de Velvet. Ak kladiete dôraz na výdrž, tak lepšou variantou bude Rouge Edition Velvet.
Ktorý by ste si vybrali vy?

Komentáre

  1. Ja mám radšej tie Rouge Edition Velvet, ale oba používam rada a často :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. súhlasím s tvojim zhodnotením, pretože tiež mám doma aj Siuffle aj Rouge, a asi viac mi sedia Rouge velvet, ktoré majú sýtejšie farby, avšak občas keď chcem mať niečo jemnejšie na perách tak siahnem po Souffle :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm zajímavé. Už jsem měla tyto tekuté rtěnky mockrát v ruce a chtěla je koupit, ale vždycky jsem je nakonec vrátila na stojánek. Nerozhodná jsem ale pořád :D Asi si počkám, až je někde budou mít se slevou a vezmu si obě varianty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som na tom podobne. Pozerala som na ne v drogerii, no jednak boli ovela drahsie ako v e-shope a jednak som si nevedela vybrat z tej velkej ponuky odtienov. Tak som si nakoniec vybrala v e-shope. V poslednom case vyberam odtiene uplne nahodne a zatial som vzdy milo prekvapena ako mi sedia.

      Odstrániť
    2. Dneska jsem na ně zase koukala v DMku, mají teď akci 1+1 na Bourjois a zase jsem si nevybrala :D achjo, nějak nevím, jestli je budu mít ráda

      Odstrániť
    3. Zober to uplne podla nahodneho vyberu. Akcia 1+1 sa oplati. Minimalne jeden z nich bude dobry :-) Ja som napriklad v adventom kalendari Clinique nasla hnedy lesk, ktory by som si v zivote nekupila, lebo som si myslela, ze mne take odtiene nejdu. A on mi tak skvele pristane, ze uz odtiene neriesim a vyberam intuitivne.

      Odstrániť
  4. Mě teda rty vysušuje fakt dost, ale jinak jsou ty barvy krásný:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A čo sa týka zaschnutia na perách tak zaschne úplne do sucha alebo ostáva taký polosuchý? Mám rúž Dermacol ten 16 hodinový a ten zaschne na perách úplne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie. Vobec nie je ako Dermacol. Dermacol bol doslova ako beton. Tu je efekt skor do polosucha.

      Odstrániť
  6. Moje oblíbená značka :-) Ted nosím růžovou a má úspěch

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky