Ziaja a ja | č. I

Nie je to tak dávno, ako slovenskú i českú blogosféru prevalcovala vlna recenzií na značku Ziaja. Ziaja pritom nie je žiadnou novinkou. V poľskom meste Gdansk sa vyrába už od roku 1989 a len o niečo kratšie sa predáva aj na slovenskom trhu. Akurát nemala vždy takú masívnu kampaň, akú možeme sledovať v súčasnosti. Napríklad radu s kozím mliekom registrujem na pultoch drogérií možno už desať rokov. Pekné biele obaly s obrázkom kozy boli vždy skromne umiestnené v drogériach na spodných regáloch. Ako to bolo s predajnosťou neviem. Iba predpokladám, že po rozšírení sortimentu, zmene marketingovej stratégie a sponzorovaní množstva blogeriek, musela predajnosť stúpňuť. No priznám sa, že na mňa bolo tej reklamy až príliš a skôr ma od kúpy odrádzala. Kedže však akákoľvek reklama, je predsa len reklama, dva výrobky od tejto značky som si nakoniec kúpila aj ja. Poviem rovno, že jeden z nich je pre mňa nepoužiteľný. Našťastie ten druhý trochu vylepšili image značky v mojich očiach.
 
Spevňujúca emulzia s hydratačnými a upokojúcimi vlastnosťami pre citlivú, krehkú pokožku.
Prípravok obsahuje iba nevyhnutné zložky.

- Eliminuje začervenanie a pálenie pokožky, poskytuje okamžitý efekt upokojujúceho obkladu.
- Redukuje drsnosť, suchosť a nadmerné odlupovanie.
- Zvyšuje hustotu spojivového tkaniva.
- Regeneruje, spevňuje a vyhladzuje pokožku.
- Redukuje vrásky a zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky.
- Dopĺňa nedostatok lipidov.
- Posilňuje a obnovuje ochrannú bariéru pokožky.

0% silikóny
0% minerálne oleje
0% parfum
- See more at: http://ziaja.sk/produkty/tvar/pletove-kremy/3669,spevnujuci-nocny-krem#sthash.AuiVHNAB.dpuf



Spevňujúci nočný krém pre citlivú pokožku Ziaja má podľa popisu výrobcu eliminovať začervenanie a pálenie pokožky a poskytovať okamžitý efekt upokojujúceho obkladu. Krém ma redukovať drsnosť, suchosť a nadmerné olupovanie, zvyšovať hustotu spojivového tkaniva, regenerovať, spevňovať a vyhladzovať pokožku, redukovať vrásky a zabraňovať predčasnému stárnutiu pokožky, dopĺňať nedostatok lipidov, posilňovať a obnovovať ochrannú bariéru pokožky.

Cena: cca 6,50 € za 50 ml

Zloženie: aqua, hexyl laurate, caprylic / capric triglyceride, glycerin, hydrogenated coco-glycerides, stearyl alcohol, macadamia ternifolia seed oil, gossypium herbaceum (cotton) seed oil, squalane, ceteareth-20, laminaria ochroleuca extract, ricinus communis (castor) seed oil, ceramide 3, ceramide 6 II, ceramide 1, phytosphingosine, cholesterol, sodium lauroyl lactylate, carbomer, xanthan gum, oxidized corn oil, propylene glycol, glycyrrhiza glabra (licorice) root extract, sodium hyaluronate, glyceryl caprylate, DMDM hydantoin, methylparaben, ethylparaben, sodium hydroxide.
Podľa organizácie EWG k "High Hazard" látkam patria DMDM hydantoin. Výrobok sa hrdí oznamom že neobsahuje silikóny, minerálne oleje a parfum. Mne osobne nie sú takéto oznamy na obaloch sympatické. Komu zložky vadia, vie si prečítať zloženie a zistiť, či sa tam nachádza zložka, ktorej sa chce vyhnúť. Konkrétne tu vidíme obrovský oznam, čo výrobok neobsahuje, ale to že v zložení sú napríklad parabény, prípadne i "High Hazard" látka aj tak musíme pracne čítať v zložení.

Ziaja - spevňujúci nočný krém pre citlivú pokožku
- Redukuje drsnosť, suchosť a nadmerné odlupovanie.
- Zvyšuje hustotu spojivového tkaniva.
- Regeneruje, spevňuje a vyhladzuje pokožku.
- Redukuje vrásky a zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky.
- Dopĺňa nedostatok lipidov.
- Posilňuje a obnovuje ochrannú bariéru pokožky. - See more at: http://ziaja.sk/produkty/tvar/pletove-kremy/3669,spevnujuci-nocny-krem#sthash.AuiVHNAB.dpuf
Spevňujúca emulzia s hydratačnými a upokojúcimi vlastnosťami pre citlivú, krehkú pokožku.
Prípravok obsahuje iba nevyhnutné zložky.

- Eliminuje začervenanie a pálenie pokožky, poskytuje okamžitý efekt upokojujúceho obkladu.
- Redukuje drsnosť, suchosť a nadmerné odlupovanie.
- Zvyšuje hustotu spojivového tkaniva.
- Regeneruje, spevňuje a vyhladzuje pokožku.
- Redukuje vrásky a zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky.
- Dopĺňa nedostatok lipidov.
- Posilňuje a obnovuje ochrannú bariéru pokožky.

0% silikóny
0% minerálne oleje
0% parfum
- See more at: http://ziaja.sk/produkty/tvar/pletove-kremy/3669,spevnujuci-nocny-krem#sthash.AuiVHNAB.dpuf
Spevňujúca emulzia s hydratačnými a upokojúcimi vlastnosťami pre citlivú, krehkú pokožku.
Prípravok obsahuje iba nevyhnutné zložky.

- Eliminuje začervenanie a pálenie pokožky, poskytuje okamžitý efekt upokojujúceho obkladu.
- Redukuje drsnosť, suchosť a nadmerné odlupovanie.
- Zvyšuje hustotu spojivového tkaniva.
- Regeneruje, spevňuje a vyhladzuje pokožku.
- Redukuje vrásky a zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky.
- Dopĺňa nedostatok lipidov.
- Posilňuje a obnovuje ochrannú bariéru pokožky.

0% silikóny
0% minerálne oleje
0% parfum
- See more at: http://ziaja.sk/produkty/tvar/pletove-kremy/3669,spevnujuci-nocny-krem#sthash.AuiVHNAB.dpuf

Moje subjektívne hodnotenie: Na konci zimy som začala mať problém so začervenaním tváre a s jemným ihličkovitým pichaním v okolí nosa. Nechcela som kupovať drahé krémy a tak som začala hľadať v lacnejších vodách. Prvým pokusom bol CC krém od značky Mixa, ktorý ale mojej pleti nesadol. Druhým pokusom bol nočný krém Ziaja, o ktorom som čítala priam ódy. Tento ospevovaný krém má príjemnú konzistenciu a ľahko vsakuje. Očividne však obsahuje nejakú zložku, ktorá mojej pleti vadí. Hodinu po nanesení krému pleť sčervenala a začala jemne páliť. Ok, brala som to tak, že som ho začala používať v čase, keď moja pleť nebola v poriadku a že teda na môj problém nestačil, aj keď je určený na citlivú pleť. Krém som odložila, problém vyriešila s Jarischovým roztokom z lekárne a po čase, keď už bola pleť v poriadku som sa ku krému vrátila. Situácia sa však opakovala a do hodiny mi pleť sčervenala. Momentálne ho teda používam ako krém na ruky a tam problémy nespôsobuje.

plusy:
  • pekný obal
  • konzistencia
 mínusy:
  •  "High Hazard" látka a parabény v zložení
  • sčervenanie mojej pleti

Perspektíva produktu na mojej poličke: Samozrejme, že ďalšie balenie sa nedostane cez prah môjho domu.

Celkové hodnotenie: obsahuje zložku, ktorá mojej pleti vadí, ale napríklad Veronike, či Claire Clairmont vyhovoval. 

Ziaja - med šampón s piroktonom olamin a zinkom

Špeciálny šampón s piroktonom olamín a zinkom patrí do lekárenskej rady značky Ziaja - med. Šampón má podľa popisu odstraňovať lupiny, nadmerné premastenie a keratinizáciu pokožky, tvorbu mikrobiálnych kvasiniek.

Cena: cca 6 € za 300 ml

Zloženie: aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, zinc coceth sulfate, cocamide dea, piroctone olamine, guar hydroxypropyltrimonium chloride, panthenol, allantoin, propylene glycol, mentha piperita leaf extract, salix alba bark extract, sodium chloride, peg-7 glyceryl cocoate, sodium benzoate, mentha arventis leaft extract, lactic acid. Podľa organizácie EWG obsahuje z "High Hazard" látok cocamide dea.


Moje subjektívne hodnotenie: šampón som si kupovala v období, keď mojej pokožke začali vadiť všetky šampóny, s ktorými som bola dovtedy spokojná. Okrem lupín, ktoré dlhodobo udržiavam v akceptovateľnom stave avšak nedarí sa mi ich zbaviť, ma začala svrbieť pokožka hlavy. Neviem, či je to hypochondrický stav a vzniklo to z toho, že každú druhú blogerku svrbí pokožka hlavy a vinu hádže na silikóny alebo sulfáty v šampónoch, alebo proste sa stala moja pokožka precitlivelou na nejaké zložky šampónov, faktom však je, že to bolo treba nejako riešiť. Voľba padla na šamón od značky Ziaja a to rovno z lekáranskej rady. Šampón je priehľadný s vôňou mäty, ktorá sa mieša s lekárenskou vôňou. Šampón dobré pení, vlasy sa po ňom dobre upravujú. Znižuje mastenie vlasov. Moje vlasy som si bežne umývala každý druhý až tretí deň. Pri tomto šampóne sa interval medzi umytiami predĺžil až na päť dní. Čo je veľmi dôležite, tak pokožka po jeho použití vôbec nesvrbela. S lupinami si žiaľ neporadil. Stav lupín bol v akceptovateľnom stave. Možno tam bolo i mierne zlepšenie, avšak lupiny úplne nezmizli.

plusy:
  • pekný obal
  • vlasy sa menej mastili
  • vlasy sa dobre upravovali
  • pokožka hlavy nesvrbela
mínusy:
  • neporadil si s lupinami
  • "High Hazard" látka v zložení
Perspektíva produktu na mojej poličke: po skúsenostiach s vyššie spomínaným krémom, tento šampón vylepšil obraz značky v mojich očiach. Aktuálne balenie sa mi už minulo, ale keďže ma po ňom nesvrbí hlava, je možné, že si kúpim ďalšie.

Celkové hodnotenie: výborný

Aké sú vaše obľúbené výrobky od značky Ziaja?

Komentáre

  1. Ziaju mám docela ráda, ale šampon konkrétně mi od této značky vůbec nevyhovoval, strašně mě po něm svědila pokožka hlavy :(

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš na mysli konkrétne tento, o ktorom píšem, alebo niektorý iny?

      Odstrániť
  2. od Ziaji jsem zatím měla jen sprcháč a ten byl OK. Včera jsem začala testovat jejich odličovací mléko a tonikum v jednom a zatím to je v pohodě, ale čas ukáže víc

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veru musím priznať, aj mňa tá masívna mega kampaň odrádzala, ale nejako som raz zmäkla a skúsila sprchový gél Oliva a od tej doby veru len chválim, momentálne mám doma micelárku a krém na ruky, ešte som ich však nestihla poriadne otestovať. A k tomu svrbeniu vlasovej pokožky asi je to fakt blogerská epidémia, mňa zasiahla už pred rokom a nevedela som čo robiť, od tej doby používam len detské a jemné šampóny, nič silikónové na hlavu už radšej netrepem a je to konečne ok. Veľmi dobrý je aj Balea PH neutral, tak skús. S lupinami poradiť neviem, môj vlasový problém je mastenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidis, na detske sampony som zabudla. Vyskusam ci by u mna fungovali.

      Odstrániť
  4. Ten krém vypadá zajímavě...Je to těžké, na každého to může působit jinak, ale já na sobě jsem vypozorovala, že když je někde napsáno "pro citlivou pleť", tak mě to většinou nedělá dobře (pálí, dráždí, červená...) Takže kolikrát mi sedne obyč krém pro normální pleť :D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcelo by to vypozorovat konkretnu latku, ktora sposobuje problemy.

      Odstrániť
  5. Souhlasím s úvodem, Ziaja je taková stálice, používala jsem ji ještě předním, než se vůbec začalo rozmáhat blogování.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to asi otrepane, ale sampon bez SLS bz ti nepomohol? Mimochodm, aj ja som hakliva na formulku "neobsahuje ...." Nedavno ma dostalo "neobsahuje lepok", pri kozmetike je to naozaj dolezita info, ze ano. Minule som citala (ale uz vobec neviem kde a dost ma to stve) ze bol nejaky navrh nariadenia EU alebo podobnej institucie, ktory by zakazoval uvadzat co produkt NEobsahuje, lebo je to pre zakaznika matuce, presne ako si napisala, lebo niekto sa uchlacholi, ze neobsahuje latku X a aj tak ho podrazdi latka Y.

    Inak znacku Ziaja vnimam iba cez blogy, donedavna ma vobec nelakala, ale teraz ked som videla rozhovor so zakladatelom, tak mi je nejako sympatickejsia. Asi skusim nieco z telovky najprv, tam sa toho vela pokazit neda.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zohnat sampon bez sulfatov je pomerne narocne. Konvencne sampony obsahuju sulfaty standardne. Ak sa mylim opravte ma. A prirodne mi nejako nesedia. Teraz som zacala pouzivat sampon Anne Marie Borlind proti lupinam bez sulfatov tak uvidim ako to dopadne. Po prvom umyti to je dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Co sa tyka rozhovoru so zakladatelom znacky Ziaja, to video zaujalo aj mna. Urcite to bola lepsia a efektivnejsia reklama ako to mnozstvo sponzorovanych recenzii na blogoch.

      Odstrániť
  8. Ziaja je sympaticky koncept, ale mrzi ma, ze sa prezentuju ako prirodna kozmetika, ked tam clovek ozaj najde kadeco. Rozpravala som sa so zastupcom znacky pre svk a trvdil, ze ide o biokozmetiku. Na otazku, ci maju nejaky biocertifikat neodpovedal. Takze za mna Ziaja nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mozno to je len pristup a prezentacia konkretneho cloveka. Ja som zatial nikde nenarazila na takuto prezentaciu. Ked sa clovek pozrie na zlozenie, tak vidi ze od prirodnej kozmetiky maju daleko. Obaly vsak maju krasne.

      Odstrániť
  9. Tiež som sa ešte nestretla s tým, že by Ziaju niekto prezentoval ako biokozmetiku, od tej má teda poriadne ďaleko :D Veľmi veľa vecí od Ziaje mi vyhovuje, z veľa vecí som doslova nadšená, ale aj tam sa nájde zopár prepadákov, prípadne vecí, ktoré mi nesadli, napríklad ich Blocker antiperspirant alebo kakaový krém na ruky alebo miciny všeobecne...
    V každom prípade odporúčam božskééé telové maslá, sprcháče, enzymatické peelingy, masky, a MED líniu ako celok... Mám celkom prehľad, blogerka :D
    ANTIgiveaway 2

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky