Ako funguje očný krém s koenzýmom Q10?

Starostlivosti o očné okolie sa pravidelne venujem iba niečo vyše roka a stále má nahlodávajú pochybnosti či tie očné krémy nie sú iba marketingový ťah, či predsa nestačí naniesť nočný krém aj do očného okolia, či by ten nočný krém nespravil predsa len lepšiu službu a nemusela som mať doma toľko obalov s kozmetikou. No ale riskovali by ste tieto pokusy na svojej pleti? A tak teda radšej krémujem očnými krémami. Ďalšia pochybnosť, ktorá ma "zužuje" je či je lepšie používať prírodné, alebo konvenčné očné krémy. V oblasti očného okolia som predsa len viac používala tie prírodné a tak zase premyšľam, čo ak tie syntetické látky predsa len vyhladia vrásky a zabránia ich vzniku. No a tak po prírodných očných krémoch som sa rozhodla vyskúšať čisto konvenčnú, tradičnú Niveu. Nie tú klasickú v modrom obale, ale ale tú na oči s koenzýmom Q10. Veď bola v akcií za polovicu. Asi sa jej chceli v drogérií už zbaviť :-)

Očný krém proti vráskam Q10 plus Nivea


Podľa popisu výrobcu má očny krém pri pravidelnom používaní zvýšiť obsah pleti vlastného koenzýmu Q10 a kreatínu v pleti, efektívne bojovať proti vráskam zvnútra a pomáhať predchádzať vzniku nových. Ľahké, rýchlo sa vstrebávajúce zloženie je vyvinuté špeciálne pre citlivú oblasť okolo očí. Výsledkom majú býť minimalizované tmavé kruhy pod očami, redukované vrásky okolo očí a pleť má byť hladšia a mladšia na pohľad.

Cena: cca 6 €

Zloženie: Aqua, Glycerin, Cyclomethicone, Methylpropanediol, Glyceryl Stearate, Dimethicone, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Octyldodecanol, Hydrogenated Vegetable Oil, Nylon-12, Tapioca Starch, 1,2-Hexanediol, Ubiquinone, Pimpinella Anisum Fruit Extract, Ethylhexylglycerin, Cera Microcristallina, Potassium Cetyl Phosphate, Paraffinum Liquidum, Hydrogenated Palm Glycerides, Trisodium EDTA, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Phenoxyethanol, CI 77891 . 
Podľa organizácie EWG sa v prípravku nenachádza žiadna "High Hazard" látka. Osobne by som chcela vyzdvihnúť, že na obale nie sú žiadne oznámenia že ide o výrobok bez takej, či onakej látky a proste tam tie látky nie sú bez akéhokoľvek oznamu. Veď keď má niekto látku, ktorá mu vadí, tak si vie predsa prečítať zloženie. Mňa totiž takého oznamy strašne iritujú, lebo väčšina takýchto výrobcov na obal veľkými písmenami napíše, že ide o výrobok bez obsahu látky A, ale pri čítaní zloženia napísaného drobným písmom, sa dočítam, že sú v ňom oveľa horšie látky B a C. Takže Nivea má u mňa plus.

Očný krém proti vráskam Q10 plus Nivea


Moje subjektívne hodnotenie: krém má ľahkú konzistenciu bielej farby, ktorá dobre vsakuje. Vôňu takmer necítiť. Čo je dôležité, krém nedráždi oči, nevysušuje očné okolie a nespôsobuje žiadne problémy. Niekomu sa to môže zdať ako samozrejmosť, ale ja po skúsenostiach s niektorými očnými krémami, toto vyzdvihujem. Čo sa týka výsledkov sľubovaných výrobcom, tak pleť je určite hladšia. Očné vrásky zostali v rovnakom stave ako pred používaním krému, ale to je asi väčšine ľudí jasné, že krém vrásky nevymaže. K tmavým kruhom sa vyjadriť neviem, keďže ich našťastie nemám. Čo sa týka preventívneho pôsobenia voči vzniku vrások, tak zostáva dúfať, že to tak naozaj je, najmä vzhľadom na koenzím Q10, ktorý má aktivizovať delenie buniek a zneškodňovať voľné radikály a toxické látky prítomné v koži.

plusy:
  • dostupnosť
  • nedráždi a nevysušuje očné okolie
  • neobsahuje žiadne "High Hazard" látky
  • vyhladzuje pokožku

mínusy:
  • nevymaže existujúce vrásky
Perspektíva produktu na mojej poličke: voči krému nemám žiadne výhrady, takže keď miniem očné krémy, ktoré sa mi v poslednej dobe nahromadili (už aj u mňa sa začínaju prejavovať náznaky hromadenia kozmetiky a vytvárania zásob), tak nevidím dôvod, aby som si ho nekúpila znovu.

Celkové hodnotenie: výborný

Aký je váš obľúbený očný krém? U mňa stále vedie očné sérum s výťažkami z góje od Alverde.


Komentáre

  1. Mala som aj tento istý čas, bol dobrý, nemala som s ním žiadne problémy. Teraz používam od Alverde očný krém s extrakom zo svetlíka lekárskeho, pociťujem však akési pnutie, akoby mi sťahoval pleť, takže musím pátrať ďalej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ocný krém so svetlíkom od Alverde som mala tiez a tiez mi spôsoboval pnutie. Ten s vytazkami z góje vsak odporucam.

      Odstrániť
  2. S očními krémy jsem na tom stejně jako ty. nejsem si jistá, zda nás spasí, ale nechci to testovat na sobě. Všechny krémy, které jsem vyzkoušela mi přijdou dost podobné a žádný nemaže vrásky. Sérum s goji od Alverde mám hodně ráda. Nejvíc se mi zlepšil stav očního okolí a vrásek, když jsem si tuto oblast začala pravidelně masírovat.

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, tak. Nechcem to testovat na sebe. Nie som ta spravna blogerka, ktora otestuje vsetko :-)

      Odstrániť
  3. Vypadá dobře, já mám doma oční krém Ziaja, ale jsem dost lajdák na to mazání :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S očnými krémami nemám zatiaľ veľa skúsenosti, aktuálne používam Eye Gold od Demacol. Super bol od Nonique s olivou, ale nemohla som ho používať pred líčením, lebo bol dosť mastný...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam iba večer, takže čo sa týka nanášania pred líčenim, to neviem posúdiť.

      Odstrániť
  5. Mám to také tak, nevím zda mazat-nemazat-co mazat....Ale nedávno jsem si pořídila oční krém s mučenkou od Alverde a je takový hutný a je mi moc příjemný, že se na něj vždycky těším! :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kedysi som ho mala a podobne ako u teba, bol fajn, ale na vrásky asi nemá. Mala som však aj pleťové sérum Q10, ktoré bolo super a s pleťou niečo príjemné naozaj robilo.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky